مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

دیگر برای داشتن جی پی اس آهنربایی نظامی نیازی به هیچگونه مجوزی ندارید

دیگر برای داشتن جی پی اس آهنربایی نظامی نیازی به هیچگونه مجوزی ندارید و بهراحتی میتوانید برای تامین امنیت خودروی خود انواع ردیاب پلیسی باکیفیت را تهیه کنید. از طرفی عمر باتری این ردیاب حدودا یک هفته می باشد که شاید کم و بیش خبر خوب یا بدی برای هر یک از ما باشد که اگر این مدت زمان یک هفته دیگر اضافه میشد، شاید بهتر میشد چرا که هم مدت زمان شارژ کمی زیاد است و هم از طرفی اگر در جایی آنرا مخفی کرده باشیم، خارج کردن آن کمی سخت خواهد بود. شما نمی دانید چه کسی خودرو شما را سرقت کرده و تصمیم دارد آن را به کجای شهر ببرد. برای آشنایی هر چه بیشتر شما کاربران گرامی در ادامه این نوشته به بررسی جدیدترین ردیاب خودرو خواهیم پرداخت. این امکان بیشتر برای ماشینهای اجارهای یا کامیونها کاربرد دارد و میتوان از صدای راننده و مکالمات افراد آگاه شد. مثل کوچک و ریز بودن آنها که هر چقدر اندازه ی آنها کوچکتر و ریز تر باشد قیمت آن نیز بیشتر میشود و افزایش می یابد . اپشن های آن به دلیل پرتابل بودن کمتر است. بنابراین به راحتی میتوانید خودروی خود را کنترل کنید. 


بنابراین اگر به دنبال ردیاب بدون شارژ هستید، GM3000 بهترین ردیاب خودرو آهنربایی مطابق با نیازهای شما است. توضیحاتی در مورد دستگاه ردیاب شخصی ، آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از بهترین و با دقت ترین انواع ردیاب شخصی هستید؟ یکی از مکان های مناسب برای نصب این دستگاه در پورت OBDII است. ردیاب آهنربایی یک نوع ردیاب است که هیچ نیازی به نصب شدن نداشته و کاملاً پرتابل میباشد. شما برای خرید ردیاب ماشین نیازمند داشتن اطلاعات هستید زیرا در خرید جی پی اس ماشین دقت روی جزئیات کالا و پی بردن به سالم بودن gps ماشین امری واجب است . تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بعد از نصب دستگاه ردیاب، اپلیکیشن را باز میکنید و بعد از ثبت اطلاعات، می توانید ردیابی خودرو را شروع کنید. برخی از امکانات دستگاه ردیاب سیمی را نیز دارا هستند مانند شنود محیط اطراف، حصار جغرافیایی الکترونیکی، هشدار حرکت، هشدار جدا شدن ردیاب، ضد آب و گرد و غبار و…

https://radyabeman.com/gps-tracking-application/


به نحوی که اگر خودرو از محدوده جغرافیایی مجاز خارج شد، ردیاب پلیسی آلارم داده و کاربر را جهت خروج از مرز قانونی مطلع میکند. در واقع، ردیاب آهنربایی با استفاده از سیمکارت موقعیت جغرافیایی را برای کاربر ارسال میکند. ردیابی آنلاین و آفلاین: امکان ردیابی و موقعیت­یابی آنلاین دستگاه از طریق نرم افزار و موقعیت یابی آفلاین با ارسال پیامک به سیمکارت دستگاه. این ردیاب دارای محلی برای نصب یک سیمکارت نیز هست و با استفاده از آن فرایند ردیابی خودرو صورت میگیرد. این ردیاب جی پی اس توسط شرکتهای مختلفی تولید میشود و از آن برای کنترل ناوگان اتوبوسرانی یا جهت کنترل نمودن اتوبوسهای داخل شهری و میان شهری استفاده نمود. ردیاب جی پی اس را میتوان بهترین ابزار ضد سرقت برای ماشین ساینا در نظر گرفت که علاوه بر جلوگیری از سرقت، کاربردهای دیگری هم دارد. در ردیاب هایی که برای خودروها استفاده می شوند امکانات بیشتری هم وجود دارد. حتی ردیاب خودرو بدون سیم کارت هم امکان شنود صداهای داخل کابین را دارد.


اما هزینههایی که برای این نوع ردیابها پرداخت می شود غیر از مبلغ ناچیزی که مربوط به ارسال اطلاعات است و با شارژ سیم کارت پرداخت می شود، معمولا هزینهای است که بابت اشتراک ماهانه یا سالانه نرم افزار و سرویس باید پرداخت شود که برخی از خدمات دهندگان نرم افزاری ردیاب خودرو، مدت زمانی را به رایگان جهت آشنایی با سامانه به شما اختصاص میدهند. این کار به شما کمک میکند تا در هر لحظه از مکان خودرو مطلع باشید. برنامه ردیاب خودرو سایه دارای بروزرسانی از راه دور است و می توانیم از راه دور برنامه شما را به روزرسانی کنیم. معمولا فرد باید به زیر ماشین برود تا ردیاب آهنربایی کوچک خودرو را پیدا کند. باتوجه به اینکه سارقین نیز اطلاعات خود را در زمینه غیرفعالسازی دزدگیرها مدام آپدیت میکنند، باید از راهکار مطمئنی برای امنیت خودروی خود استفاده کنید. سارقان بعد از غیرفعالسازی دزدگیر متوجه وجود ردیاب نشده و در نتیجه به هدفشان نمیرسند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد