مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

آیا زیرسازی مناسب برای پوست خود را می شناسید؟


آیا زیرسازی مناسب برای پوست خود را می شناسید؟ این مقاله از مجله آرایشی و بهداشتی سین دخت آنچه را که باید در مورد انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست خود بدانید، به اشتراک می گذارد. ابتدا نکات مهم انتخاب کرم پودر مناسب پوست را به شما می گوییم. سپس نکات مهم را قبل از استفاده از کرم پودر به شما می گوییم. با ما همراه باشید تا کرم پودر مناسب رنگ پوست خود را به راحتی شناسایی و تهیه کنیم.

قبل از انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست خود، خوب است نکات مهمی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین کرم پودر را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. در ادامه نکات مهمی را برای انتخاب کرم پودر با توجه به نوع پوست به شما پیشنهاد می کنیم.

زیرسازی مناسب برای رنگ پوست خود را انتخاب کنید

اما چگونه کرم پودری متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنیم؟ بهترین راه این است که رنگ زیرسازی را روی خط فک یا گردن تست کنید. کمی کرم پودر روی گردن بزنید، رنگی را انتخاب کنید که با رنگ گردن هماهنگ باشد. کرم پودری که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد به خوبی با رنگ پوست شما هماهنگی دارد و شما را کدر و رنگ پریده نشان نمی دهد.

اگر بعد از زدن کرم پودر متوجه شدید که پوستتان خیلی تیره یا گچی است، توصیه می کنیم کرم پودرتان را عوض کنید. می توانید از دو رنگ پودر در قسمت های مختلف صورت استفاده کنید. برای مثال، از یک کرم پودر روشن برای دور چشم و پیشانی استفاده کنید و نواحی دیگر را تیره‌تر کنید. کرم های فونداسیون همچنین می توانند به برجسته کردن هایلایت های صورت و پوشش مناطقی که نمی خواهید برجسته شوند (مانند کک و مک) کمک کنند. به عنوان مثال، می توانید فونداسیون مشکی را روی شکم خود بزنید تا کمتر دیده شود و توجه کمتری جلب شود.

کرم پودری را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد

اما چگونه کرم پودری را انتخاب کنید که مناسب رنگ پوستتان باشد؟ بهترین راه این است که رنگ زیرسازی را روی خط فک یا گردن تست کنید. کمی کرم پودر به گردنتان بزنید، رنگی را انتخاب کنید که با رنگ گردنتان هماهنگ باشد. زیرسازی مناسب برای پوست شما کاملاً با رنگ پوست شما ترکیب می شود و شما را کدر و رنگ پریده نشان نمی دهد.

اگر بعد از زدن کرم پودر متوجه شدید که پوستتان خیلی تیره یا سفید شده است، پیشنهاد می کنیم کرم پودر را عوض کنید. می توانید از کرم پودر دو رنگ در نواحی مختلف صورت استفاده کنید. به عنوان مثال از فونداسیون روشن در اطراف چشم و پیشانی استفاده کنید و نواحی دیگر را تیره تر کنید. کرم پودر همچنین می تواند به برجسته کردن نواحی کلیدی صورت مانند به عنوان مثال، می توانید فونداسیون تیره تری را در قسمت پایین بدن خود اعمال کنید تا آنها را نامرئی و کمتر دیده شوند.

زیر آهنگ یا رنگ پس زمینه را تعریف کنید

آیا پوست شما بدون آرایش، گلگون (صورتی) یا طلایی (زرد) است؟ اگر ته رنگ طلایی دارید، پوستتان گرم است و اگر ته رنگ سفید دارید احتمالا ته رنگ سرد دارید. اگر پوستی دو رنگ دارید، رنگ پوست شما خنثی است.

رنگ گردن راه دیگری برای تشخیص اندرتون است. اگر رگ های بنفش یا آبی دارید، ته رنگ شما سرد است. رگ های سبز نیز نشان می دهد که پوست شما گرم است. اکثر کرم پودرها بر اساس نوع سرد و گرم آندرتون ساخته می شوند.

قبل از خرید کرم را امتحان کنید

بهتر است قبل از خرید پودر آن را روی پوست تست کنید. هرگز از روغن پودر شده برای دست خود استفاده نکنید. زیرا بین رنگ پوست دست و رنگ صورت تفاوت زیادی وجود دارد. توصیه می شود به جای پوست دست، پودر را روی پوست چانه یا گردن تست کنید. چند رنگ متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید و کرم پودر را روی ناحیه چانه بزنید تا طبیعی ترین رنگ را داشته باشید.

به مات بودن و درخشندگی کرم پودر روی پوست توجه کنید.

ظاهر نهایی کرم پودر را بررسی کنید. البته این ممکن است کمی سخت باشد! ظاهر نهایی سطح مات و درخشندگی کرم پودر روی پوست است.

انواع کرم پودر با توجه به ظاهر نهایی

آرایش براق

تزئین گرد و غبار

آرایش مرطوب

وضعیت دو بیماری

هر نوع کرم پودری جذاب است. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. بسته به سلیقه خود می توانید بین پودرهای درخشان، مات یا مرطوب یکی را انتخاب کنید.

کرم پودر من فاند مات

اگر پوست مختلط یا چرب دارید، توصیه می کنیم کرم پودری با روکش مات انتخاب کنید. این کرم پودر منافذ پوست را می بندد و پوستی یکدست و صاف به شما می دهد اگر از این کرم پودر به درستی استفاده کنید پوستی نرم و طبیعی خواهید داشت.

کرم پودر با سطحی سبک و براق

اگر به کرم پودرهای براق علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم از رژ لب مات به جای سایه چشم براق استفاده کنید. زیرا در غیر این صورت صورت شما بسیار چرب و چرب می شود.

با مشاور محصولات زیبایی تماس بگیرید

می توانید از راهنمایی یک مشاور آرایشی در فروشگاه لوازم آرایشی استفاده کنید. تمامی کرم پودرها دارای تستر هستند، با کمک تستر می توانید به راحتی کرم پودر را روی پوست خود امتحان کنید و کرم پودری را که متناسب با رنگ پوست خود است خریداری کنید.

روی پوشش کرم پودر تمرکز کنید

بهتر است کرم پودری انتخاب کنید که پوشش خوبی داشته باشد و بتواند لکه ها را به خوبی از بین ببرد. اگر پوست شما دارای لک است، کرم پوست سمت راست شما یک کرم پودر است که می تواند آن نقاط را به خوبی پوشش دهد.

بافت سبک کرم پودر بسیار مهم است

کرم پودر مناسب پوست شما بوده و بافتی سبک دارد. اگر کرم پودر بافت سبکی نداشته باشد بعد از آرایش روی پوست احساس سنگینی می کند. کرم پودر سبک طبیعی تر است و چهره شما را تقلبی نشان نمی دهد.

کرم پودر با کیفیت را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید

کرم پودرهای مصنوعی پوشش خوبی ندارند. بسیاری از افراد از خرید فونداسیونی که هیچ پوششی ندارد می ترسند. اگر می خواهید کرم پودر شما پوشش خوبی داشته باشد، توصیه می شود کرم پودر مرغوب را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. یکی دیگر از معایب کرم پودرهای تقلبی این است که می توانند به پوست آسیب برسانند و باعث ایجاد آکنه یا چین و چروک روی پوست شوند.

ترکیب کرم پودر را بررسی کنید

انواع مختلفی از کرم پودر در بازار وجود دارد. توصیه می کنیم برای انتخاب کرم پودر متناسب با نیاز یا پوستتان به مواد تشکیل دهنده کرم پودر توجه کنید. مثلا اگر ضد آفتاب برایتان مهم است، می توانید یک کرم پودر با ضدآفتاب بخرید و یا اگر می خواهید کرم پودرتان حاوی ویتامین باشد، یک کرم پودر حاوی ویتامین تهیه کنید.

قبل از استفاده از کرم پودر به چه نکاتی توجه کنیم؟

از پرایمر و مرطوب کننده مناسب استفاده کنید تا بعد از زدن کرم پودر پوستی صاف داشته باشید.

به یاد داشته باشید که از ابزارهای مناسب مانند برس گرد برای فونداسیون استفاده کنید.

ما به شما توصیه می کنیم که زیاد از پودر استفاده نکنید! اگر بیش از حد پودر بزنید، پوست شما غیر طبیعی و سنگین به نظر می رسد.

اسپری تثبیت کننده را فراموش نکنید! با استفاده از اسپری فیکساتور، پوست را بعد از آرایش آبرسانی می کنید و آرایش شما طبیعی تر به نظر می رسد.

به جای پودر آرایش از پدهای جاذب روغن استفاده کنید. این ورقه ها چربی پوست را به خوبی جذب می کنند.

افراد مبتدی که استفاده از کرم پودر راحت نیستند، می توانند به جای کرم پودر از ضد آفتاب های رنگی استفاده کنند. البته مراقب باشید، برخی از ضد آفتاب ها برای استفاده در اطراف لب و چشم مناسب نیستند.

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

اگر می خواهید بهترین کرم پودر را برای پوست خود بسازید و اگر سلامت پوست برایتان مهم است به مواد تشکیل دهنده کرم پودرها توجه کنید. حتما کرم پودر برای پوست خود هم بخرید بر اساس لیست بالا همانطور که در بالا ذکر شد اگر پوست چرب دارید کرم پودر بدون چربی و اگر پوست خشک دارید کرم مرطوب کننده و اگر حساس هستید کرم پودر انتخاب کنید. برای پوست، از الکل استفاده کنید.توصیه می کنیم کرم پودری را خریداری کنید که حاوی آن نباشد. و آلرژن Za مناسب است برخی از کرم پودرها حاوی ضد آفتاب و ویتامین هستند. البته ویتامین ها و ضد آفتاب ها از پوست شما محافظت و تقویت می کنند.

مطالعه از رفرنس: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استودیو-فیکس-مک-mac-studio-fix/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد