مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

پخش عمده هدفون باوین خادمی

این اسپیکرها بسته به قدرت خروجی آن ها توانایی اتصال به ۲ الی 8 عدد اسپیکر پسیو دیگر را دارا می باشند. هر کدام از اسپیکر های دارای باتری بسته به ظرفیت باتری خود می توانند تا چند ساعت پخش مداوم موسیقی بپردازند. در صورت تایید نهایی حضور خریدار در آدرس ثبت شده و کرایه اعلامی، ارسال بسته صورت می گیرد. برای انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوث شما باید اول از همه به نیاز خود توجه کنید زیرا گاهی ممکن است که شما نیاز به یک صدای نرمال داشته باشید و هزینه اسپیکر حرفه ای برای شما پول هدر دادن باشد و گاهی خلاف این امر شما نیاز به یک اسپیکر تخصصی دارید اما به سراغ محصولات نرمال می روید که در نهایت نمی توانند شما را راضی نگه دارند. مهمترین و بارزترین مزیت این است که از پرداخت هزینه های سنگین برای کسانی که نیاز تخصصی به تمام این قسمت ها ندارند (به عنوان مثال بیشتر مصارف خانگی و اداری) جلوگیری می شود. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین لوازم جانبی موبایل و جزئیات مهم درباره آنها میپردازیم و بعد از آن به معروفترین برندهایی که در این زمینه فعالیت میکنند، اشاره میکنیم. اکثر مدلهای این محصول از طریق بلوتوث به گوشی موبایل و یا پخشکننده موسیقی (MP3 Player) متصل میشوند اما برخی از مدلها، قابلیت اتصال از طریق سیم AUX را نیز دارند. 

لوازم جانبی موبایل امکان استفاده راحت تر از موبایل و امکانات آن را برای کاربران فراهم می آورد، بنابراین می توانید با سرعت و سهولت بیشتری به انجام کارهای خود از طریق گوشی موبایل بپردازید. چرا که خرید لوازم جانبی موبایل که درست و به جا باشد سبب می شود بودجه ی اقتصادی شما در راهی درست صرف شود چون فروش لوازم جانبی موبایل گاهی اوقات از جانب فروشندگان به شما تنها فروش بیشتر برای آنهاست و هدر رفتن پول شما. این موضوع برای بلندگو ها هم نیز صدق می کند، یعنی اسپیکری مناسب است که بتواند تمامی فرکانس های بین این اعداد را پخش کند. خرید عمده یک محصول یعنی شما آن را با تعداد خیلی زیاد دریافت کنید. به عبارت دیگر معنای سیستم 5.1 کانال این است که این سیستم از 5 اسپیکر و یک ساب ووفر استفاده می کند و عدد 1 نمایانگر تعداد ساب ووفر در این سیستم است. نام دیگری که برای به سیستم 5.1 استفاده می شود، سیستم صوتی 6 کاناله است. به طور کلی توصیه می کنیم از اسپیکر های چند کاناله استفاده کنید. البته در صورت نیاز به استفاده از این اسپیکر بدون نیاز به تلفنهمراه، میتوان از درگاه USB یا شیار کارت حافظهی ارائهشده روی این محصول استفاده کرد.

باتوجه به محدود بودن تعداد درگاه ورودی USB در هر سیستم، هاب یو اس بی به شما این امکان را می دهد که تعداد USB بیشتری را به رایانه یا لپ تاپ خود متصل کنید. اما اگر نیاز داشته باشیم که جزئیات بیشتر و واقعی تری از صدا را دریافت کنیم، نیاز داریم تا اسپیکرهای بیشتری را برای پخش صدا قرار دهیم که همین عامل باعث شد تا سیستم صوتی 5.1 کانال به وجود بیاید. به بیان ساده تر، کانال صوتی، شامل یک محدوده مشخص از صدا خواهد بود و برای این که ما بتوانیم تمام صداهای موجود در داخل یک موزیک را به درستی بشنویم، نیاز داریم تا چند کانال صوتی را دریافت کنیم. اگر بخواهیم به شکل علمی نیز به این قضیه نگاه کنیم، باید اینگونه بیان کنیم که همانطور که بارها گفته شد، محدوده شنوایی انسان از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز متغیر است و ما برای این که بتوانیم تمام این محدوده شنوایی را پوشش دهیم ، این محدوده را به قسمت یا کانال های کوچک تر تقسیم کرده ایم و برای دریافت هر کدام از این کانال ها دستگاه مختص به خود را ایجاد کرده ایم.با این کار چند مزیت به دست می آید.

یکی از ویژگیهایی که بلندگوی شیپوری دارد، ایجاد صدای بسیار بالا است که شما میتوانید از آن برای اعلام خبر یا موضوع دیگری استفاده کنید. اما در نهایت، نیازها و انتظارات افراد است که مناسب ترین نوع اسپیکر را برای استفاده هر فرد انتخاب می کند. اسپیکرها اکثرا مشکی بودند و بدنه ای بزرگ داشتند که این طراحی برای خیلی از افراد خوشایند نبود. برای پخش کامل جزئیات نیز ساب ووفر در جلوی فرد قرار بگیرد. آرایش پیشنهاد شده توسط ما این است که در صورت استفاده از این سیستم دو عدد اسپیکر جلوی شما و در سمت چپ و راست اتاق قرار گرفته و اسپیکر مرکزی یا Center همانطور که از نام آن مشخص است ، در روبروی شما (وسط اتاق - بین اسپیکرهای چپ و راست جلو) و دو تا اسپیکر هم در پشت سر شما و در سمت چپ و راست اتاق قرار بگیرند. در این سیستم صوتی 2 عدد اسپیکر استریو برای سمت چپ و راست صدای اصلی و در جلوی شما استفاده می شوند. اسپیکرهایی که با برق شهری کار می کنند با اسپیکرهایی که از کابل USB برای تامین برق خود استفاده می کنند از نظر قیمت تفاوت خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد