مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

فروشگاه اینترنتی مه پاش مرغداری


ایران پمپ نمایندگی کارواش برتولینی ایتالیا BERTOLINI : فروش انواع کارواش برتولینی - پمپ پیستونی برتو ایتالیا - پمپ کارواش آب گرم برتو ایتالیا توسط فروشگاه اینترنتی پمپ ایران و ارسال به سراسر کشور . نمایندگی اوربیت آمریکا ORBIT : فروش و واردات انواع تجهیزات آبیاری اوربیت آمریکا در ایران به صورت تخصصی توسط فروشگاه ایران پمپ صورت می گیرد . مخزن دستگاه بین 3 الی 7 لیتر می باشد که در مدل استاندارد معمولاً به صورت مخزن 5 لیتری عرضه می شود. بر این اساس طی هفته جاری فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ شامل تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و باشگاههای ورزشی، چایخانه، ها و قهوه خانهها بدون عرضه مواد دخانی، آموزشگاههای موسیقی و زبان با حضور ۱۰ نفر، موزهها، سینماها، تئاترها و مهدهای کودک، باغ وحشها و شهرهای بازی، مراکز تفریحی آبی و گیم نتها همچنان تعطیل است. پیش از این جریمه واحدهای متخلف دو هفته پلمب بود.بر این اساس طی هفته جاری فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ شامل تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و باشگاههای ورزشی، چایخانه، ها و قهوه خانهها بدون عرضه مواد دخانی، آموزشگاههای موسیقی و زبان با حضور ۱۰ نفر، موزهها، سینماها، تئاترها و مهدهای کودک، باغ وحش ها و شهرهای بازی، مراکز تفریحی آبی و گیم نتها همچنان تعطیل است.

دستگاههای نظافتى قابل استفاده در کارواشها بسیار متنوع بوده و از مدلهای تجاری کوچک تا نیمه صنعتی و صنعتى را شامل میشوند.در کارواش هاى کوچک و کم تردد به دلیل کوچک بودن فضای داخلی یک خودرو زمان مورد نیاز برای نظافت آن طولانی نمیباشد. همچنین با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی می توان میزان فشار آب خروجی را تعیین کرد. با این تفاوت که این دستگاه مجهز به یک سیستم آب گرم نیز می باشد که این سیستم می تواند دمای آب خروجی را افزایش دهد. این آب مازاد سرریز کرده و راهی خروجی فاضلاب شود. حالت نیمه اتوماتیک این دستگاهها به صورتى است که معمولا عملیات واکس زنی بصورت سیستم پدالی یا فشاری می باشد که با فشار دادن پا روی قسمت پدال دستگاه شروع بکار کرده و مایع واکس را روی کفش می ریزد و با استفاده از فرچه ی واکس زنی پرداخت و پولیش نهایی واکس زدن انجام می شود. قسمت جلویی این پمپ آلومینومی می باشد و بدون شیر فشار شکن می باشد. دستگاه شوینده فشار قوی در قسمت ورودی خود دارای فیلتر می باشند بدین جهت که اگر ناخالصی در آب ورودی باشد از ورود آن به داخل پمپ جلوگیری شود چرا که باعث آسیب رساندن به پمپ دستگاه می شود.

در شرایطی که منبع تغذیه آب کارواش صنعتی به پایان رسد و پمپ دچار بی آبی شود، این سیستم مانع از آسیب رسیدن به پمپ خواهد شد، یعنی پمپ در شرایط بی آبی به اندازه کافی مقاومت دارد. انتخاب نادرست کارواش صنعتی باعث عدم انجام مناسب شستشو خواهد شد و حتی ممکن است باعث آسیب دیدن دستگاه یا سطح مورد نظر بشود. دستگاه های کارواش صنعتی در انواع الکتریکی و بنزینی ساخته شده اند که هر یک دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. کارواش های بنزینی جهت استفاده در محیط هایی که به جریان برق دسترسی نداشته و یا به کارگیری تجهیزات برقی با محدودیت روبه رو است، کاربرد دارند. نازل ها با زاویه بزرگ تر سطح بیشتری را پوشش داده و قدرت نظافتی کمتری دارند. جاروبرقی صنعتى کارواشى رایجترین ابزارهای مکانیزه نظافتی مى باشد که به منظور نظافت محیط داخلی خودرو مورد استفاده قرار میگیرند.

جاروبرقی صنعتى کارواشى در واقع همان جاروبرقی صنعتی است که بوسیله موتورهای قدرتمند میتواند سرویس های طولانی نظافت خودروها را در کارواش ها به کاربران ارائه دهد. دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی به عنوان یک شوینده فشار قوی به شمار می آید که یک جریان قدرتمند و متمرکز از آب را ایجاد کرده و سبب حذف لایه های آلودگی می گردد و نسبت به روش های سنتی عملکردی بسیار مؤثرتر دارد. کارخانه سازنده پوشش لاستیکی را برای آبپاش تعبیه کرده است. این عوامل در مجموع آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر را به یکی از محبوب ترین آبپاش های موجود در بازار تبدیل کرده اند. یکی از وسایل آبیاری ضربه ای با عملکرد بالا آبپاش های بزرگ یا آبپاش تفنگی هستند که آب را با فشار و شدت بالا پرتاب می کنند. سنسور آبیاری بارانی دارد و هم برای مصارف خانگی و هم مصارف تجاری مناسب است. جاروبرقى کوله پشتى صنعتى براى نظافت محیط هایى که داراى موانع خاص و یا مکان هاى دور از دسترس هستند از جمله تمیز کردن راه پله ها و راهروهاى بین صندلى سینماها، اتوبوس ها، قطارها و سایر موارد بسیار مناسب مى باشد.

منبع : فروشگاه اینترنتی مه پاش مرغداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد