مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

تخت دوطبقه خوبه؟


برخی افراد برای استفاده از بهترین فضای اتاق از تخت های دو طبقه استفاده می کنند. اما این سوال که تخت دو نفره خوب است یا خیر توسط کارشناسان تنیل چوب بررسی شده است تا در صورت نیاز با در نظر گرفتن مزایا و معایب این نوع تخت، آن را به مشتری پیشنهاد دهند. خریداران و مصرف کنندگان می توانند بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مشاوران تنیل چوب تصمیم درستی بگیرند.

نظر مردم در مورد تخت های دوطبقه چیست؟

امروزه استفاده از تخت های دوطبقه به جای تخت های یک نفره در دکوراسیون و سازماندهی خانه های مدرن بسیار رایج شده است. گفته می شود دلیل اصلی استقبال و محبوبیت آن صرفه جویی در فضای اتاق است. کودکان نیز به تخت های دو طبقه علاقه بیشتری نشان می دهند. البته این نظر مخالفانی نیز دارد و برخی به فکر خرید تختی می افتند که مناسب خانه نباشد. اما دلیل این مخالفت چیست؟ نکته اینجاست که تخت دوطبقه علاوه بر اشغال فضای کوچک اتاق، فضای بازی کودکان را نیز افزایش می دهد. اما این تخت خواب با تمام مزیت های ذکر شده معایبی نیز دارد که در خرید تخت باید به آن ها توجه کنید.

چرا می گویند تخت، تخت بد است؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا تخت دو نفره ممکن است نامناسب در نظر گرفته شود:

برخی از والدین معتقدند که اگر کودک در طبقه دوم بخوابد نمی توانند خواب خود را تنظیم کنند. آنها می ترسند که کودک هر لحظه از بلندی سقوط کند. طبیعتا ارتفاع بین تخت بالا و کف مشکل ساز است و این مشکل توسط متخصصان چوب تنیل حل شده است. به گفته مشاوران تانیل، بیشتر تخت های دو نفره باید دارای ریل باشند تا از سقوط افراد از طبقه دوم جلوگیری شود.

دلیل دوم وضعیت ناراحت کننده و استرس زا برای فردی است که روی تخت بالا می خوابد. معمولا این افراد خود را نزدیک سقف می بینند و ممکن است وضعیت ناخوشایندی پیش بیاید. به تعبیری می توان گفت که خوابیدن در طبقه دوم بر کیفیت خواب تاثیر می گذارد. البته این برای همه نیست. افرادی که از فضاهای بسته می ترسند و یا از ارتفاع می ترسند نباید از تخت های دو طبقه استفاده کنند.

شما نباید کودک کوچک را در طبقه دوم بخوابید. دسترسی به تخت در طبقه دوم دشوار است و باید از طریق پله یا پله باشد. به همین دلیل توصیه می شود کودکان بالای 6 سال روی تخت های طبقه دوم بخوابند.

اگر فرزندانتان در مورد اینکه چه کسی در طبقه دوم می خوابد به توافق نرسند، مشکلات و مشاجرات زیادی برایشان پیش می آید. به همین دلیل می توان گفت که تخت دو نفره باعث افزایش اختلاف بین افراد می شود.

دلیل آن هم فروش بالای تخت های دوطبقه است

تانیل چوب، طراح تخت خواب مستقیم، توانست برای تخت خواب هایی با قابلیت جدا شدن بسازد. به طور کلی، روتختی مزایای بسیاری دارد:

ابتدا با استفاده از تخت خواب می توانید از فضای اتاق استفاده کنید. وقتی بچه ها بزرگ می شوند یا خانه را ترک می کنند، می توانند دو تخت را از هم جدا کرده و مستقل شوند.

خوابیدن دو کودک در یک اتاق به آنها کمک می کند تا مفهوم مشارکت و مشارکت را درک کنند. برای ارائه این امکانات تخت دو طبقه گزینه مناسبی است زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی می تواند وسایل دیگری مانند کمد لباس، جعبه اسباب بازی و ... را در خود جای دهد.

تخت دوطبقه گزینه خوبی برای هتل ها یا مهمانسراها است. این بدان معنی است که تخت های دو طبقه فقط برای بچه ها نیستند. اما بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند. تانیل وود همچنین تخت‌های دوطبقه با کشو و کابینت‌های دور تخت می‌سازد که می‌توانید لباس‌ها و وسایل دیگر را در آن نگهداری کنید.

آیا خرید تخت دو نفره ایده خوبی است؟

نمی توان در مورد خوب یا بد بودن تخت دو نفره قضاوت قاطعانه داشت زیرا هرکسی نظر خود را دارد خوب بودن یا نبودن تختخواب دو نفره بستگی به دیدگاه مصرف کننده دارد. شما می توانید با توجه به فضا و هدف منزل خود تختخواب های دوطبقه با طرح های زیبا و متنوع پیدا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد