مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

کرم های دیررس


کرم تاخیری علاوه بر تاخیر واقعی انزال باعث بزرگ شدن تدریجی آلت تناسلی (ادامه استفاده از کرم) و افزایش طول اندام تناسلی و افزایش قطر سیستم تولید مثل مردانه می شود. این کار باعث افزایش اعتماد افراد به رابطه می شود. و لذت جنسی طرفین را افزایش می دهد با توجه به شرایط خود می توانید از بین کرم های موجود در بازار انتخاب کنید. اما بهترین کرم های تاخیری کدامند؟ معیارهای ممکن برای انتخاب ما چیست در این مقاله کرم تاخیری  موجود در بازار را معرفی می کنیم


کرم تاخیری Max Man: (انواع کرم تاخیری)

کرم مکس من محصولی است که برای رفع مشکل زود انزالی در مردان استفاده می شود. این کرم انزال را به تاخیر می اندازد و آلت تناسلی مردانه را ضخیم می کند فرمول این کرم برای افزایش جریان خون در آلت تناسلی و طولانی شدن مدت زمان رابطه جنسی طراحی شده است. این کرم یک محصول 100% گیاهی است و محلول گیاهی کوتاهی آلت مردانه است. برند معروف مکس من در کنار تولید این کرم، 30 عدد قرص مکس من و 12 عدد قرص مکس من نیز تولید کرده است.

خواص کرم مکسمن

بسته ویژه

5 کاربرد یکی از ویژگی های این کرم تاخیری می باشد

کاملا گیاهی و بدون عوارض

افزایش مدت زمان مقاربت و ضخیم شدن عضلات

در کمترین زمان اندازه گیری کنید

این به طور رسمی توسط اتحادیه اروپا CE تایید شده است.

کرم پاور کوسه (دو نفره به تنهایی):

کرم تاخیری فروشگاه زوجیم  قدرت کوسه تولید شده توسط شرکت معروف اینورما (آلمان) می باشد. کرم Elt Shark Power رابطه جنسی را برای زنان و مردان لذت بخش تر می کند. علاوه بر این، این کرم باعث کاهش مشکلات نعوظ در مردان و در نتیجه کاهش نارضایتی جنس مخالف در روابط جنسی می شود. اگر از اختلال نعوظ و انزال زودرس رنج می برید این قول را به شما می دهیم زیرا این کرم ناتوانی جنسی را از بین می برد و ناتوانی جنسی را از بین می برد. کوسه پاور کوسه به رنگ کرم آبی و قرمز است. برای تقویت عضلات آلت تناسلی در حین دخول معجزه می کند. کرم تاخیری کوسه به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای به تاخیر انداختن انزال و نعوظ شناخته می شود.


عملکرد کرم کوسه پاور

بزرگ شدن دستگاه تناسلی و رابطه جنسی بیش از حد

♦ طولانی شدن زمان نعوظ

♦ تقویت نعوظ و روشن شدن رنگ پوست آلت تناسلی

♦ ضد عفونی کننده مردانه

♦ افزایش اعتماد به نفس مردان

♦ افزایش دهنده قوی آلت تناسلی و افزایش منی در آلت تناسلی

کرم مقاوم در برابر فرسایش:

کرم گیاهی اروس (کرم اروس) یک کرم تاخیری موثر ساخته شده از گیاهان طبیعی است. این کرم تاخیری در آزمایشگاه بین المللی ساووی انگلستان تولید شده است. محصولی محبوب در بین مردم است. کرم تاخیری اروس رابطه جنسی را برای زنان و مردان دلپذیرتر می کند. تاخیر در انزال، تاخیر در ارضای و حفظ نعوظ از جمله اثرات این کرم است. این کرم را 20 دقیقه قبل از نزدیکی به آلت تناسلی خود بمالید (قبل از استفاده آلت تناسلی خود را بشویید و خشک کنید) تا معجزه اروس در تقویت ساختار جنسی و بزرگ شدن آلت مردانه را تجربه کنید. کرم اروس همچنین میل جنسی را در مردان افزایش می دهد. .

فواید کرم اروس:

در کوتاه ترین زمان برای افزایش استخوان آقایان

کرم برای افزایش مدت زمان نعوظ و افزایش فعالیت جنسی.

یک گیاه عالی برای روشن کردن رنگ پوست آلت تناسلی و ضخیم تر کردن آلت تناسلی

آلت تناسلی-ضد عفونی کننده

افزایش حجم و مقدار اسپرم در آلت تناسلی

مدت زمان صمیمیت را با نعوظ طولانی، ضخیم و سخت به شدت تقویت کنید

کرم تاخیری ویگا (انواع کرم های تاخیری)

این کرم محصول کشور آلمان می باشد که علاوه بر کرم تاخیری اسپری تاخیری ویگا نیز از محصولات این شرکت می باشد. عملکرد اصلی این کرم درمان زود انزالی است. اگر از زود انزالی رنج می برید توصیه می کنیم از این کرم استفاده کنید. با استفاده از این کرم دیگر مشکل زود انزالی نخواهید داشت. برای تهیه این کرم نیازی به تجویز پزشک ندارید. این کرم را می توانید از داروخانه اینترنتی کوثر طب تهیه کنید. با کرم ویگا می توانید تا 50 دقیقه با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید. روش استفاده از کرم ویگا این است که 10 تا 20 دقیقه قبل از رابطه جنسی کرم را روی آلت تناسلی خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. این کرم عوارض جانبی ندارد.

مزایای قوی ترین ژل تاخیری و حجم دهنده  ویکا:


کرمی عالی برای به تاخیر انداختن انزال

فورا بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید

تا 50 دقیقه تاخیر ایجاد کنید

تاخیر در انزال و افزایش زمان برای مقاربت

زمان نعوظ مردان را افزایش دهید

افزایش لذت جنسی

تاخیر در انزال

مشکلی نیست

ماندگاری بالا

لذت فوق العاده در هنگام مقاربت

افزایش گردش خون در بالاتنه، تقویت نعوظ و رفع سردی در مردان

کرم تاخیری لارگو:

یک کرم منحصر به فرد علاوه بر درمان نعوظ و زود انزالی به دلیل درمان اندام تناسلی کوچک مردانه در هنگام نزدیکی است. به جرات می توان گفت کرمی به اندازه لارگو در افزایش سایز آلت مردانه موثر نیست. از همه کرم های تاخیری موجود در بازار قوی تر است. استفاده از این کرم باعث تاخیر در انزال می شود!!! لارگو یکی از طولانی ترین کرم های تاخیری و نعوظ مردانه در جهان است. کرم لارگو در میان مردان در شرق آسیا، اروپا و آمریکای لاتین بسیار محبوب است. کمتر کسی را در دنیا خواهید یافت که نام کرم لارگو را نشنیده باشد. این بهترین نمونه از تضمینی ترین کرم های تاخیری و محصولات تاخیری دنیاست. این کرم رقیب محصولات چربی مختلف مانند قرص های بزرگ کننده دائمی آلت تناسلی است.

لارگو مشخص کرد:

بهبود کیفیت رابطه جنسی

بزرگ شدن آلت تناسلی مردانه

جلوگیری از انزال زودرس

افزایش اعتماد بین دو مرد بدون رابطه جنسی

قابل استفاده با کاندوم

نعوظ طولانی مدت (1 ساعت یا بیشتر)

رفع دائمی انزال زودرس در مردان

برای طولانی شدن رابطه جنسی مفید است

کیفیت ارگاسم را برای آقایان بهبود می بخشد و برای خانم ها لذت زیادی دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد