مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

اشتباهات رایج در آرایش

پزشکان معتقدند که لوازم آرایشی باید هر شش ماه یکبار تمیز شوند تا خطر ابتلا به عفونت های باکتریایی یا میکروبی دیگر کاهش یابد.

اشتباهات آرایشی که ظاهر تعطیلات را خراب می کند

تحقیقات نشان می‌دهد که لوازم آرایشی با پنهان کردن آکنه، ویژگی‌های صورت را بهبود می‌بخشد و پوست را صاف‌تر می‌کند، اما به همین دلیل است که دانستن نحوه عملکرد هر محصول و نحوه استفاده صحیح از آن مهم است.در مقاله ما آن را می‌خواهیم. 10 اشتباه آرایشی که افراد مرتکب می شوند را بررسی کنید.

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

1. پاکسازی و عدم رطوبت رسانی به پوست

یکی از اشتباهات اصلی آرایشی که بسیاری از افراد مرتکب می شوند، استفاده از محصولات آرایشی بدون تمیز کردن پوست است. این می تواند آرایش نهایی شما را تحت تاثیر قرار دهد، به خصوص اگر پوست خشک یا مستعد آکنه دارید. برای مبارزه با این، متخصصان پوست پاکسازی ملایم صورت را توصیه می کنند. با استفاده از ابزار. و یک مرطوب کننده با SPF 30 یا بالاتر. اولین قدم برای داشتن یک آرایش خوب این است که پوست خود را با پاک کننده، مرطوب کننده و ضد آفتاب آماده کنید.


2. تعداد بالای محصولات

برخی از افراد دوست دارند از هر محصولی در کیت آرایش خود استفاده کنند، اما نیازی به آن نیست. شما باید آرایش خود را با توجه به لباسی که قرار است بپوشید، مراسم و حتی آب و هوای محل زندگی خود انتخاب کنید، زیرا به شما بستگی دارد و به زیباتر شدن کمک می کند.


3. انتخاب سایه اشتباه

می توان فونداسیون یا کانسیلری را خریداری کرد که با رنگ صورت همخوانی نداشته باشد، اگر رنگ ها تیره یا روشن باشند، پنهان کردن عیوب صورت مشکل است، انتخاب کانسیلرها برای جلوگیری از این امر مفید است. نزدیک به رنگ پوست شما.


4. استفاده بیش از حد از فونداسیون

این احتمالا یکی از رایج ترین اشتباهات آرایشی هنگام آرایش است. بسیاری از افراد در تلاش برای پوشاندن سیاهی و سایر نواقص از کرم پودر استفاده می کنند. به نظر می آید. جذب آسان، پوشش دهی خوب و دلیل استفاده از فونداسیون های سبک و مرطوب کننده. نقش در صاف کردن پوست، بهترین جایگزین برای فونداسیون معمولی هستند و فواید بیشتری دارند.


5. استفاده نادرست از کانسیلر

انواع مختلفی از کانسیلرها در بازار وجود دارد و می توانند به شما کمک کنند تا عیوب صورت خود را تشخیص دهید (مانند آکنه)، اما استفاده نادرست از همان آرایش می تواند آرایش شما را خراب کند.

هنگامی که کانسیلر به خوبی با سایر آرایش ها ترکیب نمی شود، می تواند چین و چروک ها را برجسته کند، یا زمانی که از خط چشم خیلی روشن استفاده می کنید، می تواند سیاهی زیر چشم را آشکار کند. برای پوشش خوب، بهتر است از همان سایه ای که فونداسیون خود دارید استفاده کنید. اشتباه گرفتن کانسیلر با هایلایتر می تواند چشم ها را شبیه پاندا کند، به خصوص زمانی که قبل از کرم پودر استفاده می شود.


6. آرایش زیاد چشم

در حالی که سبک آرایش به لباس و نوع مراسم بستگی دارد، استفاده بیش از حد از محصولات چشم به طور کلی توصیه نمی شود. تیره شدن قسمت پایین چشم باعث می شود چشم ها کوچکتر به نظر برسند. چشم‌ها بزرگ‌تر و پهن‌تر به نظر می‌رسند، اما باید مراقب باشید که با پلک‌ها یا مژه‌ها زیاده روی نکنید.


7. تغییر فرم ابروها

بسیاری از افراد دوست دارند ابروهای خود را با برداشتن بیش از حد آنها تغییر دهند. از آنجایی که ابروها نقش زیادی در ظاهر شما دارند، باید از برداشتن بیش از حد آن ها خودداری کنید. بعد از تمیز کردن ابروها از مداد ابرو استفاده کنید. افزایش دادن


8. فونداسیون را اعمال کنید

آرایشگران حرفه ای معتقدند برای جلوگیری از شکستگی بهتر است موهای تمیز را سوراخ کنید.همچنین متخصصان می گویند که چشمان خود را از ریشه گرفته و 10 تا 30 ثانیه تیغه را فشار دهید.بعد از سوراخ کردن موها خوب است از آن استفاده کنید. قلم مو. دکتر فاطمه حبشی


9. رنگ مشکی را روی گونه ها بمالید

اشتباهی که خیلی ها مرتکب می شوند این است که روی گونه ها رژگونه می زنند، باید رژگونه را از بالای استخوان گونه به سمت شقیقه حرکت دهید. افزایش یا کاهش


10. استفاده بیش از حد از خطوط

کانتورینگ یک تکنیک حرفه ای است که عیوب صورت را در نواحی عمومی یا خاص اصلاح می کند، اما در صورت استفاده بیش از حد از کانتورینگ، پوست حالت طبیعی خود را از دست می دهد.


چند نکته نهایی برای بهترین آرایش شما

علاوه بر اجتناب از اشتباهات آرایشی، انتخاب نوع محصول روی آرایش شما نیز تاثیر می گذارد. کیفیت لوازم آرایشی بر کاربرد، مدت زمان و مراقبت از پوست تأثیر می گذارد. همچنین مدتی طول می کشد تا اسفنج ها، برس ها و سایر ابزارها را استریل کنید. متخصصان پوست توصیه می کنند حداقل هر 7 تا 10 روز یکبار آنها را بشویید تا از گسترش قارچ ها و باکتری هایی که به پوست آسیب می رسانند جلوگیری شود. در نهایت اهمیت استفاده از کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده ها و سایر محصولات مراقبتی صورت را فراموش نکنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد