مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

انواع محدودیت در اینستاگرام و نحوه رفع آنها


اینستاگرام را باید یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دانست. به همین دلیل محدودیت هایی در اینستاگرام نیز برای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد اعمال شده است. این محدودیت ها در چندین زمینه مانند تعداد لایک، فالوور و آنفالو، تگ کردن افراد، نظر دادن و ارسال پست وجود دارد.

چرا اینستاگرام محدودیت دارد؟

اینستاگرام را باید یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دانست که بسیاری از کسب و کارها در آن فعال هستند. به همین دلیل، برخی افراد ربات‌ها و ربات‌هایی می‌سازند تا به طور مصنوعی تعامل صفحه را افزایش دهند. این می تواند آمار غیر واقعی اینستاگرام را افزایش دهد. به همین دلیل اینستاگرام برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای این نوع اکانت ها محدودیت هایی در نظر گرفته است.

اینستاگرام ترجیح می دهد صفحاتی که به صورت صحیح و اصولی کار می کنند پیشرفت بیشتری داشته باشند. اگر این محدودیت ها وجود نداشت، برخی از صفحات تعداد فالوورها، لایک ها و نظرات غیر واقعی داشتند. این امر باعث کاهش کیفیت محتوای شما در اینستاگرام می شود. به همین دلیل اینستاگرام قوانین سختگیرانه خود را در رابطه با این قوانین دارد.

انواع محدودیت های اینستاگرام

همانطور که گفته شد، محدودیت های اینستاگرام شامل چندین ویژگی است. میزان بازداری هر یک از این اجزا با بقیه متفاوت است. به همین دلیل باید اطلاعات کافی در مورد هر یک از این اجزا و محدودیت های آن ها داشته باشید تا با مشکل مسدود شدن مواجه نشوید. باید توجه داشته باشید که برخی از این محدودیت ها باعث ممنوعیت شما می شود و نادیده گرفتن برخی دیگر مانند تعداد افرادی که در پست ظاهر می شوند باعث وقفه در کار می شود. محدودیت های اصلی اینستاگرام عبارتند از:

1- محدودیت های اینستاگرام برای فالو کردن

اولین بخش از محدودیت های اینستاگرام که به آن خواهیم پرداخت محدودیت های زیر است. باید بدانید که به طور کلی مجاز به دنبال کردن یا آنفالو کردن 150 نفر در روز هستید. اگر تعداد فالوورها یا آنفالوهای شما بیشتر از این مقدار باشد، برای مدت معینی مجاز به دنبال کردن یا آنفالو کردن افراد مختلف نیستید. این محدودیت زمانی برای اولین بار 24 ساعت خواهد بود.

برای جلوگیری از این مشکل، توصیه می کنیم بیش از 10 نفر را در ساعت فالو نکنید یا فالو نکنید. البته باید بدانید که در صورت رعایت این محدودیت اینستاگرام، در آن زمان مجاز به دنبال کردن و فالو نشدن نخواهید بود و می توانید فعالیت های دیگری را که می خواهید انجام دهید.

2- محدودیت اینستاگرام برای کامنت گذاری

یکی دیگر از محدودیت های اینستاگرام محدودیت تعداد کامنت هایی است که برای پست های مختلف می گذارید. باید بدانید که مجاز به ارسال 200 نظر در روز هستید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که بین هر نظر حداقل 20 تا 30 ثانیه فاصله باشد. با این حال، اینستاگرام ممکن است شما را به عنوان یک ربات بشناسد و از شما بخواهد که اقداماتی مانند نظر دادن انجام دهید.

اگر بیش از تعداد مشخص شده نظر بدهید، در 24 ساعت اول اجازه اظهار نظر نخواهید داشت. با این حال، می توانید فعالیت های دیگری مانند اشتراک گذاری، لایک کردن و دنبال کردن را نیز انجام دهید.

3- محدودیت اینستاگرام برای دایرکت

تعداد پیام هایی که در دایرکت ارسال می کنید نوع دیگری از محدودیت اینستاگرام است. باید بدانید که نمی توانید روزانه بیش از 50 تا 70 پیام مستقیم جدید ارسال کنید. البته باید بدانید که این محدودیت برای کسانی که قبلا در دایرکت با آنها صحبت کرده اید وجود ندارد. همچنین توجه داشته باشید که اگر پیام مشابهی را در دایرکت برای افراد مختلف ارسال کنید، ممکن است ربات اینستاگرام شناسایی شده و اجازه شما برای انجام برخی فعالیت ها رد شود.

4- محدودیت های برچسب گذاری اینستاگرام

باید بدانید که اکانت های اینستاگرام محدودیت هایی برای تگ کردن افراد نیز دارند. حداکثر تعداد افرادی که می توانید در یک پست تگ کنید 20 نفر است.

5- محدودیت های اینستاگرام برای هشتگ ها

باید بدانید که تعداد هشتگ هایی که می توانید در یک پست استفاده کنید نیز محدود است. در اینستاگرام می‌توانید از 30 هشتگ زیر هر پست استفاده کنید. البته پیشنهاد می کنیم با استفاده از هشتگ های مرتبط کمتر این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

استفاده از تعداد زیاد هشتگ نیز از زیبایی پست می کاهد. برای اینکه بتوانید از هشتگ ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم موضوع هشتگ های محبوب را مطالعه کنید.

6- محدودیت های پست

۷-اینستاگرام استوری ها را مسدود می کند

باید بدانید که برای ارسال استوری در اینستاگرام محدودیت هایی وجود دارد. هر حساب می تواند 100 داستان در روز (24 ساعت) منتشر کند. البته باید بدانید که این محدودیت فقط قرار دادن داستان های جدید را در بر می گیرد. دسته بندی و سازماندهی داستان های منتشر شده قبلی شما فقط به بخش نکات برجسته محدود نمی شود. شما به راحتی می توانید تمام داستان های منتشر شده قبلی خود را در این بخش نگه دارید.

8- محدودیت لذت ها

همچنین محدودیت هایی برای لایک اینستاگرام وجود دارد. باید بدانید که اگر بیش از 120 پست در ساعت را دوست داشته باشید، احتمال بلاک شدن شما بسیار زیاد است. علاوه بر این، هر حساب می تواند 300 تا 350 پست را در طول شبانه روز لایک کند. به همین دلیل به تعداد لایک هایی که در روز می گیرید توجه کنید. اگر تعداد لایک ها از حد مجاز بیشتر شود، تا 24 ساعت نمی توانید پست خود را لایک کنید.

اگر به دلیل لایک های زیاد با این محدودیت مواجه شدید، ممکن است چیزی را لایک کنید و این محدودیت عملکردهای دیگر اینستاگرام را نداشته باشد.

9- محدودیت شماره حساب

باید بدانید که اینستاگرام امکان داشتن بیش از یک حساب فعال در گوشی را فراهم کرده است. برخی افراد علاوه بر اکانت کاری خود یک حساب شخصی نیز دارند. برخی دیگر مانند مدیران، اقدامات مختلفی را در اکانت اینستاگرام دیگران انجام می دهند. به همین دلایل این قابلیت ایجاد شد. اما باید بدانید که در یک گوشی نمی توانید به بیش از 5 اکانت اینستاگرام به طور همزمان دسترسی داشته باشید. برای دانلود اینستاگرام به اپ ناب مراجعه نمایید.


10. محدودیت در حذف پیام ها

یکی از زمینه های اینستاگرام که با محدودیتی روبرو نیستید، حذف صفحات است. می توانید هر تعداد پست که می خواهید در صفحه خود حذف کنید. هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد