مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

بلبرینگ بوش چیست؟ کاربردها و انواع آن را بشناسید


دای بوش یکی از مهمترین قطعات صنعتی است که برای رول و فلز استفاده می شود چنین قطعاتی به نصب شفت روی غلتک کمک می کند یک شاگیت یا بوش سنگین برای تمام یاتاقان های با قطر داخلی زاویه دار استفاده می شود این قطعات از مهره، واشر و قطعات فلزی به نام بوشینگ تشکیل شده اند آستین های آداپتور به دو نوع بوشینگ کششی و بلبرینگ تقسیم می شوند که هر کدام مزایا و کاربردهای خاصی دارند.

خرس Yintoni i-bushing؟

یاتاقان های بوش یا شورون قطعات صنعتی مهمی هستند که برای قطر داخلی یاتاقان ها و یاتاقان های غلتکی مخروطی استفاده می شوند. با استفاده از این قطعات می توانید به راحتی شفت را در یک یاتاقان یا یاتاقان سفت کنید. بلبرینگ های بوش با نام های مختلفی در بازار به فروش می رسند که از معروف ترین آنها می توان به آستین آداپتور و شورون اشاره کرد. عموما این نوع قطعات با کد اختصاری H عرضه می شوند.

اتصال این قطعات به برق بسیار ساده است. هنگام خرید رولبرینگ می توانید با توجه به صنعت خود، رولبرینگ خریداری کنید، بنابراین به انواع آن ها توجه کنید. در مقاله بعدی با انواع بلبرینگ و کاربرد آنها آشنا می شویم.

انواع بوشینگ بلبرینگ

بلبرینگ های بوش از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند. اما تمامی این قطعات به دو گروه تقسیم می شوند که به آن ها یاتاقان های کششی و کارتریج های تبدیل می گویند. این نوع قطعات از نظر کارایی، قیمت، کیفیت و ... با یکدیگر تفاوت دارند. متفاوت است در؛ بنابراین در هنگام خرید باید به ویژگی های هر یک از این محصولات توجه کنید. معمولاً برای هر بوش ساپورت از اختصارات مختلفی استفاده می شود که عبارتند از:

• حرف H یک کلمه ثابت است که در بسته بندی تعبیه شده است که ماهیت ساختاری محصول را نشان می دهد.

• حرف B روی محصول مخفف سخت کننده بوش است.

• از حرف M برای مفهوم واشر خورشیدی استفاده می شود. این واشر در کنار مهره بوش قرار می گیرد و یاتاقان را روی شفت تثبیت می کند.

کشش بلبرینگ را بررسی کنید

برای بهره وری و رشد بهتر مناطق صنعتی، از آستین های تنگ استفاده می شود. به علاوه پرکاربردترین تجهیزات در کنار بلبرینگ ها محسوب می شوند. آنها اغلب از بوته های مقاوم برای مناطق نزدیک به رطوبت استفاده می کنند. زیرا این قطعات در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارند. شرح کلی این نوع قطعات صنعتی به شرح زیر است:

• دارای روکش محافظ

• شکاف های مختلفی وجود دارد.

• برخی از آنها تا 1.30 ردیف دارند که معمولاً برای حمل کیف استفاده می شود.

• نسبت سطح این قطعات حدود 1.12 است.

• بوش های کششی به قطر 200 مایل حاوی انواع سوراخ ها و شکاف هایی هستند که برای پر کردن روغن استفاده می شوند.

• کلاچ های تراست با نام AOH فروخته می شوند.

تعویض بوش های بلبرینگ

برای تولید بوش ها اغلب از موادی مانند گرافیت و مس استفاده می شود. شکل ظاهری این نوع آستین مانند استوانه توخالی است. به طور کلی، بوش ها به جای بلبرینگ های باکیفیت باید به راحتی در دمای بالا به کار خود ادامه دهند. ویژگی های معمول این نوع بلبرینگ های آستین عبارتند از:

• بوش های تبدیلی معمولا با بست ها و مهره های قفلی ساخته می شوند.

• شیب سطح خارجی این نوع قطعه تقریباً 12/1 میل می باشد.

• کانال های مختلف استفاده می شود. در سازه برای ایجاد حفاری جدید

• بوش های بلبرینگ، مانند بوش های کششی، دارای شکاف ها و سوراخ هایی به قطر 200 میلی متر و بیشتر هستند تا روغن به درستی بچرخد.

اجرای انواع بوشینگ بلبرینگ

یاتاقان های بوش یکی از عناصر مکانیکی مهمی هستند که برای کاهش اصطکاک در قطعات صنعتی استفاده می شود. به همین دلیل مهمترین کاربرد بوش های بلبرینگ مربوط به کاهش اصطکاک اجزا می باشد. اگر موتور شما تحت بار است و محل آن مرطوب است. بهترین گزینه برای شما استفاده از بلبرینگ بوش است. این نوع قطعات به دلیل مصالح ساختمانی از خوردگی و زنگ زدگی قطعات صنعتی جلوگیری می کنند. این قطعات برای سفت کردن یاتاقان های غلتکی و شفت روی یاتاقان ها برای نصب آسان آنها استفاده می شود. بوشینگ بلبرینگ انواع مختلفی دارد که هر کدام از نظر کارایی ویژگی های متفاوتی دارند. برای تامین قطعات یدکی کارخانجات با ما تماس بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد