مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

بیایید مزایا و معایب ابرو را دریابیم


بسیاری از افراد از فرم دادن به ابروها برای ایجاد فرمی زیبا و ثابت برای ابروهای خود و مرتب کردن دائمی ابروهای خود استفاده می کنند. تکنیک های آرایش نیمه دائمی امروزه در کشور ما بسیار کاربرد دارد. علت این اپیدمی در سالن های زیبایی اکثر شهرهای کشور عمدتاً مربوط به زیبایی چشم است. از آنجایی که چشم ها و ابروها تاثیر بسیار زیبایی در ظاهر نهایی فرد دارند، آرایش دائمی ابرو بسیار مهم است.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که آن را ندارید و به حفظ فرم مژه های خود اهمیت می دهید، حذف مژه گزینه خوبی برای شماست. به ابروها نگاه کن اما باید بدانید مزایا و معایبی که در این مقاله به آنها می پردازیم مفید خواهد بود.

مانند سایر روش های آرایش دائمی و نیمه دائمی، واکس ابرو دارای مزایا و معایب متعددی است. ابروهای کم و خالی یا بد شکل شما را به اعمال تمام روش های فرم دادن به ابرو می کشاند. البته همه این روش ها نیاز به آموزش و کسب مهارت دارند.

آموزش فرم دادن به ابرو امروزه یکی از آموزش های پایه در آموزشگاه های آرایشگری بانوان محسوب می شود و می تواند درآمد بالایی را برای هنرجویان به همراه داشته باشد.

دانستن مزایا و معایب داشتن ابرو می تواند برای کسانی که آن را تجربه نکرده اند و در مرحله انتخاب آن هستند مفید باشد.

مزایای فرم ابرو

اصلاح عیوب ابرو با کاشت ابرو روشی نوین است که مزایای زیادی دارد که در این مقاله به برخی از این مزایا می پردازیم:

میکروبلیدینگ

1- ابروهایی زیبا و طبیعی.

اگر در گذشته تاتوی ابرو داشته اید، واقعاً از زیبایی ابرو قدردانی خواهید کرد. از رنگ طبیعی آن گرفته تا شکل کار که به ایده آل زیبایی و ایمنی نزدیک می شود. خطوط ریز ایجاد شده در شکل دادن به چشم ها به طبیعی و زیبا جلوه دادن ابروها کمک می کند.

۲- از خرید آرایش ابرو خودداری کنید.

هزینه هایی که برای خرید و استفاده از ابزارهای آرایش ابرو پرداخته اید با یک دستگاه اصلاح ابرو از بین می رود. هزینه کردن فقط به معنای پرداخت هزینه برای خرید نیست. مداد ابرو و لوازم آرایشی ابرو یکی از دلایل ریزش ابرو است.

علاوه بر این، مشاغل اداری بسیاری برای زنان در جامعه وجود دارد. یعنی یک خانم باید صبح از خواب بیدار شود و سر کار برود و وقتی جون هاشور از آرایش نیمه دائمی برای ابروهایش استفاده می کند، دیگر نگران انجام دادن ابروهایش نیست و در زمان صرفه جویی می کند.

فرم دلخواه ابرو با ضخامت و نازکی دلخواه شما را برای همیشه از استفاده از لوازم آرایشی رها می کند.

3- کاهش هزینه های مالی و زمانی

همانطور که در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس گفته شد، داشتن ابرو یک مزیت بزرگ است. البته همه این مزایا تا حدودی نسبی هستند.

4- قیمت مناسب

امروزه رفع موهای زائد ابرو دیگر گران نیست. قبلاً هزینه زیادی داشت. چون انحصاری بود و افراد کمی آن را می دانستند و انجام می دادند. اما امروزه با توجه به تعداد آموزشگاه های آرایشگری و علاقه مندان به هنر آرایش دائمی، هر روز بر تعداد مراکز و میکاپ آرتیست ها افزوده می شود که هزینه های انجام آن در ایران را بسیار کاهش داده است. بسیاری از خارجی ها برای ابروهای خود به ایران سفر می کنند.

5- قابلیت تکمیل

اصلاح و فرم دادن به ابروها یکی از مزایای داشتن ابرو است. رنگدانه های ابرو با روش های مختلف ماندگاری متفاوتی دارند، یعنی برای همیشه ماندگار نیستند. وقتی برای تعمیر می روید، می توانید به شکل دلخواه خود برسید.

معایب ابرو

عیوب معمولاً ناشی از سهل انگاری یا نقص است که در این قسمت به آن می پردازیم.

1- مراقبت لازم

پس از برداشتن ابروها، باید فورا از آنها مراقبت کنید. به مدت 24 ساعت به ابروهای خود دست نزنید. نباید هیچ لوسیون یا پمادی روی آن بمالید. ابروها را نباید بعد از اصلاح خیس کرد. برای مدتی نباید عرق کنید، بنابراین اگر ورزشکار هستید، ورزش را متوقف کنید. علاوه بر این، آن را در معرض نور خورشید قرار ندهید.

۲- ابروهای نامنظم

همانطور که ناپایداری یک مزیت محسوب می شود، می تواند یک نقطه ضعف نیز باشد. در واقع بعد از مدتی خط ابرو کمرنگ می شود و نیاز به ترمیم دارد وگرنه باید دوباره مداد ابرو بزنید و آرایش کنید.

3- نیاز به رنگدانه

در مقایسه با مداد ابرویی که خودتان می کشید، این به یک متخصص نیاز دارد. اگر رنگدانه زیادی دارید، نمی توانید ابرو را انجام دهید. در واقع برای انجام آن در هر صورت به زنان و مردان هاشور حرفه ای نیاز دارید.

4- احتمال عفونت و آلرژی

استفاده از وسایل استریل نشده و بی کیفیت یکی از مهم ترین علل عفونت است. به همین دلیل توصیه می کنیم برای تاتو ابرو از یک مرکز معتبر کمک بگیرید. البته امروزه این امر به دلیل استفاده از مدفوع یکبار مصرف به حداقل آسیب رسیده است.

آلرژی به رنگدانه ها و رنگ های موجود در موم ابرو نیز مربوط می شود. که ممکن است پوست شما نسبت به آنها حساس باشد و در این موارد، آزمایش رنگ پوست شما ممکن است مفید باشد. اما در صورت بروز چنین مشکلی با پزشک مشورت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد