مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

ویژگی های تشک طبی خوب و استاندارد


اولین ویژگی تشک طبی خوب این است که تشک نباید به گونه ای باشد که بدن در آن فرو برود یا به قولی وقتی بدن در وسط تشک قرار می گیرد و بدن می افتد، افسردگی ایجاد می شود. به آن

مطمئن شوید که تشک طبی انتخابی شما نه خیلی سفت و نه خیلی نرم باشد، تشک های سخت و نرم هر دو باعث کمردرد می شوند.

اطمینان حاصل کنید که تشکی که انتخاب می کنید از مواد اولیه خوبی ساخته شده باشد. بهترین ساختار برای یک تشک طبی خوب یک اسفنج است. متأسفانه برخی از تامین کنندگان به جای تشک های اسفنجی، تشک های غیر الیتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. نسبت به تشک های اسفنجی بسیار سبک تر و ارزان تر هستند و دو یا سه ماه بیشتر دوام نمی آورند.

بهترین و رایج ترین تشک طبی، تشک نرم است تا جایی که با فشار انگشت چند میلی متر فرو می رود. توجه داشته باشید، چند میلی متر. انعطاف پذیری به تشک اجازه می دهد تا فرم بدن را به خوبی حفظ کند و نقاط فشار کاهش یافته و از فرم نامناسب و ناهموار بدن جلوگیری می کند و تاثیر منفی بر بدن ندارد.

یک تشک خوب نباید به مرور زمان از هم بپاشد و حداقل 5 سال عمر مفید داشته باشد.

سعی کنید تشک طبی را انتخاب کنید که در ساختار خود عایق از الیاف آنتی باکتریال و ضد حساسیت باشد. پارامترهایی که نشان دهنده کیفیت تشک است شامل نوع پارچه تشک، استحکام و دوام آن، نوع دوخت و شرایط تهیه و بسته بندی تشک می باشد.

در این بخش می خواهیم اطلاعاتی در مورد انواع تشک به شما ارائه دهیم. Medical mattress


مقدمه ای بر انواع تشک خواب

چشمه تیلام:

این نوع تشک ها معمولا ابتدایی ترین مدل تشک های مورد استفاده در مکان هایی هستند که اولویت اول کاهش قیمت تشک است. این تشک ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از: تشک های فنری متصل و تشک های فنری تکی. تشک های فنری ترکیبی از تعداد زیادی فنر تشکیل شده اند که هر کدام به طور مستقل از یکدیگر حرکت می کنند. در مقابل، تشک‌های فنری منفرد از چندین فنر تشکیل شده‌اند که به هم متصل شده‌اند و حرکت هر کدام به دیگری وابسته است. از معایب این تشک ها می توان به عمر کوتاه و فنر باقی مانده در نواحی مرکزی اشاره کرد.

تشک های طبی:

تفاوت اصلی این نوع تشک ها با مدل های فنری این است که این تشک ها فنر ندارند. همچنین این تشک ها نسبت به سایر مدل های فنری دارای طول عمر بیشتری هستند و معمولا از مواد با کیفیت تری نسبت به تشک های سخت و فنری ساخته می شوند. اما مشکل اثر قوس و برآمدگی بدن در این تشک ها همچنان پابرجاست. در انتخاب این تشک، یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر بگیرید، جنس تشک است که برای شما حساسیت زا نیست.

تشک طبی فنری:

تشک طبی فنری ما از این مدل که به تازگی وارد بازار شده و به سرعت در بین خریداران جای گرفته است دارای طراحی خاصی است که با پشتیبانی کامل از ستون فقرات منجر به داشتن بدنی سالم در هنگام خواب می شود. همچنین این تشک ها ی تانیل چوب طول عمر بیشتری نسبت به مدل های بالا دارند. اما انتخاب مناسب این نوع تشک مستلزم آگاهی از ویژگی های یک تشک طبی استاندارد است.

ویژگی های تشک فنری طبی:

1. این تشک خیلی سفت نیست. درزها باید محکم باشند تا به مرور زمان ترک نخورند. همچنین سطح این تشک ها نباید خیلی سفت باشد و مقداری نرمی و انعطاف داشته باشد. تشک های خیلی سفت می توانند باعث آسیب به ستون فقرات و انحراف ستون فقرات شوند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تشک خیلی نرم نیز می تواند باعث کمردرد شود. شما می توانید این موارد را با حداقل 15 دقیقه دراز کشیدن روی تشک خود و آزمایش آن تشخیص دهید.



2. فوم حافظه

یکی دیگر از اجزای ضروری برای این نوع تشک مموری فوم است. فوم مموری به ستون فقرات کمک می کند تا حداکثر پشتیبانی را برای تشک فراهم کند. مموری فوم از لایه هایی از فوم با تراکم های مختلف تشکیل شده است. وقتی این فوم در معرض وزن و دما قرار می گیرد، شکل بدن را به خود می گیرد و راحتی بیشتری را برای فرد فراهم می کند. تشک دو نفره نیز لرزش را کاهش می دهد. یکی از مهم ترین عواملی که خواب شبانه را مختل می کند، لرزش های ناشی از حرکت افراد در تخت دو نفره است که با کمک مموری فوم حل می شود.

3. نوع منبع

به منابع توجه کنید. شما نباید تعداد منابع را ملاک قرار دهید. در تشک های فنری مجزا، هر فنر به طور جداگانه از ستون فقرات شما حمایت می کند که راحت تر است. یکی دیگر از مزایای تشک های سلامت فنری مستقل، آرامش بیشتر در هنگام خواب است. زیرا اگر شخص دیگری روی تشک حرکت کند، کمتر متوجه آن خواهید شد، به خصوص اگر سبک خواب باشید. همچنین باید به فنرهای تشک توجه ویژه ای شود. فنرها باید از آلومینیوم یا آلیاژ آهن ساخته شوند که عمر مفید بالایی داشته و در مواجهه با وزن زیاد دچار فرورفتگی و تغییر شکل دائمی نشوند.

4- نوع الیاف

نوع فیبر باید نسبت به انسان غیر حساس باشد. در اینجا تشک های تقلبی می توانند خطرات جبران ناپذیری برای افراد ایجاد کنند. مشکلاتی مانند حساسیت های پوستی و تنفسی. بنابراین اگر سابقه این بیماری ها را دارید توصیه می کنیم قبل از خرید این تشک ها با پزشک خود مشورت کنید. یکی از بهترین مواد مورد استفاده به عنوان الیاف در این نوع تشک ها پلی استر فشرده می باشد.

نکته مهم هنگام خرید تشک طبی خوب.

بهترین راه برای به خاطر سپردن تمام نکات ذکر شده در انتخاب تشک طبی تانیل چوب خوب، تست محصولات پزشکی با یک بار خوابیدن روی آن است. نکته مهم دیگر این است که برندهای صاحب نام اغلب از محصولات باکیفیت در ساخت تشک های طبی خوب استفاده می کنند. در صورت امکان برای خرید تشک طبی به فروشگاه های خواب صاحب نام مراجعه کنید. در همین راستا فروشگاه اینترنتی اینترزیست تشک های باکیفیت موجود در بازار را با قیمتی مناسب و با امکانات جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی ارائه نموده است. در قسمت تشک قسمت محصولات می توانید انواع تشک خواب را مشاهده و انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد