آرم به معنای واقعی کلمه به معنای نماد گرافیکی است. آرم نمادی است که نمایانگر شرکت ، محصولات ، وب سایت ها ، خدمات شما است. این آرم می تواند توجه دیگران را به خود جلب کند. آرم اساس برند شما است. اگر مراقب باشید ، هر روز آرم را بیش از حد خواهید دید! فریلنس پروژه را دنبال کنید.
در ساده ترین حالت ، آرم نمادی از کلمات ، تصاویر و رنگ ها است. پل رند ، پدر طراحی گرافیک ، گفت: "این آرم گفت:" این آرم یک پرچم ، امضا ، نه فقط یک علامت است ، بلکه مکان سازمان است.
فکر می کنید آرم در کار و محل کار شما چگونه است؟ به آن نگاه کن:
دیدگاه اول: هرگز اولین دیدگاه های آنها را دوباره تجربه نمی کند. بنابراین ، اولین دیدگاه شما ، که برای مشتریان مهم است و توجه آنها را به خود جلب می کند ، آرم شماست.
رقبا: یک تبلیغ و یک دریا از آرم وجود دارد ، البته شما نمی توانید در این دریا غرق شوید و نمی توانید از رقابت جلوگیری کنید ، بنابراین در تجارت خود رقبای زیادی دارید.
شناسایی: آرم Lideity تجارت شماست و به دیگران کمک می کند تا تجارت خود را بهتر درک و به یاد بیاورند. این مارک را نمی توان به خاطر آورد ، اما رنگ و ساختار تصویر آن را به خوبی به یاد می آورد.
توجه: برای طراحی یک آرم می توانید از افراد با استعداد در این زمینه کمک بگیرید. با این حال ، طراح همیشه گزینه ای نیست. شاید شما با بودجه محدود کار کنید و نمی توانید. یک اصل طراحی وجود دارد که می توانید آرم خود را توسعه دهید.
چگونه آرم توسعه یافت؟
سبک طراحی خود را انتخاب کنید:
کلاسیک: سبک کلاسیک تعیین می کند که شما در برابر طراحی خود مقاوم تر هستید و سبک ساده قابل اعتماد است.
مدرن و مینیمالیستی: این سبک از بسیاری از شکاف های سفید و خطوط ساده استفاده می کند. این طرح به مشتریان شما می گوید که شما می دانید.
سرگرمی: این سبک برای محصولات جوان استفاده می شود. رنگارنگ و اغلب با تصاویر دوستانه تر استفاده می شود.