مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

بهترین سایت ها برای استفاده از ترافیک نیم بها

 

استفاده از شبکۀ داخلی می‌تواند هزینۀ استفاده از اینترنت شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

در چند سال اخیر و با گسترش بازدید برخی از سایت‌های ایرانی وزارت ارتباطات کشور تصمیم گرفت بستری داخلی و مناسب برای سرورها و سایت‌های ایرانی در داخل کشور در نظر بگیرد. این ایده از سال 1394 عملی شد و تعداد زیادی از سایت‌های پر بازدید شامل این تعرفه شدند حتی برخی از این سایت‌ها مطالب دانلودی خود را به صورت رایگان در دسترس عموم مردم قرار می‌دهند. اما داخلی شدن این شبکه چه امتیازاتی دارد؟ آیا این سایت‌ها موجب می‌شوند تا هزینۀ استفاده از اینترنت به صورت محسوسی کاهش یابد؟ پاسخ تمامی این پرسش‌ها را با خواندن این مقاله می‌توانید به دست آورید.

امتیازهای استفاده از سایت‌های شبکۀ داخلی به گزارش اسپورت دانلود

·       استفاده از این سایت‌ها به صورت تعرفه‌های نیم بها (داخلی) برای کاربر محاسبه می‌شود.

·       دسترسی به این سایت‌ها دچار هیچ گونه مشکلی نخواهد شد و دیگر نیازی به (وی پی ان) خواهید داشت.

·       وزارت ارتباطات و فناوری از این دسته سایت‌ها به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

ما در این مقاله می‌خواهیم به تعدادی از معروف ترین و بهترین سایت‌ها برای استفاده از ترافیک نیم بها اشاره کنیم.

 

تفاوت اینترنت داخلی و خارجی:

در کشور ما ایران استفاده از اینترنت را می‌توان به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم بندی کرد. اینترنت داخلی به صورت نیم بها برای کاربر محاسبه شده و از نظر قیمت و صرفۀ اقتصادی بسیار مناسب است. در حالی که اینترنت خارجی به شکل کامل (نرخ بین المللی)  محاسبه شده و هیچ تخفیفی در ارائۀ آن برای کاربر وجود ندارد. برای توضیح ساده تر این موضوع می‌توان گفت: نرخ استفاده از اینترنت داخلی دقیقاً نصف شبکۀ خارجی است.

فیلیمو معروف ترین و پر بازدید ترین سایت مشاهدۀ فیلم در کشور است.

برترین سایت‌های نیم بها و رایگان:

·       سایت فیلیمو:

( اگر شما هم طرفدار فیلم و سریال‌های داخلی و خارجی هستید می‌توانید اشتراک این سایت ‌داخلی را با مبلغی بسیار پایین خریداری کرده و از آن لذت ببرید)  از دیگر سایت‌های داخلی که این امکان را فراهم می‌کنند می‌توان به: تلوبیون و نماوا هم اشاره کرد. در این بخش لازم به ذکر است که شبکۀ داخلی تلوبیون از پخش زندۀ تلویزیونی هم پشتیبانی می‌کند.

·       آپارات:

 گاهی پیش می‌آید که شما می‌خواهید فیلم و سریالی را در فضای مجازی نگاه کنید. یا آن که فیلم‌های قدیمی سینمایی و سریال‌های دهه‌های 60 یا 70 را مشاهده کنید. در چنین حالتی سایت آپارات بهترین انتخاب برای شماست. برای استفاده از این سایت هیچ گونه مبلغی لازم نیست هزینه کنید و اشتراکی نیاز ندارد. شما می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقۀ خود را به وسیلۀ این سایت با کمترین مصرف اینترنت تماشا کنید. 

از دیگر امتیازهای این سایت شکل کاربری آن است. شما می‌توانید شبکۀ خود را بدون هیچ هزینه ای در آن ایجاد کرده و سعی در تبلیغات گسترده برای ویدیوهای خود کنید. آپارات امکان تبلیغات گسترده ای را برای چنین افرادی در نظر گرفته است.

 

·       سافت 98، سرزمین دانلود، فرادرس، روبیکا:

برای همۀ افرادی که با فضای مجازی و رایانه سر و کار دارند نیاز به نرم افزارهای گوناگون یا اپلیکیشن‌های پرکاربرد بسیار ضروری و لازم است. اگر شما هم نیاز به دانلود کم هزینۀ این دسته از نرم افزارها یا اپلیکیشن‌ها دارید می‌توانید سری به سایت‌های گفته شده در این بخش زده و هر چه می‌خواهید را از این بانک‌های نرم افزاری تهیه کنید.سایت فرادرس یکی از بزرگترین مرجع‌های ویدیوهای آموزشی بوده و سایت‌های دیگر نام برده شده همگی از تعداد بی‌شماری نرم افزار و اپلیکیشن ضروری برای سیستم شما پشتیبانی می‌کنند.