مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

چهار ساده روش‌ها به آکواریوم دبی بدون حتی شیفته


متحدہ عرب امارات :جیل میں قید مجرموں کے لئے خوشخبری اُردو پوائنٹ انٹرنیشنل دلیل ممنوع بودن برخی از لباس ها مانند لباس های گشاد، گیر کردن لباس در وسایل بازی و به خطر افتادن سلامت و جان شما است.یکی از امکانات بی نظیری که پارک وایلد وادی برای بانوان در نظر گرفته است، لیدیز نایت می باشد. همچنین در پارک وایلد وادی، برای پذیرایی از مهمانان دارای معلولیت جسمی امکانات وسیعی در نظر گرفته شده است. پارک آبی وایلد وادی، در مقابل برج العرب، سومین هتل بلند جهان و هتل های جمیرا قرار دارد در نتیجه، منظره ای خیره کننده از کل شهر، دریا و هتل ها را ارائه می دهد. نزدیکترین ایستگاه مترو به پارک وایلد وادی، مرکز خرید امارات است اما پس از آن نیاز است تا برای رسیدن به این مکان تفریحی، از تاکسی استفاده کنید. استفاده از ماشین اجارهای: شما میتوانید از خدمات اجاره ماشین در شهر دبی استفاده کنید و با ماشین به دبی مال بروید. شهربازی IMG، در قلب شهر دبی واقع شده است و برای دسترسی به آن می توانید از تاکسی، خودرو شخصی و اتوبوس استفاده کنید. سریعترین شیوه، برای رسیدن به بر دبی استفاده از مترو می باشد. سریعترین روش، برای رسیدن به بر دبی استفاده از تاکسی می باشد. از سمت بر دبی، می توانید از مترو ایستگاه آل فهیدی استفاده کنید که 5 کیلومتر تا موزه فاصله دارد.

پس از پیاده شدن در ایستگاه برج امارات، با پنج دقیقه پیادهروی به ورودی موزه خواهید رسید. دو خط اتوبوس نیز برای دسترسی به این آکواریوم قرار دارد که در قسمت ورودی درب دبی مال توقف دارند. هزینه ورودی پارک 345 درهم و بخش کودکان هر یک ساعت 50 درهم است. پارک IMG، از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 ظهر تا 10 شب و جمعه تا یکشنبه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب پذیرای گردشگران است. این مجموعه، تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 18 عصر پذیرای مهمانان خود می باشد. این مجموعه، روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و روزهای جمعه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب فعالیت می کند. غیر مسمانان مجازند روزانه از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 11:30 وارد مسجد شوند. قیمت بلیط در این سانس حداقل ۱۲۵ درهم و بقیه سانس ها که از ساعت ۱۰ الی ۱۸ عصر می باشد حداقل ۱۴۹ درهم است. 7- چرا به فرودگاه دبی DXB می گویند ؟ این آکواریوم، یکی دیگر از شاهکارهای معماری مدرن در شهر دبی است که در همسایگی برج خلیفه و در مرکز شهر واقع شده است. همچنین این شهر بهداشت بسیار بالایی دارد و به سختی میتوان در آن زبالهای را پیدا کرد. چون این برج ۸۲۹ متر ارتفاع دارد و از همه نقاط دبی میتوان آن را دید. البته همه روزه میتوان غذا دادن به ماهیها و کوسهها را هم دید. از آنجا که مخزن آکواریوم دبی مال از طبقه همکف تا طبقه دوم کشیده شده است، بدون هیچ هزینهای میتوانید از داخل مرکز خرید به تماشای ماهیها بپردازید. این پدیده خارق العاده در دبی مال قرار دارد و 140 گونه دریایی را در مخزن 10 میلیون لیتری و عظیم الجثه خود جای داده است. در صورت استفاده از تاکسی، این موزه در فاصله 17 کیلومتری از ساحل جمیرا قرار می گیرد.

از سن 8 سال به بالا میتوانند از این غواصی هیجانانگیز استفاده کرد. در این میان باید به شکلات بار آلیسون نلسون اشاره کرد برای کودکان و بزرگسالان میتواند هیجانانگیز و وسوسهکننده باشد! ساحل اختصاصی، ۹ بار و رستوران، ۵ استخر، رانندگی خصوصی با رولز رویس، باشگاه کودکان و هر نوع خدمات لوکسی که فکرش را بکنید در این هتل فراهم شده است. وسعت این باشگاه به 6320 متر می رسد و قسمتی از آن مخصوص بانوان در نظر گرفته شده است. این موزه با معماری منحصر به فردی که دارد، در مساحتی به وسعت ۱۷ هزار متر مربع ایجاد شده است که نمای اصلی آن به شکل چشم بوده و نماینگر آینده و چشم انداز آینده دبی است. برندهای بسیار زیبا و لوکس و مارکی در این مرکز خرید به چشم میخورد و شما میتوانید خریدی بسیار لذت بخشی را در این مرکز سپری کنید و همچنین از اوقات خوشی در این مکان بهرهمند شوید. در این پارک، ۶ آبنما، پیادهروهای دارای نخل، باغها و درختان گلدار به چشم میخورد. این شهر، در مدت زمان کمی، رشد و رونق چشم گیری یافت و به کلان شهری زیبا، که تلفیقی از سنت و مدرنیته در آن دیده می شود، تبدیل شد. همچنین این سازه دارای جاذبه های متنوعی است که از جمله آن ها می توان به چشم انداز 360 درجه آن اشاره کرد.

هسته اصلی بنا هم به شکل شش ضلعی است و سه سازه کنار آن به عنوان نگهدارنده و حائل عمل می کنند. در حالی که از نوشیدنی و پیش غذای خود لذت می برید می توانید ساختمان ها و سازه های باشکوه دبی را مشاهده کنید که در زیر نور شب می درخشند. شهر دبی شهربازیها و تفریحات آبی زیادی دارد که از جاهای دیدنی دبی برای کودکان است، ما در این مطلب سعی میکنیم معروفترین آنها را انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک سفر هیجانانگیز به شهر باشکوه دبی داشته باشید. با توجه زیاد به جزئیات، محیطی استثنایی ایجاد کرده است تا حداکثر راحتی را برای این موجودات باشکوه تضمین کند. در این مدت حسابی بازارگردی کرده و از این فرصت استثنایی برای خرید بهترین استفاده را ببرید. موزه آینده دبی با نمای فولادی و ضدزنگ و استفاده از تکنولوژیها و ابزارهای مدرن مدلسازی و در نهایت کمک گرفتن از رباتها در مساحتی ۳۰.۰۰۰ مترمربعی ساخته شدهاست. در کنار زندگی لوکس و مدرن در شهر دبی می توان زندگی سنتی با خانه های بادگیری بزرگ را مشاهده کرد. بر دبی از طرفی با خیابان های لوکس در کنار بافت سنتی شهر و از طرفی هم با آب های خور دبی که متصل به خلیج فارس است محصور شده است. سیاره سبز در دبی از دیگر دیدنی های خارق العاده این شهر است که جزو بزرگترین جنگل های مصنوعی دنیا به شمار می رود. بزرگترین چرخوفلک جهان در دبی در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ با نمایش نورانی پهپادها و آتشبازی به روی مردم باز شد. اغلب گردشگران، بهخصوص ایرانیان، برای خرید انواع پوشاک و کیف و کفش از برندهای معتبر، در فستیوال خرید دبی شرکت میکنند؛ چراکه در این رویداد، تقریباً تمام برندهای بنام و مطرح جهان که درخصوص تولید پوشاک فعالیت دارند، شرکت داشته و محصولات خود را با قیمتهایی بینظیر عرضه میکنند.

با وجود اینکه اغلب مراکز خرید و فروشگاههای دبی در فستیوال خرید دبی شرکت دارند؛ اما برخی از آنها تنها برای بخشی از کالاهای خود، که معمولاً کالاهای قدیمی، تکسایز و… درنتیجه بهتر است پیش از گشتوگذار در مراکز خرید دبی، لیستی از نیازها و اولویتهای خود تهیه کرده و براساس آن خرید کنید. این ساعت، بهترین زمان برای مراجعه به مراکز خرید، گشتوگذار در آنها و خرید است؛ چراکه مراکز خرید دبی در ساعات ابتدایی شروع فعالیت خود خلوتتر بوده و فروشندگان نیز پرانرژیتر از دیگر ساعات روز، آماده راهنمایی شما برای خرید هستند. پیستی با 5 مسیر اسکی به طول 400 متر که نقطه شروع و پایانش به اندازه یک ساختمان 20 طبقه ارتفاع دارد. مسیر اسنوبورد دبی، به 400 متر رسیده و در آن می توانید اوج هیجان را تجربه سازید. طراحی موزه توسط استودیو معماری Killa با ۷۷ متر ارتفاع و فضای ۳۰۵۴۸ متر مربع انجام گرفته است. این موزه، نحوه شکلگیری این کشور را تا پیشرفت مناطق معروف دبی در سالهای 1968 تا 1974 در یک فضای 25 هزار متری نمایش میدهد. نقطه عطف موزه نمایش دادن زندگی مردم در سالهای آینده است. این علما معتقدند بعد از رسول خداˆ و امام معصوم، «فقیه جامعالشرایط» یا همان آیتاللهالعظمی باید مشکلات دینی مردم را حل و فصل کند.

این شهر توریستی، همواره انواع جاذبه های دیدنی و مکان های تفریحی را برای گردشگران خود در سنین مختلف، فراهم می کند. بله. هر چند که بعضی از بخشهای برج به روی مسافران بسته است، اما به طور کلی امکان بازدید از آن برای تمامی گردشگران وجود دارد. بعضی از آنها سرویس رفت و برگشت یا پارکینگ دارند. ” یک سوال معمولی است که بارها از آنها پرسیده میشود، بنابراین از پرسیدن آن خجالت نکشید. در روزهایی که نماز جمعه برگزار میشود، تمام مساجد، خیابانها و پیادهروها نیز مملو از نمازگزاران است که همراه با فرزندان پسر خود حضور دارند. ساحل أم سقیم یا سانسِت بیچ که به ساحل عمومی جمیرا نیز معروف است، یکی از آن گوشه های کوچک بهشتی است که دبی آن را به گردشگران خود هدیه می دهد. فن آوری های روز و واقعیت افزوده تجربه متفاوتی را در اختیار گردشگران که تور دبی را تهیه کرده اند قرار می دهد. آتلانتیس آکواونچر که بیشتر با نام آتلانتیس شناخته می شود، در قسمت تاج این شگفتی ساخته بشر قرار دارد. همچنین شما میتوانید ماهی سر چکشی را در اینجا ببینید که نام خود را به دلیل شکل غیر معمول سر خود گرفته است. محبوب ترین غذایی که در این فست فود سرو می شود، برگر بوده و هزینه آن در حدود 25 درهم می باشد، قابل توجه است که ساعت کاری مک دونالدز از 8 صبح تا 1 شب است.کافی شاپ استارباکس : کمتر کسی را می توان یافت که تا به امروز نام استارباکس را نشنیده باشد، این کافی شاپ انواع نوشیدنی های خوش طعم را برای گردشگران سرو می کند، قهوه های استارباکس طرفداران بسیاری در سر تا سر دنیا دارد، هزینه صرف یک نوشیدنی در این کافی شاپ در حدود 50 درهم می باشد. آتلانتیس آکواونچر، از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 17:30 عصر و آکواریوم تالار گمشده همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستند.

این شهربازی همراه با تفریحات مهیج و سرگرمی های خاص خود، امکانات ویژه ای را به مشتریان خود عرضه می کند. پکیج های مختلف، کارت هدیه، اشتراک سالانه و تخفیف های گوناگون از جمله خدماتی است که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می دهد؛ شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت به روز این خدمات، به وب سایت رسمی آکواریوم دبی مراجعه کنید. تیفانی همچنین بسته بندی بسیار زیبایی را برای محصولات خود ارائه می دهد. دیدن تخفیفهای ویژه روی اجناس مختلف، بسیار وسوسهکننده است. در نتیجه فستیوال خرید دبی، فرصتی عالی برای خرید انواع لوازم آرایش و عطر و ادکلن را در اختیار شرکتکنندگان قرار میدهد؛ چراکه اغلب کمپانیهای بزرگ و معتبر فعال در این زمینه، در این رویداد بزرگ و مهم شرکت داشته و محصولات خود را با قیمتهایی ویژه برای خریداران عرضه میکنند. در ساحل مقابل نهر دبی کتابخانه محمد بن راشد قرار دارد. با کرایه کردن قایق های چوبی که در این اسکله وجود دارد شما می توانید از اسکله ابرا در بر دبی به بازار قدیمی دیره بروید. دیره محلی بازاری، سنتی، قدیمی و کارگری است اما بخش بر دبی محلی است که مسئولین دبی قصد دارند که در آن شهری مدرن با بافتی پیشرفته بسازند.

اتوبوس های گردشگری در فواصل زمانی منظم در جلوی این بازار توقف می کنند اما حتی اگر تصمیم به خرید طلا هم نداشته باشید بازدید از این مکان برای شما می تواند بسیار لذت بخش باشد، طلاها به صورت ردیفی در ویترین گذاشته شده اند و تماشای آن ها بسیار سرگرم کننده است. اگر تو داری خرید آپارتمان در دبی و می خواهید در آن زندگی کنید و از همه مهمتر که به آن علاقه دارید طلا است و خرید آن، پیشنهاد می کنیم از فروشگاه طلای ملابار خرید کنید که مورد علاقه بسیاری از شهروندان دبی است. اگر می خواهید در خور دبی بر روی لنج های قدیمی گشت و گذار کنید و شامی در بوفه بین المللی آن صرف کنید حتما این تور را تهیه نمایید. این روستا در سال 1690 ساخته شد و در سال 2005 پروژه بازسازی خانه های قدیمی کلید خورد و در حال حاضر دبی تصمیم دارد از این منطقه به عنوان دهکده توریستی استفاده کند. زیرا معماری این بازار به صورت سنتی و در عین حال بسیار گرم و شاد می باشد. اگر تمایل به استفاده از کشتی Ferry دارید، می توانید از کشتی که در مسیر مستقیم مارینا تا Al Ghubaiba که همه روزه در حال رفت و آمد هستند استفاده کنید. در این میان، بهترین انتخاب، استفاده از تاکسی و خودرو شخصی است. پارک آبی آتلانتیس آکواونچر، در جزیره نخل واقع شده است و برای دسترسی به آن می توان از مترو، تاکسی یا خودرو شخصی استفاده کرد.

در هر ساعت از شبانه روز در دبی، می توان از انواع این تفریحات هیجان انگیز استفاده کرد؛ به همین دلیل این شهر، مقصدی ایده آل برای سفر شناخته می شود. این جشنواره هرساله با برگزاری آتش بازی بزرگ و خیرهکنندهای در خیابان السیف و ساحل لامر در ساعت ۲۱:۰۰ روز آخر، پایان مییابد. این قرعهکشی هرساله در این رویداد برگزار میشود و جوایز آن بهقدری هیجانانگیز است که فکر کردن به آن نیز هرکسی را بهوجد میآورد. این مسجد در ابتدا در سال 1900 ساخته شد، در سال 1960 تخریب و مجداد ساخته شد و در سال 1998 نیز دوباره بازسازی گردیده است. مسجد بزرگ دبی با مناره های فوق العاده بلند در بین بازار نساجی و موزه دبی وقع شده است. ترمینال های ۱ و ۳ از طریق محوطه ای مشترک با یکدیگر در ارتباط هستند و بدون نیاز به مراجعه به بخش مهاجرت می توانید بین دو ترمینال تردد کنید. برای چک کردن ظرفیت باید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. حتماً نظر خود را برای ما در بخش کامنتها بنویسید. یکی از تفریحات پر طرفدار در زیباترین شهر خاورمیانه، تور کشتی لوکس لوتوس می باشد که در این تور لحظات بسیار خوشی را در کنار همراهانتان سپری خواهید کرد. مجموعه سرپوشیده IMG، اولین شهربازی دارای تم در شهر زیبای دبی است که از تفریحات هیجان انگیز گرفته تا سرو غذاهای لذیذ در آن فراهم شده است.

در این موزه، هیچ چیز، آن چیزی نیست که دیده می شود و می توانید در آن مغز خود را به چالش کشیده و در مورد نحوه عملکرد شگفت انگیز ذهن، بیاموزید. شما کافی است تنها هزینه را پرداخت کنید و بعد دیگر نیاز نیست که برای برگزاری جشن و برنامههای آن نگران باشید.جشن تولدهای آکواریوم دبی درمجموع دو ساعت زمان میبرند. بلیط های آن را به صورت آنلاین تا ساعت 15:30 و حضورا تا ساعت 17 می توانید تهیه کنید. در لیست زیر تعدادی از این رستوران ها را مشاهده می کنید. این باغ وحش در زیر آب دارای 3 بخش مختلف است. در قسمت باغ وحش زیر آبی می توانید با کروکودیل شاه، این موجود خارق العاده بومی استرالیا ملاقات کنید. هزینه بلیط برای بزرگسالان، 80 درهم و برای کودکان زیر 5 سال، رایگان است. ساحل کایت دبی یا ساحل ولینگانک دبی از جمله سواحل عمومی دبی است که مورد توجه گردشگران تور ویژه دبی می باشد، که عاشق تفریحات آبی هستند.ساحل کایت دبی فاصله کمی با برج العرب دبی دارد.در این ساحل تمام تفریحات آبی انجام میشود و یک فروشگاه تجهیزات تفریخات ابی نیز به همین منظور در ساحل لحاظ شده است. بنابراین می توانید پس از گشت وگذار و خرید از دبی مال، از این آکواریوم و جاذبه های آن نیز بازدید کنید. در طول جشنواره خرید دبی برنامههای مفرح و سرگرمکننده دیگری همچون قرعهکشی و ارائه جوایز ارزشمند به شرکتکنندگان فستیوال خرید دبی، آتش بازی و نمایشهای خیابانی برگزار میشوند و علاوهبر آنها شما میتوانید در این فستیوال حسابی شکمگردی کرده و در نمایشگاههای مختلف شرکت کنید. در گلوبال ویلیج یا دهکده ی جهانی دبی غرفه های غذای خیابانی و رستوران های غذاخوری فراوانی وجود دارد.

مراکز تفریحی و تخت های حمام آفتاب و رستوران هایی با منو غذایی متنوع بخشی از امکانات این ساحل می باشد. در این مجموعه آبی، علاوه بر تفریحات هیجان انگیز، امکانات متنوع و خدمات مختلفی برای رفاه مهمانان فراهم شده است؛ رستوران هایی با غذاهای باکیفیت، کافی شاپ، 4 فروشگاه برای تهیه سوغات و خرید وسایل شنا از جمله این خدمات هستند. در آکواریوم بزرگ دبی، امکان شنا و غواصی فراهم شده است؛ اسنورکلینگ در قفس (غواصی سطحی)، غواصی با کوسه ها بدون قفس، غواصی اسکوبا و غواصی به صورت تخصصی از جمله این موارد است. هتل آتلانتیس دارای آکواریوم زیر آب، امکان شنا کردن با دلفینها و پارک آب اختصاصی است. آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی، دارای بخش های مختلف و امکانات متنوعی است که برای رفاه بازدیدکنندگان ایجاد شده اند. در آکواریوم دبی و باغ وحش زیرآبی امکانات و بخش های متعددی وجود دارد، بازدیدکنندگان می توانند براساس تفریحات موردنظرشان بلیط ها ویا پکیج های مختلفی را بخرند. آژانس مسافرتی رامین گشت تورهای داخلی و خارجی مختلفی را با قیمت مناسب، در کشورهای مختلف برگزار میکند که یکی از پرطرفدارترین آنها، تور دبی لحظه آخری است. فستیوال خرید دبی 2021 دقیقاً چه زمانی برگزار میشود؟ مکان برگزاری فستیوال خرید دبی کجاست؟ توصیه میکنیم اگر در زمان برگزاری این جشنواره، برای خرید به عروس امارات سفر کردید، در کنار خرید، در دیگر برنامههای این جشنواره نیز شرکت کرده، حسابی خوشگذرانی کنید و نهایت لذت را ببرید.

ازاینرو اگر در بازه زمانی برگزاری این رویداد بزرگ به این دیار سفر کنید، به هرکجای آن که قدم بگذارید، آثاری از این فستیوال پرسروصدا خودنمایی میکنند. اگر بهدنبال خریدی ارزان، اقتصادی و پرسود در فستیوال خرید دبی هستید، محصولات چرمی نیز میتوانند گزینه خوبی برای خرید باشند. فستیوال خرید دبی از جمله بهترین فرصتها برای خرید انواع کالای دیجیتال و لوازم الکترونیک است؛ چراکه این نوع کالاها نیز جزء تجهیزاتی هستند که تخفیفهای خوبی به آنها تعلق میگیرد. اگر به شهر دبی رفته و گشتی در مراکز خرید و فروشگاههای آن زده باشید، قطعاً میدانید که در مجتمعهای تجاری و بازارهای این شهر انواع کالاها و محصولات بهراحتی یافت میشوند. در فستیوال خرید دبی 2021 نیز هر کالایی که بخواهید و به آن نیاز داشته باشید را میتوانید با تخفیفهای بسیار خوبی بیابید؛ اما برخی از کالاها در این فستیوال با تخفیف ویژهتری در این فستیوال عرضه میشوند و سود بیشتری برای خریداران خواهند داشت. کار ساخت مسجد جمیرا بر عهده دفتر مشاوره و پیمانکاری هِگازی و موعایض بود و مدیریت پروژه را مصطفی کامل حسین خلیل بر عهده داشت. این مسجد در ابتدا مدرسه ای بود که به تحصیل قرآن می پرداختند و دارای مناره ای به طول 70 متر می باشد. این مکان به گونه ای طراحی شده که کاملا مشابه به یک جنگل گرمسیری و بارانی باشد. جنگل بارانی و اقیانوس زنده نیز از دیگر قسمت های جذاب و هیجان انگیز این مجموعه است. سعی کنید بههنگام شرکت در فستیوال خرید دبی، علاوهبر مراکز خرید معروف و بزرگ این شهر، به دیگر مراکز خرید آن نیز سری بزنید. دبی مال با ابعاد بسیار بزرگ، مکانی منحصر به فرد برای خرید است. این پارک با مساحت منحصر به فرد خود یکی از بزرگترین مراکز تفریحی در قلب دبی می باشد. همچنین این شهربازی، بزرگترین تم پارک سرپوشیده با دمای کنترل شده در جهان است که قابلیت میزبانی بیش از 20 هزار مهمان در روز را دارد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اجاره ماشین در دبی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد