مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

وقوع آتش سوزی گسترده در لندن

اسپوتنیک در خبری فوری از وقوع آتش سوزی گسترده در یک برج ۴۳ طبقه در کنار رودخانه تایمز لندن گزار شداده است.

بر اسا این گزارش ۱۲۵ آتش نشان سعی در خاموش کردن این اتش سوزی دارند.

هنوز جزئیات بیشتری در ین رابطه منتشر نشده است.

فروشگاه اینترنتی مه پاش مرغداری


ایران پمپ نمایندگی کارواش برتولینی ایتالیا BERTOLINI : فروش انواع کارواش برتولینی - پمپ پیستونی برتو ایتالیا - پمپ کارواش آب گرم برتو ایتالیا توسط فروشگاه اینترنتی پمپ ایران و ارسال به سراسر کشور . نمایندگی اوربیت آمریکا ORBIT : فروش و واردات انواع تجهیزات آبیاری اوربیت آمریکا در ایران به صورت تخصصی توسط فروشگاه ایران پمپ صورت می گیرد . مخزن دستگاه بین 3 الی 7 لیتر می باشد که در مدل استاندارد معمولاً به صورت مخزن 5 لیتری عرضه می شود. بر این اساس طی هفته جاری فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ شامل تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و باشگاههای ورزشی، چایخانه، ها و قهوه خانهها بدون عرضه مواد دخانی، آموزشگاههای موسیقی و زبان با حضور ۱۰ نفر، موزهها، سینماها، تئاترها و مهدهای کودک، باغ وحشها و شهرهای بازی، مراکز تفریحی آبی و گیم نتها همچنان تعطیل است. پیش از این جریمه واحدهای متخلف دو هفته پلمب بود.بر این اساس طی هفته جاری فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ شامل تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و باشگاههای ورزشی، چایخانه، ها و قهوه خانهها بدون عرضه مواد دخانی، آموزشگاههای موسیقی و زبان با حضور ۱۰ نفر، موزهها، سینماها، تئاترها و مهدهای کودک، باغ وحش ها و شهرهای بازی، مراکز تفریحی آبی و گیم نتها همچنان تعطیل است.

دستگاههای نظافتى قابل استفاده در کارواشها بسیار متنوع بوده و از مدلهای تجاری کوچک تا نیمه صنعتی و صنعتى را شامل میشوند.در کارواش هاى کوچک و کم تردد به دلیل کوچک بودن فضای داخلی یک خودرو زمان مورد نیاز برای نظافت آن طولانی نمیباشد. همچنین با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی می توان میزان فشار آب خروجی را تعیین کرد. با این تفاوت که این دستگاه مجهز به یک سیستم آب گرم نیز می باشد که این سیستم می تواند دمای آب خروجی را افزایش دهد. این آب مازاد سرریز کرده و راهی خروجی فاضلاب شود. حالت نیمه اتوماتیک این دستگاهها به صورتى است که معمولا عملیات واکس زنی بصورت سیستم پدالی یا فشاری می باشد که با فشار دادن پا روی قسمت پدال دستگاه شروع بکار کرده و مایع واکس را روی کفش می ریزد و با استفاده از فرچه ی واکس زنی پرداخت و پولیش نهایی واکس زدن انجام می شود. قسمت جلویی این پمپ آلومینومی می باشد و بدون شیر فشار شکن می باشد. دستگاه شوینده فشار قوی در قسمت ورودی خود دارای فیلتر می باشند بدین جهت که اگر ناخالصی در آب ورودی باشد از ورود آن به داخل پمپ جلوگیری شود چرا که باعث آسیب رساندن به پمپ دستگاه می شود.

در شرایطی که منبع تغذیه آب کارواش صنعتی به پایان رسد و پمپ دچار بی آبی شود، این سیستم مانع از آسیب رسیدن به پمپ خواهد شد، یعنی پمپ در شرایط بی آبی به اندازه کافی مقاومت دارد. انتخاب نادرست کارواش صنعتی باعث عدم انجام مناسب شستشو خواهد شد و حتی ممکن است باعث آسیب دیدن دستگاه یا سطح مورد نظر بشود. دستگاه های کارواش صنعتی در انواع الکتریکی و بنزینی ساخته شده اند که هر یک دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. کارواش های بنزینی جهت استفاده در محیط هایی که به جریان برق دسترسی نداشته و یا به کارگیری تجهیزات برقی با محدودیت روبه رو است، کاربرد دارند. نازل ها با زاویه بزرگ تر سطح بیشتری را پوشش داده و قدرت نظافتی کمتری دارند. جاروبرقی صنعتى کارواشى رایجترین ابزارهای مکانیزه نظافتی مى باشد که به منظور نظافت محیط داخلی خودرو مورد استفاده قرار میگیرند.

جاروبرقی صنعتى کارواشى در واقع همان جاروبرقی صنعتی است که بوسیله موتورهای قدرتمند میتواند سرویس های طولانی نظافت خودروها را در کارواش ها به کاربران ارائه دهد. دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی به عنوان یک شوینده فشار قوی به شمار می آید که یک جریان قدرتمند و متمرکز از آب را ایجاد کرده و سبب حذف لایه های آلودگی می گردد و نسبت به روش های سنتی عملکردی بسیار مؤثرتر دارد. کارخانه سازنده پوشش لاستیکی را برای آبپاش تعبیه کرده است. این عوامل در مجموع آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر را به یکی از محبوب ترین آبپاش های موجود در بازار تبدیل کرده اند. یکی از وسایل آبیاری ضربه ای با عملکرد بالا آبپاش های بزرگ یا آبپاش تفنگی هستند که آب را با فشار و شدت بالا پرتاب می کنند. سنسور آبیاری بارانی دارد و هم برای مصارف خانگی و هم مصارف تجاری مناسب است. جاروبرقى کوله پشتى صنعتى براى نظافت محیط هایى که داراى موانع خاص و یا مکان هاى دور از دسترس هستند از جمله تمیز کردن راه پله ها و راهروهاى بین صندلى سینماها، اتوبوس ها، قطارها و سایر موارد بسیار مناسب مى باشد.

منبع : فروشگاه اینترنتی مه پاش مرغداری

شیرین کننده های صنایع غذایی و مواد مشابه

همچنین تأثیر درصدهای مختلف پلاستی­سایزر (30%، 40% و 50%) بر ویژگی­های فیلم­های حاصل مورد­بررسی قرار گرفت. اگر بر روی لیبل درج شده بر روی محصولات غذایی را خوانده باشید حتماً با نام مواد شیمیایی گوناگونی که به منظور بهبود کیفیت خواص محصولات، بهبود طعم، تنظیم pH، افزایش طول زمان ماندگاری و… مواد شیمیایی صنایع غذایی شامل رنگ خوراکی، اسانس خوراکی، نگهدارندههای مواد غذایی، افزودنیهای صنایع غذایی، شیرین کننده های صنایع غذایی و… در این مقاله با شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی آشنا شدید. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکتها در زمینه تأمین مواد اولیه در ایران، آمادگی دارد ضمن دریافت سفارشهای مشتریان عزیز، مواد اولیه شامل لسیتین، خرید آلژینات سدیم، خرید لاکتات سدیم، آلانتوئین، متیل پارابن، خرید اسید اسکوربیک، ایزوله سویا، خرید سوربات پتاسیم، خرید ستیل الکل، خرید ویتامین e، خرید کافور، خرید منتول، صمغ عربی، خاک دیاتومه، زانتان گام، گوارگام، کربومر، سوربیتول و… اما براساس نتایج شاخص مدیران خرید مولفه قیمت محصولات تولید شده نیز در فروردینماه در جایگاه دوم بالاترین رقم در میان ارزیابیهای صورت گرفته را به خود اختصاص داده است. به منظور تحلیل و بهینهسازی فرایندهای تولیدی نیاز به جمع آوری اطلاعات تکمیلی در هر مرحله وجود دارد. در این مقاله ضمن بررسی و مروری به انواع مواد اولیه مورد استفاده در بسته بندی گوشت و فرآورده های آن به روشهای بسته بندی در این زمینه نظیر بسته بندی تحت خلاء، بسته بندی به طریق تزریق گاز (Gas Flashing) و اتمسفر اصلاح شده (MAP) اشاره شده است و در خاتمه برای هر یک از انواع گوشتها و فرآورده های گوشتی لفاف و پوشش بسته بندی مناسب آن توصیه شده است.

رد فرضیه همگنی، دلیل بروجود توهم پولی است که در جدول فوق، مصرفکنندگان در مورد کالاهای غلات و نان، ماهی و حیوانات دریایی، لبنیات و تخممرغ توهم پولی ندارند. تکههای ماهی را با مواد دیگری مثل برگهای کاری، پیاز، سیر و چیلی میپزند و با پیازداغ و آبلیمو طعم دار میکنند. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان تمادکالا تماس حاصل فرمایید. شرکت سایا شیمی پارت با دارا بودن بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تهیه و توزیع مواد اولیه صنایع شیمیایی ، دارویی و غذایی و همچنین عضو رسمی انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی و عضو اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، با استفاده از تیم فروش متخصص https://irchem.ir/dietary و با تجربه و همچنین سنجش فروش کالا بصورت پرفرمایی در خدمت صنایع کشور عزیزمان می باشد. از خارج کشور نه خرید کنید و نه بفرشید. صنایع غذایی مجموعه ای جامع و جهانی از شرکت های متنوع است که بیش تر خرید مواد اولیه غذایی مصرف کننده توسط جمعیت جهان را تامین می کند. مواد اولیه غذایی در شرکتهای وارد کننده مواد اولیه غذایی مختلف صنایع غذایی که مجموعهای جامع از شرکتهای متنوع میباشند و بیشتر مواد اولیه غذایی مصرفکننده توسط جمعیت جهان را تأمین میکند، کاربرد دارند.

صنایع غذایی مجموعهای جامع و جهانی از شرکتهای متنوع است که بیشتر مواد غذایی مصرفکننده توسط جمعیت جهان را تأمین میکند. این سیستم، ردیابی کامل را ممکن میسازد و در انطباق با استانداردهای موجود ردیابی مواد غذایی قرار دارد. جزایر لوکس مالدیو، بهترین مقصد برای کسانی است که دوست دارند چند روزی را در دل طبیعت بکر و آرام سر کنند. مواد غذایی اکثراً منشاء حیوانی یا گیاهی دارند و حاوی مواد مغذی ضروری برای بدن انسان است مانند کربوهیدراتها، چربیها، پروتئینها، ویتامینها یا مواد معدنی. دو گروه تحت تیمار نیز از غذای موش حاوی گیاه به مدت 6 هفته بدون محدودیت استفاده نمودند. محدودیتهایی همچون تعداد معدود تأمینکنندگان و تولیدکنندگان در منطقۀ تحت پوشش، محدودیت زمانی ورود و تحویل سفارش، محدودیتهای بهداشتی و غیره باعث شده است، این نوع کسبوکار از سایر کسبوکارهای فعال در ایران متمایز باشد. بخواهید تا بسته ی سفارشی را در محلی امن بیرون از خانه تان قرار دهند ، بدون ارتباط فرد با فرد. به منظور ردیابی کامل،کلیه اطلاعات لازم اعم از مشخصات مواد اولیه تا فروش محصولات میبایستی جمع آوری و در دسترس قرار گیرد. موزهی ملی در جزیرهی ماله قرار دارد. برای فرآوری ضایعات فاکتورهایی مانند ویژگی ضایعات، قوانین دولتی و هزینه تخلیه مواد اولیه مورد توجه قرار می­گیرد.

برای اجرای این سیاست، قیمت نهایی غذا، 5/3 برابر قیمت مواد اولیۀ استفادهشده برای هر سفارش در نظر گرفته شد. هر مادهای که برای تغذیه و حمایت بدن انسان مصرف شود ماده غذایی نام دارد. این شرکت یکی از برترین شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی در زمینه تامین مواد اولیه در ایران است. با توجه به اینکه بیشتر پژوهشهای حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران، بر آن دسته از کسبوکارهایی تمرکز دارد که به فروش مستقیم محصولات خود اقدام میکند (رهانندهپور و امیری، 2016؛ فرازمند و علیبخشی، 1395؛ رضایی و همکاران، 2016)، در پژوهش حاضر روی یک سیستم توزیع مواد غذایی بهعنوان بخشی از زنجیرۀ تأمین مواد غذایی خانگی تمرکز میشود. مواد اولیه عمده و افزودنی خوراکی ، مواد صنعتی کیک و شیرینی پزی ، بخشی از مواد اولیه هستند که بصورت صنعتی تهیه شده و کاربرد بسیاری در صنایع غذایی ، بخصوص در صنعت شیرینی پزی دارند. در قیمت مواد اولیه غذایی نقش به سزایی دارند. علاوه بر نقش مهم گوشت در تأمین سلامتی انسان این ماده یکی از فساد پذ یرترین گروه های مواد غذایی را تشکیل می دهد و رعایت اصول بسته بندی صحیح علاوه بر افزایش ماندگاری این محصول نقش مهمی در کاهش ضایعات و افزایش سطح بهداشت جامعه از طریق کاهش آلودگی های ناشی از استفاده بسته بندی های غیربهداشتی و نامناسب را دارد و در حقیقت باید گفت فقط از طریق استفاده از شیوه های نوین بسته بندی گوشت و فرآورده های آن می توان به اهداف مهمی نظیر تنوع محصولات تولیدی، کاهش آلودگی، افزایش ماندگاری، ایجاد جذبه برای فروش و حفظ کیفیت گوشت دست یافت.