مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

بهبود سرعت فرمت سند


اگر به فکر راه اندازی یک وب سایت آموزشی هستید، پس از انتخاب هاست و نام دامنه، نوبت به انتخاب قالب برای وب سایت خود می رسد. هنگامی که به دنبال بهترین شکل آموزش هستید، احتمالاً چندین فرمت پیدا خواهید کرد و فرمت استادیار قطعا یکی از بهترین گزینه ها به دلایل زیر است:

دارای 11 دمو انحصاری

سازگار با افزونه های مهم مانند Visual Composer، Elementor و Slider Revolution

امکان فروش محصولات فیزیکی و دانلودی.

امکان اتصال به درگاه های پرداخت بانک ملت و زرین پال و...

امکان درج مطالب مورد نظر در بخش های خاص دوره

ارائه پیش نمایش فیلم های دوره

وجود یک فایل سیستم خصوصی

فرآیند نصب ساده است

امکان افزودن نامحدود آموزش و ویژگی های محصول

برای اضافه کردن 4 معلم برای هر دوره و درس

امکان اشتراک گذاری محصولات

از خرید مجدد دوره خودداری کنید

سرعت بهینه شده

تاثیر سرعت قالب بندی استادیار بر سئو سایت

پس از خرید و نصب قالب Helper و شخصی سازی بخش های کلیدی سایت خود، ممکن است متوجه شوید که سایت شما سریع نیست، باید مدت زیادی منتظر بمانید تا صفحه اصلی بارگذاری شود یا کاربران سایت شما از سایت کند ناراضی باشند. طبق آمار سرعت، اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از 3 ثانیه طول بکشد، کاربران بلافاصله سایت را ترک می کنند و به طور متوسط ​​هر ثانیه بارگذاری سایت با تاخیر انجام می شود:

کاهش 16 درصدی در کاربرانی که به مشتریان دائمی تبدیل خواهند شد

کاهش 11 درصدی بازدیدکنندگان

آمار فروش 7 درصد کاهش یافته است

کاهش 30 درصدی در رضایت مشتریان جدید.

روش هایی برای سرعت بخشیدن به فرمت دستیار معلم

اکنون می توانید با انجام کارهای زیر سرعت حالت یادگیری را افزایش دهید:

عکس‌ها و ویدیوها را بهبود ببخشید

یکی از مهم ترین عواملی که بر سرعت سایت تاثیر می گذارد، تصاویر و ویدئوهای سایت شما است. به طور مشخص، شما به عنوان یک استادیار از تصاویر زیادی برای تبلیغ دوره ها، اساتید و محصولات استفاده می کنید و برای دوره های مختلف ویدئویی از آنها در سایت قرار می دهید. هنگام بهینه سازی و قرار دادن تصاویر در وب سایت باید مراقب اندازه و ابعاد آنها باشید. می‌توانید از وب‌سایت‌های Tiny PNG و کمپرسور تصویر یا یک برنامه تغییر اندازه تصویر برای کاهش اندازه تصاویر خود استفاده کنید. در فرمت Studiare حتما به سایز اسلایدرهای وب سایت و تصاویر بزرگ توجه کنید زیرا یکی از مهمترین فاکتورهای سرعت سایت LCP (Largest Content Paint) زمان بارگذاری بزرگترین محتوای صفحه است. و هرچه این عدد کمتر باشد سرعت سایت شما بیشتر می شود.

از افزونه های کش سایت استفاده کنید

یکی دیگر از راه های افزایش و بهبود سرعت قالب دستیار، استفاده از افزونه کش صفحه است. کش کردن وب سایت به این معنی است که وقتی کاربر برای اولین بار از طریق مرورگر خود از وب سایت شما بازدید می کند ، اطلاعات وب سایت شما در مرورگر او ذخیره می شود و اگر برای بار دوم از وب سایت بازدید کند ، داده ها از سرور اصلی بارگذاری نمی شوند. اکنون برای فعال کردن کش مرورگر، می‌توانید از افزونه‌های کش سایت مانند Rocket استفاده کرده و آن را روی وب‌سایت نصب کنید. قبل از نصب می توانید سرعت وب سایت خود را در gtmetrix.com تست کنید و با انجام این کار پس از نصب افزونه، متوجه تاثیر زیاد افزونه کش بر روی سرعت قالب دستیار خواهید شد.

از پلاگین های بارگذاری کند استفاده می کند

سومین روش پیشنهادی برای افزایش سرعت پوسته دستیار آموزشی این است که به دلیل تعداد زیاد تصاویر و فیلم های آموزشی روی محصولات و دوره ها، بهتر است از افزونه لود تنبل استفاده کنید. این افزونه به گونه ای کار می کند که بقیه تصاویر در هنگام ورود کاربر به سایت شما و همزمان با اسکرول کردن صفحه در حالت بارگذاری قرار می گیرند. و به نوبه خود باز می شود، دلیل آن این است که نمی توان در یک دقیقه درخواست ها را به سرور افزایش داد و سرعت سایت را بهبود بخشید.

استفاده از افزونه های مهم

یکی دیگر از مواردی که می تواند روی عملکرد و سرعت محصول ژاکت کمکی تأثیر بگذارد نصب تعداد زیادی افزونه در سایت است. بهتر است افزونه های مهمی را نصب کنید که تداخلی با قالب استادیار نداشته باشند. بسیاری از اوقات مشکلات وب سایت ها به دلیل ناهماهنگی و تداخل افزونه ها است. پلاگین های اصلی که می توانید در سایت خود نصب کنید و با سیستم کمکی تداخلی ندارند عبارتند از:

افزونه Yoast SEO برای بررسی سئوی سایت شما

افزونه آمار برای ثبت نام کاربران از طریق موبایل

افزونه وردپرس برای ایمن نگه داشتن وب سایت شما و جلوگیری از حملات هکرها

افزونه کش وب سایت راکت

افزونه WP Smush Pro برای کاهش حجم تصاویر در وب سایت شما

راه اندازی شبکه CDN یا Content Delivery Network

شبکه تحویل محتوا شبکه ای است که به تمام سرورهای توزیع شده در سراسر جهان متصل است. با استفاده از این سیستم توزیع محتوا، تصاویر و جاوا اسکریپت ها، فایل های css و ... ذخیره می شود و با دسترسی کاربر به سایت، اطلاعات بر اساس نزدیکی سایت و سرور برای او ارسال می شود و این باعث افزایش سرعت می شود. از سایت شما

مخفف Gzip

قالب کمکی دارای فضاهای زیادی با کدهای CSS، HTML و JS است، بنابراین بهتر است این فایل ها را با GZIP فشرده کنید تا سرعت قالب کمکی افزایش یابد. GZIP ابزاری است که کد را پیدا کرده و فایل های کوچک را به طور موقت فشرده می کند. می توانید از میزبان بخواهید که GZIP را فعال کند یا از Rocket و افزونه W3 Total Cache WP Super Cache استفاده کند.

در این مقاله به تحلیل سرعت توسعه در قالب  استادیار پرداختیم و سعی کردیم بهترین راهکارها را برای بهینه سازی و توسعه سرعت ارائه کنیم. لازم به ذکر است برای اینکه سریع دچار مشکل نشوید بهتر است از ابتدا بهترین قالب وردپرس را سریع تهیه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد