مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

آنچه باید در مورد WinTech بدانید


یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در زمینه درب و پنجره دو نفره پروفیل یو پی وی سی می باشد. این پروفایل با اکثر مناطق جغرافیایی و آب و هوایی جهان سازگار است. گروه صنعت پلاستیک پرشین ادوپن «وین تک» از پروفایلی مشابه در تهیه محصولات خود با شعار معروف «برنده فناوری، یک پنجره» استفاده می کند.

. شرکت های وین تک در ایران و کشورهای دیگر مانند ترکیه، آلمان، روسیه، اوکراین، آذربایجان، تونس و هند همگی متعلق به گروه شرکت های ادو در آنتالیا ترکیه هستند.

2. این شرکت در سال 1956 تاسیس شد و فعالیت خود را با تولید لاستیک برای زیره کفش آغاز کرد.

3. خانواده ساک شرکت ترکی «ادو» را تأسیس کردند و اکنون با گذشت نیم قرن از آن زمان این شرکت همچنان در حال توسعه است. در حال حاضر ادو علاوه بر تولید پروفیل های UPVC مورد نیاز صنعت ساختمان، کارخانه های تولیدی زیادی در قاره های اروپا، آسیا، آفریقا و 8 کشور دنیا دارد. همچنین تولید کننده انواع درب های کامپوزیت داخلی، روکش سالن های صنعتی یو پی وی سی و چندین کارخانه تولید سیمان و لوله پی وی سی می باشد.

. Adopen در ترکیه یکی از زیرمجموعه های گروه Ado است. محصولات و خدمات این گروه تولیدی شامل پروفیل PVC-U در داخل و خارج از ایران نیز می باشد و تمامی این محصولات با استفاده از تکنولوژی و مواد اولیه یکسان تولید می شوند.

5. هنگام ایجاد پروفیل های تولیدی در کارخانه ایران، نیازهای متفاوت مشتریان، شرایط اقلیمی و جغرافیایی در نظر گرفته شد و شرایط جوی هر منطقه از نظر حفظ کیفیت و مقاومت در هنگام ایجاد پروفیل ها در نظر گرفته شد.

6. کاوه خداپرست مدیرعامل شرکت صنعتی پرشین ادوپن پلاستیک «وین تک» است. شرکت ادوپن پلاستیک پرشین یکی از بهترین شرکت های تولیدی و صادراتی در کشور می باشد.

7. این شرکت دارای استانداردهایی برای مدیریت کیفیت، مدیریت محیط زیست، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و رضایت مشتری می باشد. این شرکت اولین و تنها تولید کننده پروفیل یو پی وی سی در کشور است که نشان کیفیت ملی را دریافت کرده است. این مجموعه در سال 1377 به عنوان واحد نمونه کیفی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

8. وین تک در نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بین المللی در و پنجره در سال های 90، 91، 93، 95 و 98 و نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در سال های 88، 93 و 94 شرکت کرده است. نمایشگاه های خارجی این برند شامل نمایشگاه های قطر می باشد. استرالیا، برزیل، کلمبیا، امارات متحده عربی، هند، هلند، رومانی، روسیه و ترکیه.

9. وین تک دارای گواهینامه ها و تندیس های بسیاری از جمله معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران، استاندار آذربایجان شرقی می باشد. از جمله وزیر راه و شهرسازی

10. خدمات و محصولات وین تک نیز مورد قدردانی معاون وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی قرار گرفت. علاوه بر این، وین تک جوایزی مانند مدال یادبود سنای فرانسه، لوح افتخار کارآفرینان برتر در سال 2013، چهارمین جشنواره ملی برای تجلیل از کارآفرینان برتر و لوح یادبود چهلمین سالگرد تحقیق و ارتقاء را کسب کرده است.


لینک منبع: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد