مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

آنچه باید در مورد WinTech بدانید


یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در زمینه درب و پنجره دو نفره پروفیل یو پی وی سی می باشد. این پروفایل با اکثر مناطق جغرافیایی و آب و هوایی جهان سازگار است. گروه صنعت پلاستیک پرشین ادوپن «وین تک» از پروفایلی مشابه در تهیه محصولات خود با شعار معروف «برنده فناوری، یک پنجره» استفاده می کند.

. شرکت های وین تک در ایران و کشورهای دیگر مانند ترکیه، آلمان، روسیه، اوکراین، آذربایجان، تونس و هند همگی متعلق به گروه شرکت های ادو در آنتالیا ترکیه هستند.

2. این شرکت در سال 1956 تاسیس شد و فعالیت خود را با تولید لاستیک برای زیره کفش آغاز کرد.

3. خانواده ساک شرکت ترکی «ادو» را تأسیس کردند و اکنون با گذشت نیم قرن از آن زمان این شرکت همچنان در حال توسعه است. در حال حاضر ادو علاوه بر تولید پروفیل های UPVC مورد نیاز صنعت ساختمان، کارخانه های تولیدی زیادی در قاره های اروپا، آسیا، آفریقا و 8 کشور دنیا دارد. همچنین تولید کننده انواع درب های کامپوزیت داخلی، روکش سالن های صنعتی یو پی وی سی و چندین کارخانه تولید سیمان و لوله پی وی سی می باشد.

. Adopen در ترکیه یکی از زیرمجموعه های گروه Ado است. محصولات و خدمات این گروه تولیدی شامل پروفیل PVC-U در داخل و خارج از ایران نیز می باشد و تمامی این محصولات با استفاده از تکنولوژی و مواد اولیه یکسان تولید می شوند.

5. هنگام ایجاد پروفیل های تولیدی در کارخانه ایران، نیازهای متفاوت مشتریان، شرایط اقلیمی و جغرافیایی در نظر گرفته شد و شرایط جوی هر منطقه از نظر حفظ کیفیت و مقاومت در هنگام ایجاد پروفیل ها در نظر گرفته شد.

6. کاوه خداپرست مدیرعامل شرکت صنعتی پرشین ادوپن پلاستیک «وین تک» است. شرکت ادوپن پلاستیک پرشین یکی از بهترین شرکت های تولیدی و صادراتی در کشور می باشد.

7. این شرکت دارای استانداردهایی برای مدیریت کیفیت، مدیریت محیط زیست، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و رضایت مشتری می باشد. این شرکت اولین و تنها تولید کننده پروفیل یو پی وی سی در کشور است که نشان کیفیت ملی را دریافت کرده است. این مجموعه در سال 1377 به عنوان واحد نمونه کیفی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

8. وین تک در نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بین المللی در و پنجره در سال های 90، 91، 93، 95 و 98 و نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در سال های 88، 93 و 94 شرکت کرده است. نمایشگاه های خارجی این برند شامل نمایشگاه های قطر می باشد. استرالیا، برزیل، کلمبیا، امارات متحده عربی، هند، هلند، رومانی، روسیه و ترکیه.

9. وین تک دارای گواهینامه ها و تندیس های بسیاری از جمله معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران، استاندار آذربایجان شرقی می باشد. از جمله وزیر راه و شهرسازی

10. خدمات و محصولات وین تک نیز مورد قدردانی معاون وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی قرار گرفت. علاوه بر این، وین تک جوایزی مانند مدال یادبود سنای فرانسه، لوح افتخار کارآفرینان برتر در سال 2013، چهارمین جشنواره ملی برای تجلیل از کارآفرینان برتر و لوح یادبود چهلمین سالگرد تحقیق و ارتقاء را کسب کرده است.


لینک منبع: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/

جراحی استخوان و استخوان



منظور از جراحی استخوان و مفاصل یا جراحی ارتوپدی; جراحی بر روی تاندون ها، رباط ها، ماهیچه ها، اعصاب اندام ها و جراحات در هر قسمت از بدن. در این مقاله دکتر طاهریان در مورد جراحی استخوان و مفاصل توضیحات مفصلی ارائه کرد. اگر به اطلاعات مفیدی در این زمینه نیاز دارید، این را توصیه می کنم. مقاله را بخوان.

امروزه بیماری های ارتوپدی؛ از جمله درد استخوان و مفاصل؛ درد در زانو یا کمر، سفتی و درد مفاصل در هنگام خواب یا هنگام راه نرفتن طولانی مدت و آسیب به هیچ وجه تسکین نمی یابد. دلیل اصلی مراجعه به متخصص ارتوپدی.

لازم به ذکر است که متخصصان ارتوپدی که جراح استخوان و مفاصل نیز نامیده می شوند. درک کامل آناتومی اسکلتی عضلانی، از جمله انواع مختلف مفاصل و نحوه عملکرد آنها؛ اینها شامل ماهیچه ها، اعصاب، استخوان ها، مفاصل، تاندون ها، رباط ها، غضروف و سایر بافت های همبند می شود.

بسیاری از بیماری ها و آسیب های اسکلتی عضلانی وجود دارد که می تواند باعث درد شود و بیشتر ارتوپدها می توانند به کاهش یا از بین بردن درد کمک کنند.

در زیر معرفی مختصری از جراحی های مفصل و استخوان با هدف درمان مشکلات مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی - استخوان ها و بافت های همبند ارائه شده است. مانند رباط ها و تاندون ها، ترمیم رباط صلیبی قدامی و مینیسک، تعویض مفصل ران، فیوژن ستون فقرات و موارد دیگر استفاده می شود. ما پرداخت می کنیم

برای درمان بیماری های استخوان و مفاصل به کدام پزشک مراجعه کنیم؟

اگر افراد با هر یک از بیماری های ارتوپدی سر و کار دارند، باید با متخصص ارتوپد (جراح استخوان مفاصل) مشورت کنند.

جراح ارتوپد یا جراح ارتوپد تعاریف یک کلمه هستند. بنابراین می توان گفت که متخصص ارتوپدی یا در واقع جراح استخوان و مفاصل به پزشکی گفته می شود که پس از اخذ مدرک فوق لیسانس به مدت چهار دوره آموزش تخصصی در راستای تشخیص و درمان بیماری های استخوان و مفاصل دیده باشد. سال 4 و با موفقیت نیل وارد شد.

جراح عمومی؛ وی برای درمان مشکلات و بیماری های استخوانی و مفصلی ابتدا به بررسی علت بیماری می پردازد و پس از انجام آزمایشات لازم و درخواست آزمایشات و تصاویر ویژه به درمان بیماری می پردازد.

لازم به ذکر است که او یک پزشک حرفه ای است. درمان این بیماری در برخی موارد می تواند با درمان دارویی یا فیزیوتراپی انجام شود و یا در برخی موارد جراحی را روش مناسبی در این مورد بدانیم.

جراح ارتوپد با ارتباطات خوب

از آنجایی که متخصص ارتوپدی توانایی انجام عمل جراحی روی اندام ها را دارد، به او جراح استخوان و مفاصل نیز می گویند.

مراقب جراحان استخوان و مفاصل باشید. شکستگی های دست، پا و کمر نیز باید درمان شوند.

البته این بدان معنا نیست که اعضاء مذکور شکسته اند. گاهی جراحی و انجام اقدامات لازم نیست. مانند تخمگذار و گچ بری و مانند آن فقط در موارد خاص درمان می شود; آنها نیاز به جراحی دارند که می تواند توسط جراح استخوان و مفاصل (متخصص ارتودنسی) انجام شود.

بهترین جراح ارتوپد می تواند مشکلات اندام یا اندام را به درستی تشخیص دهد و جراحی های ارتوپدی و مفصل را به طور صحیح و دقیق انجام دهد تا نتایج رضایت بخشی را برای مراجعان به ارمغان بیاورد.

به طور کلی، انواع مختلفی از بیماری ها در بدن وجود دارد. اگرچه این درمان شامل دست ها، پاها، گردن و پشت می شود، اما درمان در صلاحیت متخصص ارتوپدی است.

با این حال، چنین درد; در برخی موارد با درمان دارویی و در برخی موارد دیگر با جراحی قابل درمان هستند.



رایج ترین جراحی های استخوان و مفاصل کدامند؟

آرتروسکوپی: برای تشخیص و درمان مشکلات داخل مفصل استفاده می شود. آرتروسکوپی یا آرتروپلاستی یک جراحی کم تهاجمی است که به بیمار اجازه می دهد بدون درد به فعالیت های عادی خود بازگردد.

ترمیم بافت نرم: شامل ترمیم و جایگزینی بافت آسیب دیده با بافت زنده در بدن است.

تعویض مفصل: زمانی که یک مفصل در اثر تصادف یا آرتروز، دیسپلازی یا نکروز عروقی پاره، ساییده یا شکسته می شود و قدرت حرکت را محدود می کند. جراحی تعویض مفصل در حال انجام است.

لازم به ذکر است که اگر سایر روش های درمانی به تسکین یا بهبودی پاسخ ندهند، جراحی انجام می شود.

جراحی ترمیم مفصل: بدتر شدن پروتز در طول زمان منجر به درد و التهاب مفاصل می شود. در این حالت پروتز جدید جایگزین بخشی یا تمام پروتز فرسوده می شود.

ترمیم شکستگی: جراحان ارتوپد. بسته به محل، نوع و شدت آسیب؛ ترک ها با صفحات فلزی، پیچ یا پین تعمیر می شوند.

جراحی فیوژن: در مواردی که بیمار درد مفاصل یا آرتریت شدید دارد. جراح ارتوپد دو استخوان را به یک استخوان "جوش می دهد" و در نتیجه درد را کاهش می دهد و ثبات بیشتری در ناحیه دردناک ایجاد می کند.

استئوتومی: در این روش، ارتوپد استخوان آسیب دیده را برش می دهد و مفصل آسیب دیده را تغییر شکل می دهد تا کوتاه شدن یا بلند شدن استخوان را اصلاح کند.

مشاهده ادامه: https://payju.ir/content/پزشکان-متخصص-ارتوپدی-در-شیراز


استفاده از کدهای پی اچ پی در ویجت ها


یکی از کاربرپسندترین و کاربرپسندترین قابلیت های وردپرس استفاده از کدهای پی اچ پی در ویجت هاست که می توانید با کشیدن منوهای مختلف را ایجاد کنید. شما به راحتی می توانید rss ارسال کنید و هر متنی را که می خواهید قرار دهید، پیوندهای دسته ها را نشان دهید برای افراد قدرتمند یکسری نقص وجود دارد و ممکن است کد php شامل ویجت نباشد. برای این کار، بلاگتون قصد دارد افزونه ای را برای شما ارائه دهد، پس با ما همراه باشید.

افزونه PHP Code Widget بسیار ساده و بسیار کاربردی است.

با نصب و فعال سازی این افزونه وردپرس، ویجتی به نام کد پی اچ پی خواهید داشت که می توانید آن را بکشید و در منوی خود رها کنید تا کدهای php را در ناحیه خاص قرار دهید.

چگونه افزونه PHP Code Widget به ما کمک می کند

باید گفت که برخی از افزونه ها و ویژگی های اضافه شده در وردپرس فاقد ابزارک هستند و می توانید با هک آنها و قرار دادن آنها در این ویجت از آنها در ویجت ها استفاده کنید.
اگر تجربه کار با دستگاه بهتری دارید، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:https://blogten.ir/php-code-widget/

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

هر کدام از ما احتمالا چندین بار سعی کرده ایم زبان انگلیسی را یاد بگیریم و موفق نشده ایم. در برخی موارد روش مطالعه اشتباهی را انتخاب می کند و در برخی موارد طولانی بودن زمان مطالعه ما را خسته و بی حوصله می کند.

بر اساس گزارش استراتژی معاصر؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی کاملاً زمان بر است. به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی افزایش می یابد که می خواهید به خارج از کشور سفر کنید. و برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل باید زبان خود را در یک دوره زمانی تقویت کنید.

اما با وجود تمام این ایرادات، با تصمیم گیری هوشمندانه، می توانید زبان انگلیسی را با سرعت کافی برای قبولی در آزمون آیلتس و سایر اهداف آموزشی یاد بگیرید. در واقع با کمک میانبرهای مسیر آموزشی در زمان کمتری به اهداف خود خواهید رسید. استفاده از کلاس خصوصی زبان انگلیسی میانبر خوبی برای یادگیری سریع زبان است. اما چگونه می توانید با استفاده از یک معلم خصوصی از روند آموزش لذت ببرید و در مدت زمان کوتاهی به اهداف خود برسید؟

وقت آن است که مدرک آیلتس خود را دریافت کنید

همه ما مشکل مهاجرت را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه کسانی که مهاجرت کردند مطالب مربوط به این مسیرهای بالا و پایین را ارائه کردند. اما در این مقاله اطلاعاتی در مورد امید و کاهش مشکلات سفر ارائه شده است. یکی از بزرگترین دغدغه های زبان آموزان، در کنار انجام امور مربوط به سفر، یادگیری زبان انگلیسی برای ارتقای مهارت و کسب مدرک زبان انگلیسی است.

مخصوصاً اکثر افرادی که می خواهند برای گذراندن آیلتس یا تافل زبان خارجی یاد بگیرند از نظر زمانی مشکل دارند و به هیچ وجه نمی توانند انگلیسی را یاد بگیرند. یکی از راه‌های یادگیری سریع انگلیسی استفاده از یک معلم خصوصی زبان انگلیسی است. زیرا در کلاس زبان انفرادی روش تدریس معلم با محدودیت زمانی و اهداف دانش آموز مشخص می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز آموزش خود را آغاز می کند. این روش آموزشی به فرد کمک می کند تا در بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله یک زبان را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند. حتی افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و فقط در تلفظ و مکالمه مشکل دارند می توانند با استفاده از این روش ظرف یک تا سه ماه توانایی مکالمه انگلیسی خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

شناسایی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح دانش آموزی

می توان گفت منابع موجود در زمینه آموزش زبان انگلیسی به سختی یافت می شود و دسترسی به آن ها دشوار است. همه زبان آموزان نمی توانند کتاب های انگلیسی سطح پایه را پیدا کنند. وجود بسیاری از منابع آموزش انگلیسی زبان آموزان را سردرگم می کند. ویژگی منحصر به فرد دوره های زبان خصوصی، از بین بردن چنین سردرگمی است. زیرا خود معلم زبان فردی منبع خوبی برای یادگیری بر اساس دانشی است که به دست آورده و روش هایی که برای تدریس انتخاب کرده است. از طرفی وی با توجه به تجربه چندین ساله تدریس خود از کتاب ها و منابع موجود در زمینه آموزش زبان به خوبی آگاهی دارد و می تواند منابع خوبی را برای آموزش متناسب با سطح دانشجویی خود توصیه کند.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند به این سوال به وضوح پاسخ دهند. اما پاسخ ما این است که آنها زبان انگلیسی را از جایی شروع می کنند که در زمان کوتاه تری به هدف برسند. هر زبان آموزی می تواند سبکی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند. فرآیند یادگیری را از کتاب های مختلف زبان شروع کنید و مهارت های خود را به روش های مختلف تقویت کنید، مثلاً از معلم استفاده کنید. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ باید گفت که نتیجه مشخص نیست. انتخاب این روش ها با اشتباه و کسب تجربه همراه است. دانش آموز با آزمون و خطا و کسب تجربه به تدریج می تواند راه درست یادگیری را بیابد، هرچند این روش ممکن است عواقب زیادی برای او داشته باشد. از جمله این پیامدها می توان به هدر رفت فرصت طلایی برای یادگیری اشاره کرد.

با این حال، می توانید هزینه ها و پیامدهای انتخاب خود را با استفاده از تجربیات دیگران کاهش دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهید. با کمک یک معلم خصوصی با تجربه، به سرعت از مسیر یادگیری زبان انگلیسی عبور خواهید کرد.

یک معلم خصوصی با توجه به تجربه خود می تواند زمان بیشتری را به مهم ترین دروس اختصاص دهد و با دور انداختن مطالب و منابع نامربوط، زمان بیشتری را برای آموزش بهتر دانش آموزان آزاد کند. در درس خصوصی توانایی تمرکز دانش آموز بسیار بالاست و از آنجایی که درس به صورت تک نفره است، معلم می تواند مطالب عمیق تری را به دانش آموز آموزش دهد.

کلاس خصوصی زبان توسط زبان آموز کاملاً فردی است و معلم بر اساس سطح آمادگی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان او و تمام محدودیت های زمانی دانش آموز، درس را شروع می کند. همچنین در کلاس خصوصی، معلم از نزدیک دانش آموز را رصد می کند و در کلاس های مختلف میزان یادگیری او را ارزیابی می کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های همه زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری سریع زبان انگلیسی، هزینه تدریس خصوصی در منزل است. چون معتقدند هزینه کلاس زبان خصوصی بیشتر از روش های دیگر است. اما برای یادگیری زبان باید چندین فاکتور مهم را همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. سه عامل مهم در تعیین زمان رسیدن به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداختی است. به عنوان مثال، یک زبان آموز ممکن است یک سال فرصت داشته باشد تا برای آزمون آیلتس آماده شود. بر اساس بودجه ای که دارد امکان عضویت در کلاس های مختلط موسسات و استفاده از روش حرارتی این موسسات وجود دارد. با توجه به هدف و سطح پایین زبان وی، مسلماً نمی تواند در بازه زمانی مشخص شده خود را برای آزمون آماده کند. این فرد برای رسیدن به هدفش انرژی و هزینه زیادی را صرف رفتن به کلاس و یادگیری زبان کرد.

اما اگر این فرد مسیر یادگیری را با دقت انتخاب کند و با استفاده از کلاس خصوصی معلم زبان خود را برای امتحان آماده کند، می تواند در همان زمان و بدون خستگی که برای کلاس گروهی صرف می کند، به نتیجه دلخواه برسد.

به سرعت برای آزمون آیلتس آماده شوید و یک سایت تدریس خصوصی مناسب پیدا کنید

در راستای دغدغه زبان آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، پلتفرم استادبانک اقدام به جذب اساتید شایسته کرده است. برای انتخاب یکی از این معلمان حرفه ای می توانید به سایت اساتید خصوصی استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. در صورتی که شروع یادگیری زبان را به تاخیر نیندازید و درخواست خود را برای قیمت های شهریه خصوصی امسال ثبت کنید، می توانید یک راه سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آمادگی در آزمون آیلتس با مدرسان خصوصی در بستر استادبانک بیابید.

آهنگ جدید سعید شریعت به نام «میزونه حالم»

متن آهنگ سعید شریعت میزونه حالم

از زندگی جز تو نمی خوام دیگه سهمی


تا جام نباشی حالم و عمراً بفهمی !


بیشتر از اونی که دلم می خواست تو خوبیMusicdel | موزیکدل


نبض منی هر لحظه توو قلبم می کوبی


ببین میزونه حالم با عشق

عشقِ تو وُ تنها عشق

شیش دنگ قلبم خونته تقدیم قلبت با عشق!


قربون شکل ماهت

دل میشه خاطرخواهت


لب تر کنی با جون و دل میشم خودم همراهت


توو قلبم زندگی کردی

برات دیوونگی کردم

موهای مشکیتو وا کن می خوام دورت بگردم


چه خوابا که برات دیدم

کنارت عشق و فهمیدم

تا به چشمات بیاد کارام برات جونم رو میدم

https://musicdel.ir/single-tracks/234961/