مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

آهنگ جدید کسری زاهدی به نام «هنوز انتخاب قلبمی بهترین اشتباه من»

متن آهنگ هنوز انتخاب قلبمی بهترین اشتباه من کسری زاهدی

دیدی بارونم نشست عطرتو از رو پیرهنم

هنوز انتخاب قلبمی بهترین اشتباه من

دوباره دستمو تو بگیر گناهش به پای من

میدونم و رویا میسازم یه خونه رو دریا میسازم

که سقفمون آسمون باشه خودش بشه بال پروازم

آهنگ جدید کسری زاهدی به نام «هنوز انتخاب قلبمی بهترین اشتباه من»

اشتباهات رایج در آرایش

پزشکان معتقدند که لوازم آرایشی باید هر شش ماه یکبار تمیز شوند تا خطر ابتلا به عفونت های باکتریایی یا میکروبی دیگر کاهش یابد.

اشتباهات آرایشی که ظاهر تعطیلات را خراب می کند

تحقیقات نشان می‌دهد که لوازم آرایشی با پنهان کردن آکنه، ویژگی‌های صورت را بهبود می‌بخشد و پوست را صاف‌تر می‌کند، اما به همین دلیل است که دانستن نحوه عملکرد هر محصول و نحوه استفاده صحیح از آن مهم است.در مقاله ما آن را می‌خواهیم. 10 اشتباه آرایشی که افراد مرتکب می شوند را بررسی کنید.

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

1. پاکسازی و عدم رطوبت رسانی به پوست

یکی از اشتباهات اصلی آرایشی که بسیاری از افراد مرتکب می شوند، استفاده از محصولات آرایشی بدون تمیز کردن پوست است. این می تواند آرایش نهایی شما را تحت تاثیر قرار دهد، به خصوص اگر پوست خشک یا مستعد آکنه دارید. برای مبارزه با این، متخصصان پوست پاکسازی ملایم صورت را توصیه می کنند. با استفاده از ابزار. و یک مرطوب کننده با SPF 30 یا بالاتر. اولین قدم برای داشتن یک آرایش خوب این است که پوست خود را با پاک کننده، مرطوب کننده و ضد آفتاب آماده کنید.


2. تعداد بالای محصولات

برخی از افراد دوست دارند از هر محصولی در کیت آرایش خود استفاده کنند، اما نیازی به آن نیست. شما باید آرایش خود را با توجه به لباسی که قرار است بپوشید، مراسم و حتی آب و هوای محل زندگی خود انتخاب کنید، زیرا به شما بستگی دارد و به زیباتر شدن کمک می کند.


3. انتخاب سایه اشتباه

می توان فونداسیون یا کانسیلری را خریداری کرد که با رنگ صورت همخوانی نداشته باشد، اگر رنگ ها تیره یا روشن باشند، پنهان کردن عیوب صورت مشکل است، انتخاب کانسیلرها برای جلوگیری از این امر مفید است. نزدیک به رنگ پوست شما.


4. استفاده بیش از حد از فونداسیون

این احتمالا یکی از رایج ترین اشتباهات آرایشی هنگام آرایش است. بسیاری از افراد در تلاش برای پوشاندن سیاهی و سایر نواقص از کرم پودر استفاده می کنند. به نظر می آید. جذب آسان، پوشش دهی خوب و دلیل استفاده از فونداسیون های سبک و مرطوب کننده. نقش در صاف کردن پوست، بهترین جایگزین برای فونداسیون معمولی هستند و فواید بیشتری دارند.


5. استفاده نادرست از کانسیلر

انواع مختلفی از کانسیلرها در بازار وجود دارد و می توانند به شما کمک کنند تا عیوب صورت خود را تشخیص دهید (مانند آکنه)، اما استفاده نادرست از همان آرایش می تواند آرایش شما را خراب کند.

هنگامی که کانسیلر به خوبی با سایر آرایش ها ترکیب نمی شود، می تواند چین و چروک ها را برجسته کند، یا زمانی که از خط چشم خیلی روشن استفاده می کنید، می تواند سیاهی زیر چشم را آشکار کند. برای پوشش خوب، بهتر است از همان سایه ای که فونداسیون خود دارید استفاده کنید. اشتباه گرفتن کانسیلر با هایلایتر می تواند چشم ها را شبیه پاندا کند، به خصوص زمانی که قبل از کرم پودر استفاده می شود.


6. آرایش زیاد چشم

در حالی که سبک آرایش به لباس و نوع مراسم بستگی دارد، استفاده بیش از حد از محصولات چشم به طور کلی توصیه نمی شود. تیره شدن قسمت پایین چشم باعث می شود چشم ها کوچکتر به نظر برسند. چشم‌ها بزرگ‌تر و پهن‌تر به نظر می‌رسند، اما باید مراقب باشید که با پلک‌ها یا مژه‌ها زیاده روی نکنید.


7. تغییر فرم ابروها

بسیاری از افراد دوست دارند ابروهای خود را با برداشتن بیش از حد آنها تغییر دهند. از آنجایی که ابروها نقش زیادی در ظاهر شما دارند، باید از برداشتن بیش از حد آن ها خودداری کنید. بعد از تمیز کردن ابروها از مداد ابرو استفاده کنید. افزایش دادن


8. فونداسیون را اعمال کنید

آرایشگران حرفه ای معتقدند برای جلوگیری از شکستگی بهتر است موهای تمیز را سوراخ کنید.همچنین متخصصان می گویند که چشمان خود را از ریشه گرفته و 10 تا 30 ثانیه تیغه را فشار دهید.بعد از سوراخ کردن موها خوب است از آن استفاده کنید. قلم مو. دکتر فاطمه حبشی


9. رنگ مشکی را روی گونه ها بمالید

اشتباهی که خیلی ها مرتکب می شوند این است که روی گونه ها رژگونه می زنند، باید رژگونه را از بالای استخوان گونه به سمت شقیقه حرکت دهید. افزایش یا کاهش


10. استفاده بیش از حد از خطوط

کانتورینگ یک تکنیک حرفه ای است که عیوب صورت را در نواحی عمومی یا خاص اصلاح می کند، اما در صورت استفاده بیش از حد از کانتورینگ، پوست حالت طبیعی خود را از دست می دهد.


چند نکته نهایی برای بهترین آرایش شما

علاوه بر اجتناب از اشتباهات آرایشی، انتخاب نوع محصول روی آرایش شما نیز تاثیر می گذارد. کیفیت لوازم آرایشی بر کاربرد، مدت زمان و مراقبت از پوست تأثیر می گذارد. همچنین مدتی طول می کشد تا اسفنج ها، برس ها و سایر ابزارها را استریل کنید. متخصصان پوست توصیه می کنند حداقل هر 7 تا 10 روز یکبار آنها را بشویید تا از گسترش قارچ ها و باکتری هایی که به پوست آسیب می رسانند جلوگیری شود. در نهایت اهمیت استفاده از کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده ها و سایر محصولات مراقبتی صورت را فراموش نکنید.


تاثیر پیاده روی در لاغری + فرم دهی باسن (نحوه کاهش وزن)

پیاده روی از مفید ترین ورزش هایی است که برای کاهش وزن و چربی سوزی بسیار مفید است ولی باید توجه داشت که با برنامه و در زمان مناسب این ورزش را انجام داد . بسیاری این سوال برایشان پیش می آید که پیاده روی کدام قسمت های بدن را چربی سوزی می کند و باعث لاغری می شود؟ ما در این مقاله شما را با تاثیرات پیاده روی بر لاغری قسمت های مختلف بدن آشنا می کنیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.


فواید پیاده روی چیست؟

ورزش پیاده روی جزو ورزش هایی است که تحرک را در قسمت های پایین بدن افزایش می دهد و چنین به نظر می آید که این ورزش به احتمال زیاد باید قسمت های کمر، باسن و ساق پا را بیشتر درگیر کند و سبب لاغری این قسمت ها شود. درست است که پیاده روی به فرم دهی عضلات پایین بیشتر می پردازد ولی واقعیت این است که پیاده روی به تمامی قسمت های بدن تاثیر دارد و سرعت پیاده روی از فاکتورهای مهم لاغری دیگر قسمت های بدن است برای مثال در سرعت بالای پیاده روی با افزایش ضربان قلب و نفس های عمیق کشیدن ورزشکار عضلات بالایی بدن مثل بازوها هم حتی درگیر می شوند. پس می توان گفت که این ورزش یک ورزش همه جانبه است و فقط از بین رفتن چربی های پایین بدن به مراتب بیشتر از قسمت های دیگر بدن است.


لاغری شکم و پهلو با پیاده روی

از بین بردن چربی های بدن یکی از مهم ترین دغدغه های همه است و بسیاری از مردم  گرفتار آب کردن شکم و قسمت های پایین بدن هستند، ورزش پیاده روی همانند کارگران بی صدا می تواند برای چربی سوزی بدن شما موثر باشد. با افزایش سرعت در پیاده روی ، ضربان قلب هم به مراتب افزایش می یابد و به تبع با افزایش ضربان قلب تنفس های عمیق شما ناحیه شکمی شما را درگیر می کند و باعث بالا و پایین رفتن عضلات شکم و پهلو می شود و همین عامل سبب تقویت عضلات شکم و چربی سوزی خواهد شد.


عضلات چهار سر ران و  پاها

یکی از اعضای دیگر در گیر در لاغری با پیاده روی، عضلات ران و ساق پا است. این قسمت ها از بدن به طور ناخودآگاه در پیاده روی لاغر می شوند ولی اگر شما حس می کنید که این قسمت های بدن شما خیلی حجیم است و به اصطلاح چاق است بهتر است در پیاده روی ، زمانی را برای دویدن وقت بگذارید چون همان طور که می دانید دویدن خیلی سریع تر به نتیجه دلخواه شما کمک خواهد کرد چون در دویدن عضلات ساق و چهار سر ران شما با سرعت بیشتری درگیر می شوند و عضلات آن ها تقویت می شود.


علاوه بر این عضلات همسترینگ یا عضلات پشت پا را نیز که وظیفه حرکت به سمت جلو بر عهده دارند را نیز می توانید تقویت کنید و نتیجه آن کاهش چربی ها در این قسمت می شود و با کاهش چربی های بدن وزن نیز کاهش می یابد.و شما با یک پیاده روی سریع به سرعت می توانید نتیجه دلخواه خود را برای لاغری بگیرید ولی این نکته را هم به خاطر داشته باشید که هر روز و با برنامه ورزش کنید و مدت زمان پیاده روی را از هر روز نیم ساعت شروع کنید و بعدا بیشتر کنید و از یک کفش مناسب استفاده کنید تا باعث کمردرد و دیگر مشکلات نشوید.


لاغری عضلات و فرم دهی به باسن با پیاده روی

عضلات باسن یکی دیگر از عضلات درگیر در پیاده روی است. این قسمت نیز مانند قسمت های دیگر بدن نیاز به لاغری و فرم دهی دارند ولی نکته این جاست که دیگر پیاده روی سریع شاید شما را در رسیدن به هدفتان کمک نکند بلکه پیاده روی در سطح شیب دار و مناطقی که هم سطح نیستند مانند پله ها می تواند گزینه خوبی برای لاغری و فرم دهی عضلات باسن شما باشد.

برای کار کشیدن از عضلات باسن از پله های ساختمان اداره و خانه تان استفاده کنید اگر این کار برایتان زیاد جالب نیست بهتر است از پل هایی استفاده کنید که دارای راه پله است.


عضلات بالا تنه و چربی سوزی

همان طور که گفتیم با افزایش سرعت پیاده روی و به اصطلاح پیاده روی سریع حدودا 100 تا 120 قدم در دقیقه ، دیگر عضلات بدن من جمله عضلات بالا تنه شما نیز در پیاده روی شرکت خواهند کرد و نتیجه این مشارکت عضلانی تقویت و چربی سوزی ناحیه بازوها ، عضلات پشت می شود.


 نتیجه گیری

طبق آنچه که گفته شد جواب این سوال که پیاده روی کدام قسمت های بدن را لاغر می کند این است که پیاده روی نه عضله بزرگ و کوچک (عضلات چهار سر ران، دوقلوی ساق، خیاطه پا، عضلات پشت ران، عضلات شکم، عضلات عضلات درخت کریسمس محبوب من (عضله پشت کمر بالای باسن)، عضلات پهلو و عضلات کف پا و انگشتان ) شما را درگیر می کند و اگر عضلات شما دارای چربی باشند باعث کالری سوزی و به اصطلاح لاغری می شوند و در مواردی که این ورزش را ادامه دهید باعث می شود که به جای چربی های مزاحم عضله های قوی جایگزین شود. البته یک نکته مهم در لاغر شدن قسمت های بدن ،پیاده روی با سرعت و مسافت بیشتر و البته به  تعداد دفعات بالاتری است که نتیجه مطلوب را داشته باشد.جوان ایرانی (irjavan.com)



تاثیر پیاده روی در لاغری + فرم دهی باسن (نحوه کاهش وزن)