مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «به تیغم گر زنی دستت نگیرم ماه من»

متن آهنگ به تیغم گر زنی دستت نگیرم ماه من محمدرضا شجریان

به تیغم گَر زنی به تیغم گَر زنی دستت نگیرم ماه من

اِی سرو بلند بالا رویت را به ما بنما

وَگر تیرم زنی وَ گرنه تیرم زنی منت پذیرم ماه من

اِی سرو بلند بالا رویت را به ما بنما

بنازم چشم، مستت را نبینم من، شکستت را

چو مستــم کرده ای چو مستــم کرده ای

مَستور منشین، مـاه من

اِی سرو بلند بالا رویت را به ما بنما

چو نوشم داده ای چو نوشم داده ای

زهرم مَنوشان ماه من

اِی سرو بلند بالا رویت را به ما بنما

بنازم چشـم مستت را

نَبینـم من شکستت را نَبینـم من شکستت را

 آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «به تیغم گر زنی دستت نگیرم ماه من»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد