مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

ارباب پرنده چیست و چرا به آن نیاز داریم؟


صنعت دام و طیور به دلیل تماس مستقیم با جانداران حساس است و لازم است دمای مناسب و شرایط محیطی برای این موجودات فراهم شود. با پیوستن این شرکت به فعالیت های اصلی روزانه، سیستم نظافت پرندگان یکی از مهم ترین ابزارهایی است که وارد این عرصه شد. این سیستم با تامین هوای خنک، تمیز و مرطوب کیفیت صنعت دام و طیور را بهبود می بخشد. بنابراین برای بهبود شرایط محیطی طیور خود، خرید این سیستم پرنده پاک کن را از بازرگانی آب نیرو با بهترین قیمت اکیدا توصیه می کنیم.

اهمیت استفاده از سیستم مه پاش طیور

عملکرد سیستم مه پاش پرنده تنظیم دما در زیستگاه پرنده است. جوجه ها نیز مانند سایر موجودات زنده برای داشتن محیطی مناسب و رشد مناسب نیاز به دمای مناسب دارند. عدم تنظیم دما و شرایط محیطی مناسب می تواند کیفیت تغذیه و گوشت مرغ را به خطر بیندازد. دمای بالا همچنین می تواند شیوع بیماری های طیور را افزایش داده و خسارات جبران ناپذیری به تولید طیور وارد کند.

علاوه بر این به دلیل غلظت جوجه ها در فضای محدود و تعداد زیاد آنها، مقدار زیادی ریزگرد، کثیفی و گرد و غبار در هوا معلق می شود. این ذرات می توانند باعث ایجاد بیماری و آسیب به کیفیت و سلامت محیط طیور شوند. سیستم مه به این ذرات کمک می کند تا در هوا جذب شده و به زمین بیفتند. بوی نامطبوع در مزارع مرغ نیز معیار مهمی برای کیفیت و سلامت محیط است. جوجه هایی که در فضاهای مشترک زندگی می کنند می توانند بوهای نامطبوعی ایجاد کنند که باعث ناراحتی افراد می شود. بنابراین استفاده از سیستم های خنک کننده و مرطوب کننده هوا می تواند به کنترل بوی نامطبوع و بهبود شرایط در مرغداری ها کمک کند.

مشکلات عدم استفاده از این سیستم در مرغداری چیست؟

ممکن است فکر کنید که استفاده از نبولایزر مرغ آنچنان که باید ضروری نیست و می توانید از خرید آن اجتناب کنید. اما باید بدانید که اینطور نیست! عدم استفاده از سیستم های مرطوب کننده مانند نبولایزر در خانه های دام و طیور می تواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد. با اتخاذ این سیستم می توانید بازدهی بهتری در مرغداری خود داشته باشید و در صنعت مرغداری گام بلندی بردارید. اما در غیر این صورت از اثرات جبران ناپذیر عدم ایجاد رطوبت در این محیط متحمل خواهید شد، از جمله:

اندازه و وزن مرغ را کم کنید

کم آبی و کاهش آب بدن در جوجه ها

تعداد تخم های گذاشته شده در دام پرورشی را کاهش دهید

کاهش تولید، کاهش رشد و در نتیجه کاهش سود
https://arse3.ir/38314-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%85%d8%b1%d8%ba%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%86-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1ایجاد چسبندگی در مقعد در جوجه ها

افزایش دمای بدن جوجه ها و تشنگی آنها به ویژه در فصول گرم سال

ظهور هوای خشک در فصل سرد

ایجاد شوک حرارتی منجر به بی قراری و خود تغذیه به دلیل کمبود رطوبت.

قیمت دریچه طیور

قیمت ها بسته به نوع و اثربخشی سیستم های مه شکن فردی متفاوت است. علاوه بر این، عوامل مهم دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر قیمت خرید دستگاه سمپاش طیور تأثیر بگذارد. کیفیت، کارایی، ظرفیت و استانداردهای موجود ممکن است باعث افزایش یا کاهش قیمت این محصول شود. البته توجه داشته باشید که قیمت های کمتر از استانداردهای بازار طبیعی نیست و باید به کیفیت محصول شک کنید.

مرغ را از سایت آب نیرو خریداری کنید

برای سهولت خرید مه پاش مرغ، گزینه خرید آنلاین در سایت آب نیرو به آدرس iran-pump.com موجود است. در قسمت فروش به راحتی می توانید مه پاش های مرغ مورد نظر خود را سفارش دهید. ضمنا اطلاعات کامل در مورد مشخصات انواع مه پاش در سایت ما موجود است و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. تمامی مدل های لوازم مرغ در فروشگاه ما دارای کیفیت بالایی بوده و مورد تایید کارشناسان قرار گرفته است. با بازرگانی آب نیرو بهترین محصولات را با بهترین قیمت دریافت کنید.

دیپلم

اکنون می دانید که عدم استفاده از سرنگ می تواند آسیب جدی ایجاد کند. هنگام خرید به انتخاب محصولی با عملکرد مطلوب توجه کنید. زیرا افرادی در بازار هستند که برای جلب توجه خریداران می توانند محصولات تقلبی را با قیمت کمتری عرضه کنند. حتما از این سیستم در مرغداری خود استفاده کنید تا از آسیب های ناشی از از دست دادن رطوبت جلوگیری کنید. این سیستم ها بهترین شرایط را برای نگهداری جوجه ها ایجاد کرده و تاثیر مثبتی بر کیفیت تولید دارند. بازرگانی پمپ ایران این اطمینان را به شما می دهد که قطعا از انتخاب و استفاده از مه پاش ها در مرغداری پشیمان نخواهید شد. زیرا در بسیاری از موارد استفاده از این سیستم ها یکی از الزامات اساسی محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد