مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

نحوه تغییر تصویر زمینه صفحه تماس ورودی در گوشی سامسونگ


به‌طور پیش‌فرض، تلفن سامسونگ شما مجموعه‌ای از رنگ‌های گرادیان قوی را در هنگام دریافت تماس ورودی به شما نشان می‌دهد. افراد زیادی نمی دانند، می توانید اطلاعات تماس را برای نمایش عکس یا ویدیو از عکس خود سفارشی کنید. با کارمادیو همراه باشید.

نحوه تنظیم پس زمینه تماس در گوشی سامسونگ

ممکن است بخواهید به همان دلیلی که پس‌زمینه صفحه اصلی خود را برای زیباتر کردن آن تغییر می‌دهید، پس‌زمینه صفحه مخاطبین خود را سفارشی کنید.

برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

برنامه تلفن را باز کنید، روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

به Call background > Background بروید. یک سری از پیش تنظیم های ویدیویی را مشاهده خواهید کرد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

روی علامت + ضربه بزنید و عکس یا ویدیوی مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید.

اگر ویدیویی بیش از 15 ثانیه انتخاب کرده اید، باید آن را با ضربه زدن روی دکمه Trim (نماد قیچی) و سپس روی Done کوتاه کنید.

برای پایان، روی «تنظیم به عنوان پس‌زمینه تماس» ضربه بزنید.

کاغذدیواری یا ویدیویی که در اینجا تنظیم کرده‌اید برای همه مخاطبین اعمال می‌شود. اگر می‌خواهید یک پس‌زمینه مخاطب برای هر مخاطب تنظیم کنید، می‌توانید این کار را با ارتقا به One UI 5 و دنبال کردن مراحل زیر انجام دهید:

برنامه مخاطبین را باز کنید و یک مخاطب را انتخاب کنید.

روی ویرایش > مشاهده بیشتر > پس‌زمینه تماس > پس‌زمینه ضربه بزنید.

روی نماد + ضربه بزنید و عکس یا ویدیوی مورد نیاز را از گالری انتخاب کنید.

برای اتمام، روی تنظیم به عنوان پس‌زمینه تماس ضربه بزنید.

صفحه تماس سفارشی جدید شما اکنون راه اندازی شده است.

نحوه برگشت فیلم برای پس زمینه تماس سامسونگ

یکی از بهترین ویژگی های گوشی های سامسونگ قابلیت شخصی سازی آنهاست. اگر از ظاهر پیش‌فرض دستگاه خود راضی نیستید، می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های سفارشی‌سازی داخلی آن را بدون نیاز به دانلود لانچر شخص ثالث، کاملاً بازسازی کنید.

آهنگ جدید علی حسینی به نام «شبگردی شده کارم»

متن آهنگ علی حسینی شبگردی

با دلم کنار نیومدم هنوزم


شب که هیچی عادی نیست حتی یه روزم


کارم اینه با خیالت عین سوزن


تیکه پاره های قلبمو بدوزم


نه نمیخوام عشقی که اشکامو دراره


یکی بهم زده که دومی نداره


من یه گیتارم با چند تا سیم پاره


سُل داره لا داره اما می نداره


شبگردی شده کارم مگه غیر تو کیو دارم


بی همدم و کس و کارم نفرین به دل تو یارمMusicdel | موزیکدل


تو دلم غم عالم اینه بی تو حالم


دل بده به دلی که دلخوره


اسمت تا میاد سه شماره چشمام پُره


حرف من مهم برات نبود


نگاه حالم بده من غدِ حسود


دنبال لج بازیت هی منو بردی


دو تا رفیقتو صدتا شمردی


من هنوز بهت حس دارم


یه کمی بد رفتارم


تویی یارم تو خیالم هنوز دوست دارم


شبگردی شده کارم مگه غیر تو کیو دارم


بی همدم و کس و کارم نفرین به دل تو یارم


تو دلم غم عالم اینه بی تو حالم


آهنگ جدید علی حسینی به نام «شبگردی شده کارم»

ده دستورالعمل درباره خرید فالوور اینستاگرام واقعی


باید بدانید که میانگین درآمد بلاگر های مطرح ایرانی (به گفته خودشان) ماهانه بیش از 1میلیار تومن و بلاگر های ضعیف تر و با فالوور های بسیار کمتر، بین 15 میلیون تا 300 میلیون تومان در ماه است. همه کاربران از گوگل می آیند، اما گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که همه آنها از آنجا در یوتیوب نیامده اند، بنابراین، ما می توانیم میانگین %35-70% منبع ترافیک را از جستجوی گوگل تضمین کنیم. البته هدف این دسته از اینفلوئنسرها در معرفی زندگی شخصی خلاصه نمی شود و اگر بـه بررسی پست و استوریهای این کاربران بپردازید با تبلیغات محصول یا برندهای متعدد رو بـه رو می شوید. اما این رشتهی خوشمزه تنها بـه آشپزها و کسانی کـه شیرینی یا غذا طبخ میکنند اختصاص ندارد. بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام هر روز این اپ را باز میکنند. در حالی که برخی از کاربران ممکن است همپوشانی داشته باشند، برخی دیگر احتمالاً فقط از یکی از این پلتفرمها استفاده میکنند. این سرویسها به شما کمک میکنند تا به صورت واقعی و در کمترین زمان ممکن به میزان تعاملی که میخواهید، دست پیدا کنید. آیا آنها به طور موثر با مخاطب از طریق هویت بصری، فیلترها، رنگها یا چیدمان ارتباط برقرار میکنند؟ با این برنامه میتوانید به آمار واکنش مخاطبین و فالوورها دسترسی داشته باشید و متوجه شوید که واکنشها مثبت یا منفی هستند. زیرا با استفاده از این برنامه میتوانید پستهای برتر، هشتگهای رایج و اکانتهای تگشده را بررسی کنید و به آمار کلی تعداد پست و فالوور دسترسی داشته باشید. با این برنامه میتوانید پستهای خود را در دورههای بهینه منتشر کنید و هشتگها و نظرات را زیر نظر داشته باشید. در طراحی فید پیج خود خلاق شوید و در عین حال ریتم و استراتژی در انتشار پست خود داشته باشید که ارزش فالوو کردن داشته باشد. محدودیت در پلتفرم های پیش فرض از سوی اینستاگرام برای تولید محتوا به روش طراحی سوال و CTA یکی از معایب این روش است.

این شبکه اجتماعی در سال 2010 بر پایه انتشار عکس و فیلم به جهان معرفی شد و با توجه ویژگی های که جذابی که روز به روز به آن افزوده شده است، بهترین شبکه اجتماعی حال حاضر دنیا وجود دارد. علاوه بر اینکه می توانید با دانلود برنامه افزایش فالوور واقعی تعداد زیادی فالوور پیج خود را بالا ببرید روش های دیگری نیز وجود دارد که بدون نیاز به دانلود نرم افزار افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و استفاده از آن فالوورهای خود را افزایش دهید. نمی خواهید برای بازاریابی شبکه اجتماعی برند خود به اینفلوئنسرهای مشهور پول زیادی بپردازید؟ شما باید بتوانید کاربران را ترغیب کنید پست شما را سیو کرده، کامنت و لایک بگذارند و برای دوستان خود ارسال کنند. یک سری کامنت ها هستند که به وضوح از جانب ربات ها هستند. حتما تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه فالوور رایگان اینستاگرام دریافت کنید و آیا واقعیت دارد این موضوع یا نه و به احتمال زیاد در زمانی که در اینترنت مشغول به گشت و گذار هستید با تبلیغاتی اغوا گر و شاید هرزگاهی واقعی روبرو شوید با عناوینی مثل روش های افزایش فالوور رایگان و یا بالا بردن فالوور اینستا رایگان ولی زمانی که بر روی آن ها کلیک می کنید با یک سری آموزش های طولانی روبرو خواهید شد که گاها این آموزش ها به قدری طولانی هستند که شما دیگر حوصله ای برای پیدا کردن روشی برای بالا بردن فالوور اینستاگرام رایگان نباشید ولی ما در ابتدا همین مطلب به شما سایتی را معرفی خواهیم کرد که با ورود به صفحه اول سایت سون فالوور می توانید از پلن 100 عددی دریافت فالوور رایگان اینستاگرام برای اکانت خود درخواست ارسال کنید و در سریعترین زمان ممکن فالوور رایگان اینستا برای شما ارسال خواهد شد؛ البته به این مورد توجه داشته باشید که فقط یک بار می توانید اقدام به بالا بردن فالوور اینستاگرام رایگان کنید و از دفعات بعدی مجبور به هزینه کردن برای افزایش فالوور اینستاگرام خواهید بود.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد. خوشحالیم که از این مطلب خوشتون اومده. این کار اجازه می دهد که جامعه شما رشد کند. مهمترین عامل برای رشد کسب و کار در این شبکه اجتماعی داشتن تعداد فالوورهای بالا است. لیونل مسی، دوست و رقیب آرژانتینی رونالدو نیز در این فهرست حضور دارد و پس از پیوستن به تیم پاریسن ژرمن با 299 میلیون فالوور از رتبه هشتم به رتبه چهارم این فهرست رسید. یک فید با برنامه و موضوع پست ثابت میتواند به اندازه بسیاری از استراتژیهای رشدی که در بالا توضیح دادهایم، در افزایش فالوور و لایک اینستاگرام شما تأثیر بگذارد. این قابلیت که با نام Verified badge شناخته می شود، برای کاربران به عنوان یک راهکار اساسی به منظور شناسایی حساب رسمی افراد مشهور، مد نظر قرار می گیرد. در واقع این سایت فالوورها را کاملا به شکل رایگان در اختیار شما قرار نمیدهد بلکه از شما میخواهد که یک کار تبلیغاتی کوچک انجام دهید و به ازای آن فالوور رایگان دریافت کنید. ما در وب شهر همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره رایگان به شما هستیم. شما می توانید با مراجعه به وب سایت مای ممبر، اقدام به خرید ویو واقعی و با کیفیت برای استوری های خود کنید. اینستاگرام یک وب سایت دارد، اما کاربران همچنان اپلیکیشن موبایل آن را که ۷۰۰ میلیون کاربر از سراسر جهان دارد، ترجیح می دهند. وقتی که کار بلاگری در اینستاگرام را شروع کردید، دیگر خودتان را با کاربران عادی فضای مجازی مقایسه نکنید؛ و هرگز نگران ساعاتی که صرف اینکار می کنید نباشید. اگر سن کمی دارید و بدلایل مختلف مثل درس و مدرسه امکان فعالیت در مشاغل مختلف را ندارید ولی دوست دارید درآمد کسب کنید و فعالیت در حوزه دیجیتال را تجربه کنید، پیشنهاد ما در این مقاله این است که با انتخاب ایده مورد علاقه تان کار بلاگری در اینستا یا سایر پلتفرم هارا شروع کنید.

درآمد بلاگری در اینستاگرام چقدر است؟ در واقع، این برنامه با یک تقویم قابل برنامهریزی برای انتشار پست در شبکههای اجتماعی متفاوت (مانند فیسبوک و توییتر) عملکرد خوبی دارد. درصورتیکه وبسایتی ادعا کند به شما امکان خرید فالوور ایرانی را میدهد.باید توجه کنید که این صرفاً یک شگرد تبلیغاتی است. رفتن به اکسپلور خود مزیت مهم و ویژه ای است که باید در خرید فالوور واقعی فعال ایرانی ارزان در نظر بگیرید. امروزه بسیاری از پیج ها از روش های ارائه آموزش استفاده می کنند که البته در این مورد نیز به طور ویژه ای توضیح خواهیم داد. این هشتگ ها می تواند در مورد موضوع کسب و کار شما باشد یا حوزه فعالیت شما. اما اگر در گذشته، فالوور فیک خریداری کرده اید یا توسط افراد دیگری در پیج شما فالوورهای فیک اضافه شده اند و پاک نکرده اید، بهتره است بدون فوت وقت، همین حالا دست به کار شوید و فالوورهای فیک را از صفحه خود حذف کنید تا دچار مشکل و جریمه های اسپمی اینستاگرام نشوید. امیدواریم که شما هم ایده ی مناسب خودتان را انتخاب کرده و بلاگری در اینستاگرام را از همین حالا شروع کنید. تا کاملا هوشیارانه و با قدرت تمام، کارتان را شروع کنید؛ تا بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشید. شما هم برای اینکه این فرصت پولساز و فوق العاده را از دست ندهید، باید شروع به فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام کنید؛ و با جلب نظر مخاطبان به شهرت برسید و تبلیغ کنید و درآمد کسب کنید. بلاگری یک شغل است، و باعث کسب درآمد می شود. به طوری که اگر قرار باشد درباره سابقه درخشان یک سایت صحبت کنیم بدون شک این مولفه ها درباره سایت اینبو صادق می باشند.

از این دو سکه، یک سکه به جیب شما میرود! الگویی که برای سنجش این موضوع وجود دارد این است که هر چقدر تعداد فالوور های یک پیج زیاد باشد، درصد اینگیجمنت اینستاگرام آن پیج پایین تر است. در این مقاله در خصوص بلاگری و ولاگری در اینستاگرام توضیح دادیم؛ و 99 ایده فوق العاده برای بلاگری در اینستاگرام به شما معرفی کردیم. در حالی که ربات ها بدون توجه به قوانین اینستاگرام، فالوورهای بی کیفیت را به صفحه شما تزریق می کنند. در اینجا ما چند مورد از سادهترین روشها را فقط برای فروش فالوور و لایک اینستاگرام را مثال زدیم شما میتوانید از همه سرویسها بفروشید و درآمدزایی داشته باشید. اما ولاگر یا (video blogger) همان بلاگر است، با این تفاوت که همان محتوا را فقط بصورت تصویری و در غالب ویدیو منتشر می کنند. تعریفاتی که امروزه در رابطه با بلاگری گفته می شود، گاها مربوط به ولاگری است و بیشتر بلاگر هایی که می شناسیم(بویژه در یوتیوب) در واقع ویدیو بلاگر یا ولاگر هستند. شاید سوال کنید مگر فالوور غیرواقعی هم هست، باید بگوییم بله، فالوورهایی که به آنها گفته می شود فالوور فیک، فالوورهای جعلی هستند که در اصل یک آدم نیست یک ربات هست. اصل مهم بعدی در روش افزایش فالوور اینستاگرام و به طبع آن بالا بردن ضریب حضور در اکسپلور، تعامل هرچه بیشتر کاربران خواهد بود. برخی سرویس ها به شما کاربران «جعلی» می فروشند، که در اصل حسابهای بات فقط برای جمع کردن شماره های شما تنظیم شده اند، به طوری که به نظر می رسد شما دنبال کننده های بیشتری نسبت به آنچه در واقع دارید، داشته باشید. اما یکی دیگر از راههای تشخیص اعتبار داشتن یک پیج، داشتن تیک آبی اینستاگرام است که فقط افراد و برند های مطرح آنرا دارند؛ اگر در خصوص نحوه بدست آوردن اطلاعی ندارید، حتما پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام را بطور کامل مطالعه کنید.

لازم به ذکر است که همچنان نحوه استفاده مناسب و بهینۀ خرید پیج‌های آماده در اینستاگرام با فالوور واقعی نیازمند بررسی دقیق و انتخاب شرکت‌های معتبر است. ریلزها (Reels) ویدیوهای سرگرم کننده ای هستند که میتوانید با فالوورهایتان در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. زیرا با دسترسی سازمانیافته به گزارشهای صفحات رقیبان خود و بهترین فیلترهای عملکردی، به راحتی میتوانید متوجه نقاط ضعف و قدرت آنها شده و استراتژی مناسبی را انتخاب نمایید. از نظر اینستاگرام اکانت هایی که پست شما را بازدید می کنند دارای تاثیر است و به این موضوع توجه دارد که سابقه آن اکانت چقدر است زیرا هر چه سابقه اکانت بیشتر باشد ارزش پست را برای رفتن به اکسپلور بالاتر می برد. شما با این اقدام آمار بازدید از پیجتان را بالا می‌برید و همین امر توجه کاربران اینستاگرام را به سوی پیج شما جلب می‌کند و مشتاق می‌شوند از پیج شما بازدید کنند. متاسفانه افراد مختلفی در جاهای مختلف تعریف های متفاوت و اشتباهی از بلاگری و بلاگر بودن ارائه می دهند؛ همین امر باعث شده که ذهنیت مردم نسبت به این شغل طوری شکل گرفته است که تصور می کنند، بلاگر هر کسی است که در اینستاگرام محتوای گوناگون آپلود کرده و فعالیت می کند، دنبال کنندگان و فالوور های زیادی دارد، و به هر نحوی از اینستاگرام درآمد کسب می کند. موفقیت در این زمینه نه تنها به زمان زیاد نیاز دارد، بلکه مستلزم پرداخت هزینههای بالا و زیادی نیز میباشد. در این محتوا از مجله برقچی به محبوبیت و اهمیت مدیریت اینستاگرام اشاره کردیم.

9. پس از پرداخت به شما شماره پیگیری داده میشود که حتما آنرا یادداشت کنید ، زیرا در صورتی که نیاز باشد به پشتیبان پیام دهید و سفارش خود را پیگیری کنید به این کد نیاز میشود. بیوگرافی اینستاگرام و ۹ پست آخر پیج خود را به عنوان اولین برداشت مخاطب از شما در اینستاگرام در نظر بگیرید. اینجا اولین نقطه تماس مشتری با شما است و ماهیت برند شما را به تصویر میکشد. فالو کردن در اینستاگرام به معنای دنبال کردن یک پست است. در این راهنما، ما به طرح روشهای افزایش فالوور و لایک اینستاگرام بصورت کاملاً ارگانیک و واقعی را آموزش می دهیم و می توانید با یک برنامه صحیح به اهداف خود در اینستاگرام این اپ محبوب شبکه های اجتماعی برسید. اینستاگرام در سال 2010 راه اندازی شد و امسال به دهمین سال حیات خود پاگذاشت. چه تازه پیج اینستاگرام خود را راه انداخته باشید و یا در پی گسترش پیج حال حاضر باشید، این ۱۷ نکته به شما کمک می کند فالوورها و لایکهای اینستاگرام خود را افزایش بدهید. در صورتی که هرگونه سوال، انتقاد، پیشنهاد، یا هر نکته ای نسبت به مقاله ی بالا داشتید، در انتهای صفحه برای ما پیام بگذارید. اگر دنبال خرید فالوور اینستاگرام ارزان ، با کیفیت و پشتیبانی هستید فالونیکس بهترین گزینه است.برخی سایت های مشابه فالوور های بی کیفیت با قیمت پایین می فروشند که مشخص نیست که برای شما هم ارسال شود یا نه.فالونیکس با ارائه سرورهای متنوع برای هر سرویس دست خریدار را باز گذاشته تا از بین آنها انتخاب و براساس قیمت و کیفیت بتواند به خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک ارزان بپردازد. با رشد شبکه های اجتماعی مختلف بویژه اینستاگرام، تعداد کاربران این رسانه روز به روز در حال افزایش است و همین جریان باعث شده، تا بلاگری و ولاگری، تبدیل به یک شغل فوق العاده پر درآمد و پولساز در کل جهان بویژه ایران بشود.

اگر روزی شما برای فروش و درآمد بیشتر به دنبال بهبود کیفیت محصول خود بودید، اکنون افزایش کیفیت محصول به تنهایی برای رشد کسب و کار و فروش بیشتر کافی نیست. همچنین شما میتوانید عملکرد استوری اینستاگرام، میزان رشد مخاطب، عملکرد پستها و هشتگها را بررسی کنید و با الگوبرداری از رقیبان خود، موفق عمل کنید. اگر شما رقیبهای زمینه کاری خود را شناسایی نکنید و آنها را مورد بررسی قرار ندهید، نمیتوانید متفاوت باشید؛ در واقع شما با بررسی رقبا میتوانید نسبت به آنها متفاوت باشید، این تفاوت میتواند افراد بیشتری را به سمت شما بیاورد. با توجه به شرایط به وجود آمده در رابطه با معیار سنجش کاربران در مورد کسب و کارها، باید آمارهای پیج، بخصوص تعداد فالوور را در هنگام شروع فعالیت به عدد مناسبی که در ذهن دارید به صورت فیک در کوتاهترین زمان افزایش دهید تا با جلب توجه کاربران از لحاظ روانشناسی، مخاطب را جذب صفحه کسب و کار خود کنید. شما با انجام تنظیماتی ساده و کارآمد به صورت اتوماتیک و خودکار صد ها لایک و فالوور و کامنت را در زیر پست های مورد علاقه خود خواهید داشت. اعتبار یک صفحه اینستاگرام، با تعداد فالوور ها، لایک و کامنت و تعداد دیده شدن مشخص می شود. در این مقاله از همیار توسعه ، ما توضیح خواهیم داد که چرا همواره بهتر است دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود را به روش های معمول افزایش دهید و برای افزایش جذابیت صفحه دنبال کنندگان جعلی ، لایک و کامنت را خریداری نکنید. در چنین مواقعی و بهخصوص برای کسانی که به تازگی قصد راهاندازی صفحه خود را دارند، بهتر است یک روش کاملتر را انتخاب کرده و خرید پیج اینستاگرام را جایگزین کنید.

استفاده از هرکدام از روش های افزایش فالوور که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم یک پل برای رسیدن به بی نهایت دنبال کننده است. با استفاده از این روش تبلیغاتی فالوور های واقعی و فعالی جذب می کنید. استفاده می کنه چه کسی هست جز اون کسی که یا تو ترکیه هست و یا کارش به هر صورت در ترکیه بوده و … این کار باعث می شود افراد بیشتری پست ها را ببینند و در این صورت فالوورهای پیج افزایش پیدا می کند. همچنین با این نرمافزار به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت خود دسترسی خواهید داشت. این دادهها به شما کمک میکند که با توجه به پرسونای و سلیقه مخاطب، محتوای خود را تولید و منتشر کنید. اگر در حرفه ی خاصی فعالیت دارید و تخصصی در زمینه خدمات مختلف دارید، این نوع بلاگری کاملا مناسب شما است. در ادامه ایده های بلاگری در اینستاگرام، چند ایده خدماتی پولساز و بسیار جذاب به شما پیشنهاد می دهیم. خرید فالوور اینستاگرام واقعی ایرانی با فالوجت از جذاب ترین مباحث این روزهای اینستاگرام است. پیج های ایرانی معروف عموما مربوط به بازیگران، خوانندهها و کمدینها است. تعداد سایت های فروش فالوور اینستاگرام خیلی زیاد شده است و همه ی آن ها تنها قصد فروش و کسب درآمد را دارند و به کیفیت فالوورهای ارائه شده هیچ اهمیتی نمیدهند ،اما به شما توصیه می کنیم که اگر در خرید فالوور احتیاط کنید و نکات مهم و تجربیات شرکت ارائه دهنده خدمات را بررسی کنید، دیگر لازم نیست سردرگم باشید تا از کدام سایت خرید کنید. اینستاگرام به مرور زمان به یکی از پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی تبدیل شده است که افراد به اشتراکگذاری لحظات خود و برقراری ارتباط با دوستان و خانواده خود پرداخته و حتی میتوانند درآمد کسب کنند. این خطا هنگامی رخ می دهد که اینستاگرام به رفتار شما در شبکه اجتماعی خود شک کرده است.

میدان نقش جهان اصفهان ساده که مشتریان را جذب می کند


این موضوع در زمستان ها به صورت برعکس عمل کرده و هنگامی که بیرون از ساباط ها هوا سرد است، درون شان هوایی نسبتا گرم تر دارد. این موضوع واقعیت دارد. این هتل از سال ۱۳۵۰ زیر نظر گروه هتلهای شرایتون آغاز به فعالیت نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به هتل بین المللی کوثر تغییر نام داد. آکواریوم اصفهان یکی از مکان هایی است که کمتر در بین مردم شناخته شده است. این کلیسا با نام دیرآمنا پرکیچ نیز درجهان شناخته میشود و یکی از ۱۳ کلیسای باقیمانده در محله جلفا از قرن ۱۷ میلادی به شمار میرود. شما با رسیدن به محله جلفا میتوانید ماشین خود را در جایی مناسب پارک کرده و مابقی مسیر را پیادهروی کنید. شما می توانید همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 09:00 صبح الی 18:00 عصر در فصل بهار و تابستان و از ساعت 09:00 صبح الی 16:00 عصر در فصل پائیز و زمستان از این موزه دیدن کنید. این امکان برای همه فراهم شده و مشکلی از بابت خطرناک بودن وجود ندارد. یکی از نکات مثبت این مجموعه پارکینگ اختصاصی است پس مشکلی از بابت پارک ماشین به وجود نمی آید. در پایان مسیر بازدید از آکواریوم اصفهان، به فروشگاهی بر می خورید که محصولاتی نظیر عروسک های گوناگون و متنوع رنگی، پولیشی ،ماهیان مختلف تاکسیدرمی، پازل های سه بعدی، پازل های ساده و … هنگامی که در این تونل قدم می زنید می توانید آبزیان مختلف را نه تنها در کنار بلکه در بالای سر خود هم مشاهده کنید.

میرکاتو مول .. جمیرا .. دبی MERCATO MALL JUMEIRAH DUBAI این آکواریوم که در یکی از مهمترین شهرهای گردشگری و دارای برجستهترین مراکز تجاری شمال کشور قرار گرفته است، فانتستیک (Funtastic) نام دارد. بروجرد از دورة صفوی بتدریج ، به یکی از مراکز صنعتی (کارگاهی ) و افزارمندی ایران تبدیل شد و ساختار صنعتی خود را تا اواسط دورة قاجاریه نگه داشت . شما میتوانید نقشه کامل شهر یزد به همراه تمام جزئیات از جمله اطلاعات محلهها، میدانها، خیابانهای اصلی، ایستگاههای اتوبوس و تاکسی این شهر و لیست تمام رستورانها، بیمارستانها، داروخانهها، پاساژها و مراکز خرید، مراکز معاینه فنی خودرو و دفاتر پست را مشاهده و از طریق بلد با آنها ارتباط برقرار کرده و به آنجا مسیریابی کنید. همین طور شما می توانید برای رفتن به این آکواریوم از تاکسی هم استفاده کنید. بافت اصلی این مجموعه تاریخی از خشت است و در میان بافت خشت ها هم از نی استفاده شده است تا بنای مورد نظر استحکام بیشتری داشته باشد. البته لازم به ذکر است که برای بازدید دانش آموزان از آکواریوم اصفهان مبالغ متفاوتی در نظر گرفته اند که با تماس از طریق شماره تلفن درج شده می توانید با این مجموعه تماس گرفته و از قیمت دقیق بازدید های گروهی مطلع شوید. این خانه با مساحت ۷۲۰ متر در چهار طبقه ساخته شده که البته با حساب کردن پشت بام میتوان آن را پنج طبقه حساب کرد. از جاذبههای شاخص آن نیز میتوان زندان اسکندر و خانه لاریها را نام برد.

محله جلفا استان اصفهان یکی از این زیباییها و جذابیتها است که حتما باید به آن جا رفته و از نزدیک شاهد تمام این توصیفات باشید. محله جلفا جزو محله هایی می باشد که بسیار زیبا و دیدنی است ، هنگامی که در این محله پا میزارید گویا در سرزمینی دیگر هستید ، وجود کلیسای های زیبا برای ادیانی چون : مسیحی مانند پروتستان، ارتدوکس ، کاتولیک ها باعث شده تا حس کنید در یکی از شهرهای اروپایی هستید ، در این محله همه نوع گرایشی وجود دارد ، پدید امدن این منطقه مربوط به 400 سال پیش می باشد که از زمان دوران عباس شاه صفوی است همچنین ارامنه اصفهان از کنار رود ارس تا زاینده رود کوچ کرده اند و در این محله ساکن شده اند. ساعت بازدید آن نیز همه روزه از ساعت 8:30 تا 19 است. بعد از گذر از در وارد یک راهروی زیبا با فضایی متفاوت از مساجد دیگر می شوید با کاشی های رنگارنگ که رنگهای غالب آن آبی و سبز است. اگر با ماشین خودتان هستید برای پارک کردن می توانید ازپارکینگ پشت مسجد امام و یا پارکینگهایی که در انتهای خیابان استانداری و سپه واقع است استفاده کنید و بعد قدم زنان از قسمت سنگفرش شده خیابان سپه وارد میدان نقش جهان شوید. در آن زمان این باغها در اختیار امرا مختلف اصفهان بود اما مردم معمولی شهر نیز حق استفاده از آنها را داشتهاند. پارک ناجوان با مساحتی حدود 1200 هکتار دارای جاذبه های مختلف است. تجربه تغذیه ماهی با بطری شیر بسیار لذت بخش است. در این آکواریوم حدود 6500 گونه مختلف وجود دارند که از این میان تقریبا 350 گونه از آن ها ماهی هایی از نقاط مختلف دنیا هستند.

این جاذبه گردشگری در دل 33 آکواریوم مختلف خود 1.5 میلیون لیتر آب را جای میدهد. قدیمیترین آثار این محوطه نیز همین خیلهها و دخمههای ضلع غربی میباشد که به دوران صفویه برمی گردد. بر اساس این افزایش جمعیت، مقر حکومتی نیز باید بزرگتر و با شکوهتر میشد. به رغم فراموشی این ورزش در ایران هنوز میتوان دو دروازه سنگی چوگان آن عصر را در شمال و جنوب میدان نظاره کرد. ساباط های یزد را میتوان مهربانی معماری کویر دانست که در جاهای دیدنی یزد نمونههای بسیاری دارد. این جشن در سفرنامه های جهانگردان اروپایی مختلفی جشنی معرفی شده است که در 13 تیر هر سال با حضور شاهان، بزرگان، شعرا، ادیبان، سیاستمداران و عموم مردم در کنار بنای سی و سه پل برگزار می شده است. حتی ایوان این کاخ، هنگام برگزاری مسابقات اسب سواری و چوگان، جایگاه شاه عباس بودهاست. چندوقتی است در این ورودی ماشینهای کوچک برقی گذاشته اند که بیشتر برای سالمندان یا افرادی کاربرد دارد که مشکل راه رفتن و پیاده روی در میدان را دارند وگرنه اگر قرار بر سواری باشد درشکه سواری یکی از لذتهای نابی است که نباید از دست داد. بعد از دیدن عالی قاپو و قبل از بازدید از مسجد امام درشکه سواری و چرخ زدن در میدان می تواند استراحتی فرح بخش باشد که با خوردن بستنی سنتی یا فالوده گلویمان را تر و انرژیمان برای دیدن بناهای منحصر به فرد دیگررا تجدید کند. فرض کنید در حال راه رفتن هستید و ماهی روی سرتان پرواز می کند. میدان نقش جهان شاهکار معماری و هنر بر آمده از دل تاریخ ،بازمانده روزگار عظمت و شکوه این شهر زیبا در مرکز بخش تاریخی اصفهان قرار دارد که از شرق به خیابان حافظ و از غرب به خیابان سپه اصفهان و از ورودیهای متعدد مثل کوچه پشت مطبخ به خیابان استانداری راه دارد.

سرسبزی درختان بلند برگ ریز چنار که سر خم کرده به خیابان اند , دلفریب گشته است انگار پاییز در پوستشان رخنه کرده . ستونهای این ایوان هشتضلعی از جنس چوب چنار و کاج است. این نوع آکواریوم ها در میان نوع فلت قرار گرفته اند. این نوع آکواریوم ها محیطی شبیه به اقیانوس دارند که در هر کدام از آن ها آبزیانی که متعلق به آب های شور یا شیرین هستند، زندگی می کنند. نقاشیهای هنرمندانه و بی نظیری که در این تالار وجود دارد آن را به زیباترین قسمت عمارت کاخ چهلستون تبدیل کرده است. اکنون که قصد بازدید از تونل آکواریوم پارک ناژوان را دارید، بهتر است از دیگر مکان های جالب این پارک دیدن کنید. تونل آکواریوم اصفهان در شش متری زیرزمین احداث شده است. به جرات می توان گفت که قدم زدن در تونل آکواریوم بهترین قسمت بازدید از آکواریوم پارک ناژوان است. شاید این قسمت زیباترین قسمت آکواریوم باشد. در قسمت های مختلف این تونل، آبزیان متفاوتی با توجه به شرایط محیط زندگی و نوع غذا نگهداری می شوند. این باغ خانه 130 گونه مختلف پرنده است. اما باید بگوییم که جاهای دیدنی اصفهان به این مکان ها ختم نمی شود. از خیابان استانداری، کوچههای بسیاری به نقش جهان ختم میشوند. در دورهی صفویه سرتاسر خیابان تا کنار رودخانه پوشیده از باغهای باشکوه بوده است که میان امرا برای ساخت عمارت تقسیم شده بودند. این شهر همچنان شکوه گذشته خود را حفظ کرده است، چهل ستون یک عمارت زیبا در انتها یک باغ و استخر طولانی است که میتواند فضایی ایدهآل برای بازدیدکنندگان ترسیم نماید. این باغ در دوران قاجاریه متصل به دروازه”چهار منار” بود اما همچنان خارج شهر قرار میگرفت. برخی از آنها در قفس نگهداری می شوند و بقیه در این باغ زیبا آزاد هستند. علاوه بر آکواریوم اصفهان، باغ بانوان، تلهسیژ، پارک بادی، پارک آبی، پیادهرو سلامت، رستوران و کافیشاپ، باغ پرندگان، استخر، پیست دوچرخهسواری و تعداد زیادی از این قبیل امکانات در ناژوان ساخته شده است.

ایوان اصلی کاخ چهلستون 20 ستون دارد که انعکاس تصویر این ستونها در حوض روبروی عمارت علت نامگذاری کاخ چهلستون است. دو دلیل عمده را می توان علت وجه اشتراک این خانه ها ذکر کرد. این تونل 35 متر طول و حدود یک و نیم میلیون لیتر گنجایش دارد. آبزیانی که در این آکواریوم زندگی می کنند در سه قسمت متفاوت نگهداری می شوند که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت. این تونل وسعتی به اندازه سی و پنج متر دارد و در آن ماهی هایی از مناطق مختلف جهان زندگی می کنند. مگنت ها یا اشیای مختلف آهنربایی از ماهیان و موجودات دریایی مناسب برای سطوح فلزی، تیشرت هایی با تصاویر مختلف از موجودات ساکن در اقیانوس ها، لیوان های سه بعدی و … ابتدا که وارد کاخ می شوید، قسمت ورودی را می بینید که شامل یک ایوان با 18 ستون بالای آن است. بازاری نیز در آن دایر است تا اینجا بیش از پیش به حال و روز گذشته هایش بازگردد. دخمه یا دژخانه و یا داغگاه مکانهایی بوده که تا پیش از ظهور زرتشت بسیار رواج داشته و مکانی بوده برای از بین بردن اجساد مردگان که با آمدن آیین زرتشت این امر مطرود گشته. تا نیم قرن پیش نیز آبدهی قنات زارچ بیش از 150 لیتر در ثانیه بود اما به دلیل حفر بی رویهی چاههای عمیق و نیمه عمیق در حریم آب قنات، آبدهی آن به شدت کاهش یافته است. در این راستا خانه "بیرجندی" یکی از نمونه های تاریخی بروجرد محسوب شده که عمده عملیات مرمتی آن انجام شده و به اتمام رسیده است. یکی از لذتهای من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام میدهم. اما جالب است بدانید که تعداد دقیق ستونهای این عمارت همان 20 ستونیست که میبینید.

ارتفاع عمارت عالی قاپو، ۴۸ متر است و در مجموع، شش طبقه با پلههای مارپیچی دارد. ارتفاع گنبد این مسجد ۵۲ متر، ارتفاع منارههای اصلی ۴۸ متر و ارتفاع منارههای ورودی ۴۲ متر است. ایستگاه اول این تله کابین در ابتدای خیابان الفت نزدیک درب ورودی و ایستگاه دوم در کنار وگلگارتن است. طول این تله کابین 1920 متر است و در طول مسیر از مناظر زیبایی از پارک و زاینده رود لذت خواهید برد. حتما سوار تله کابین اصفهان شوید. هنگام سفر به این شهر حتما از این فرصت استفاده کنید و با قدم زدن در فضای دلنشین و تاریخی و باصفای چهارباغ عباسی سفرتان را خاطره انگیز تر کنید. قیمت بلیط آکواریوم اصفهان با توجه به اینکه از امکاناتی مانند عکاسی یا غذا دادن به ماهی ها استفاده می کنید، متفاوت خواهد بود. از سوی دیگر، لشکریان بغداد، که مدتی کوشک همدان را در تصرف داشتند، با میاجق وارد جنگ شده بودند. به اشغال قشون عثمانی درآمد (رُهربُرن ، ص 10( این قشون کشی در آغاز حکومت شاه عباس اول (996ـ 1038) بود، که لشکریان ترک توانسته بودند ارمنستان شرقی ، آذربایجان و برخی نواحی غربی ایران ـ از جمله بروجرد ـ را اشغال کنند. در دورة حکومت خوارزمشاه ، لشکریان وی آبادیهای عراق را ویران ، و اموال مردم را غارت کردند. پنج کاروانسرا و دو مسجد بزرگ شاه و جامع و بیت و دو حمام و چهار امامزاده داشت و عمارت باغشاه (با چندین طبقه ) که حسام السلطنه احداث کرده بود در دورة وی ویران شده بود.

مجموعه خان یزد با تلاش محمد تقی خان بافقی و فرزندانش شکل گرفته و شامل میدان خان، حمام و بازار خان میشود. شکل گیری, ثبت, تداعی و انتقال است. میدان نقش جهان اصفهان میدان بی همتایی است. تالار عباسی هتل عباسی اصفهان با گنجایش 550 نفر تاکنون میزبان مهم ترین رویدادهای کشوری و جهانی بوده و مهمانان مهم و مطرح زیادی را برای ساعاتی در دل خود جای داده است؛ مهمانانی از سراسر جهان که همه آن را به زیبایی بی بدیل یاد کرده اند. تنوع آبزیان در این آکواریوم بی نظیر است و حتی آبزیان کمیاب زیادی را می توان در این آکواریوم مشاهده کرد. برای بازدید از این مجموعه زیبا میتوانید از شنبه تا جمعه و از ساعت ۹ صبح الی ۸ بعد از طهر بلیط را تهیه کرده و به تونل آکواریوم اصفهان بروید. سرهنگ محمدرضا محمدی در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و برگزاری مراسم رژه ۳۱ شهریور، پلیس در راستای رفاه حال شهروندان ازساعت یک بامداد فردا پنج شنبه محدودیت ترافیکی در برخی مناطق شهر اعمال میکند. منظر چندعملکردی در باغ های مورد مطالعه از الگوی منظر چندعملکردی وزن دار پیروی می کنند؛ لذا در منظر چندعملکردی وزن دار، زمین، قادر به ارائه و تأمین بیش از یک عملکرد و در عین حال برآورده کردن چندین نیاز مختلف اما متجانس می باشد. کاروانسراهای حیاط دار از زیباترین کاروانسراهای ایران محسوب میشوند که با فرمهای مختلف شامل چند ضلعی، مدور، دو ایوانی، چهار ایوانی و غیره ساخته شدهاند.

این بازار قدیمیترین بخش بازار یزد بوده که دارای بنایی تاریخی با کاشیکاریها و تزئینات مختلف است. اگر می خواهید از این بنای تاریخی بازدید نمایید این بنا در محوطه دانشکده معماری دانشگاه هنر اصفهان قرار دارد و باید از کاخ عالی قاپو عبور کنید تا به آن برسید. یک روز کامل را برای دیدن پارک ناژوان و تمامی زیرمجموعههای آن خالی کنید. اهالی محل خود اعتقاد دارند دلیل نامگذاری بخشی از این محله به بندار، وجود باغات زیادی در این محله بودهاست که متعلق به یک زرتشتی به نام گور نَمیر معروف به بندار بودهاست و به دلیل ثروت و پایگاه اجتماعی بالای وی نام بندار بر منطقه و اراضی باغات وی تعلق گرفتهاست که در طول زمان بندار به بندون تغییر یافتهاست. اما این همه ویژگی های منحصر به فرد هتل عباسی اصفهان نیست. بازدید از این آکواریوم همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر امکان پذیر است. طول این تونل ۳۳ متر است و حدودا ۲۰۰۰ مترمکعب آب را در خود جای داده است. از صبح زود و ساعات اولیه به آکواریوم اصفهان بروید و سعی کنید تا جای ممکن ناشناختههای دنیای زیر آب را کشف کنید. همینطور دکورهای طبیعی و مصنوعی درون آکواریوم کاملا مطابق با محل زندگی ماهیان و برای جذابتر کردن محیط تونل ساخته شدهاند.

بهبود سرعت فرمت سند


اگر به فکر راه اندازی یک وب سایت آموزشی هستید، پس از انتخاب هاست و نام دامنه، نوبت به انتخاب قالب برای وب سایت خود می رسد. هنگامی که به دنبال بهترین شکل آموزش هستید، احتمالاً چندین فرمت پیدا خواهید کرد و فرمت استادیار قطعا یکی از بهترین گزینه ها به دلایل زیر است:

دارای 11 دمو انحصاری

سازگار با افزونه های مهم مانند Visual Composer، Elementor و Slider Revolution

امکان فروش محصولات فیزیکی و دانلودی.

امکان اتصال به درگاه های پرداخت بانک ملت و زرین پال و...

امکان درج مطالب مورد نظر در بخش های خاص دوره

ارائه پیش نمایش فیلم های دوره

وجود یک فایل سیستم خصوصی

فرآیند نصب ساده است

امکان افزودن نامحدود آموزش و ویژگی های محصول

برای اضافه کردن 4 معلم برای هر دوره و درس

امکان اشتراک گذاری محصولات

از خرید مجدد دوره خودداری کنید

سرعت بهینه شده

تاثیر سرعت قالب بندی استادیار بر سئو سایت

پس از خرید و نصب قالب Helper و شخصی سازی بخش های کلیدی سایت خود، ممکن است متوجه شوید که سایت شما سریع نیست، باید مدت زیادی منتظر بمانید تا صفحه اصلی بارگذاری شود یا کاربران سایت شما از سایت کند ناراضی باشند. طبق آمار سرعت، اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از 3 ثانیه طول بکشد، کاربران بلافاصله سایت را ترک می کنند و به طور متوسط ​​هر ثانیه بارگذاری سایت با تاخیر انجام می شود:

کاهش 16 درصدی در کاربرانی که به مشتریان دائمی تبدیل خواهند شد

کاهش 11 درصدی بازدیدکنندگان

آمار فروش 7 درصد کاهش یافته است

کاهش 30 درصدی در رضایت مشتریان جدید.

روش هایی برای سرعت بخشیدن به فرمت دستیار معلم

اکنون می توانید با انجام کارهای زیر سرعت حالت یادگیری را افزایش دهید:

عکس‌ها و ویدیوها را بهبود ببخشید

یکی از مهم ترین عواملی که بر سرعت سایت تاثیر می گذارد، تصاویر و ویدئوهای سایت شما است. به طور مشخص، شما به عنوان یک استادیار از تصاویر زیادی برای تبلیغ دوره ها، اساتید و محصولات استفاده می کنید و برای دوره های مختلف ویدئویی از آنها در سایت قرار می دهید. هنگام بهینه سازی و قرار دادن تصاویر در وب سایت باید مراقب اندازه و ابعاد آنها باشید. می‌توانید از وب‌سایت‌های Tiny PNG و کمپرسور تصویر یا یک برنامه تغییر اندازه تصویر برای کاهش اندازه تصاویر خود استفاده کنید. در فرمت Studiare حتما به سایز اسلایدرهای وب سایت و تصاویر بزرگ توجه کنید زیرا یکی از مهمترین فاکتورهای سرعت سایت LCP (Largest Content Paint) زمان بارگذاری بزرگترین محتوای صفحه است. و هرچه این عدد کمتر باشد سرعت سایت شما بیشتر می شود.

از افزونه های کش سایت استفاده کنید

یکی دیگر از راه های افزایش و بهبود سرعت قالب دستیار، استفاده از افزونه کش صفحه است. کش کردن وب سایت به این معنی است که وقتی کاربر برای اولین بار از طریق مرورگر خود از وب سایت شما بازدید می کند ، اطلاعات وب سایت شما در مرورگر او ذخیره می شود و اگر برای بار دوم از وب سایت بازدید کند ، داده ها از سرور اصلی بارگذاری نمی شوند. اکنون برای فعال کردن کش مرورگر، می‌توانید از افزونه‌های کش سایت مانند Rocket استفاده کرده و آن را روی وب‌سایت نصب کنید. قبل از نصب می توانید سرعت وب سایت خود را در gtmetrix.com تست کنید و با انجام این کار پس از نصب افزونه، متوجه تاثیر زیاد افزونه کش بر روی سرعت قالب دستیار خواهید شد.

از پلاگین های بارگذاری کند استفاده می کند

سومین روش پیشنهادی برای افزایش سرعت پوسته دستیار آموزشی این است که به دلیل تعداد زیاد تصاویر و فیلم های آموزشی روی محصولات و دوره ها، بهتر است از افزونه لود تنبل استفاده کنید. این افزونه به گونه ای کار می کند که بقیه تصاویر در هنگام ورود کاربر به سایت شما و همزمان با اسکرول کردن صفحه در حالت بارگذاری قرار می گیرند. و به نوبه خود باز می شود، دلیل آن این است که نمی توان در یک دقیقه درخواست ها را به سرور افزایش داد و سرعت سایت را بهبود بخشید.

استفاده از افزونه های مهم

یکی دیگر از مواردی که می تواند روی عملکرد و سرعت محصول ژاکت کمکی تأثیر بگذارد نصب تعداد زیادی افزونه در سایت است. بهتر است افزونه های مهمی را نصب کنید که تداخلی با قالب استادیار نداشته باشند. بسیاری از اوقات مشکلات وب سایت ها به دلیل ناهماهنگی و تداخل افزونه ها است. پلاگین های اصلی که می توانید در سایت خود نصب کنید و با سیستم کمکی تداخلی ندارند عبارتند از:

افزونه Yoast SEO برای بررسی سئوی سایت شما

افزونه آمار برای ثبت نام کاربران از طریق موبایل

افزونه وردپرس برای ایمن نگه داشتن وب سایت شما و جلوگیری از حملات هکرها

افزونه کش وب سایت راکت

افزونه WP Smush Pro برای کاهش حجم تصاویر در وب سایت شما

راه اندازی شبکه CDN یا Content Delivery Network

شبکه تحویل محتوا شبکه ای است که به تمام سرورهای توزیع شده در سراسر جهان متصل است. با استفاده از این سیستم توزیع محتوا، تصاویر و جاوا اسکریپت ها، فایل های css و ... ذخیره می شود و با دسترسی کاربر به سایت، اطلاعات بر اساس نزدیکی سایت و سرور برای او ارسال می شود و این باعث افزایش سرعت می شود. از سایت شما

مخفف Gzip

قالب کمکی دارای فضاهای زیادی با کدهای CSS، HTML و JS است، بنابراین بهتر است این فایل ها را با GZIP فشرده کنید تا سرعت قالب کمکی افزایش یابد. GZIP ابزاری است که کد را پیدا کرده و فایل های کوچک را به طور موقت فشرده می کند. می توانید از میزبان بخواهید که GZIP را فعال کند یا از Rocket و افزونه W3 Total Cache WP Super Cache استفاده کند.

در این مقاله به تحلیل سرعت توسعه در قالب  استادیار پرداختیم و سعی کردیم بهترین راهکارها را برای بهینه سازی و توسعه سرعت ارائه کنیم. لازم به ذکر است برای اینکه سریع دچار مشکل نشوید بهتر است از ابتدا بهترین قالب وردپرس را سریع تهیه کنید.