مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

6 بهترین وب سایت برای خلاصه کردن متون انگلیسی (رایگان)


فرض کنید چند ساعت یا چند روز فرصت دارید تا کار خود را به زبان انگلیسی گزارش دهید یا یک مقاله کوتاه به انگلیسی بنویسید، اما نمی‌خواهید تقلب کنید و می‌خواهید کل مقاله مال شما باشد. چه خواهید کرد؟

بهترین سایت های رزومه نویسی انگلیسی بدون سرقت ادبی

1- نگهداری سایت

Resoomer یکی از بهترین سایت‌های مجموعه و مجموعه‌ای است که توسط بسیاری از محققان، روزنامه‌نگاران، ویراستاران، خوانندگان، کتابخانه‌ها، موزه‌ها، شرکت‌ها و ناشران برای تکمیل کارهای چندوظیفه‌ای مانند تکالیف یا مجموعه کتاب استفاده می‌شود.

این ابزار مفید به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را بر اساس نکات کلیدی و موضوعات متنی کلیدی فیلتر کنید تا یک مرور کلی و خلاصه سریع از موضوع بدست آورید. رزومه ابزاری ساده و موثر است که به شما کمک می‌کند هر زمان که بخواهید دروس مختلف خود را خلاصه یا تجزیه و تحلیل کنید. می توانید مقاله مورد نظر را در این ابزار کپی و پیست کرده و خلاصه آن را دریافت کنید.

این ابزار مطالعه و خواندن دروس را برای شما آسان تر می کند زیرا به شما امکان می دهد بخش های بزرگی از متون مختلف و مقالات تحقیقاتی را خلاصه کنید و سپس آن خلاصه را بخوانید تا کل موضوع را بفهمید.

رابط کاربری سایت ساده و کاربرپسند است. این به شما امکان می دهد طول و کوتاهی متن نهایی را مشخص کنید و این کار را خیلی سریع انجام می دهد. همچنین می توانید در صورت لزوم تغییرات را لغو کنید. سایت Resoomer از چندین زبان از جمله فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی پشتیبانی می کند و همچنین دارای قابلیت بازنویسی متن است که به شما امکان می دهد در صورت نیاز متن خلاصه را بازنویسی کنید.

با این حال، باید به خاطر داشته باشید که Resoomer فقط می تواند متون منطقی را خلاصه کند و اگر متنی خارج از این زمینه به آن بدهید، ممکن است خلاصه ای که به دست می آورید چندان دقیق و واضح نباشد.

Resomer تحت قانون حفاظت از داده های اروپا عمل می کند و بنابراین می توانید مطمئن باشید که اطلاعات شما در این وب سایت ذخیره نمی شود و محرمانه باقی می ماند. ضمناً برای استفاده از این وب سایت نیازی به ثبت نام نیست و می توانید پس از انجام مراحل خلاصه فایل های مورد نیاز را با فرمت PDF و Doc دریافت کنید.

2- سایت بورسیه

Scholarcy نام یک سایت جمع‌آوری متن و مقاله است که محتوای شما را به قطعات کوچک و قابل فهم تقسیم می‌کند تا خواندن و دسترسی به کل سند در چند ثانیه آسان‌تر شود.

بسیاری از دانشجویان، محققان و اساتید مختلف از سایت بورسیه برای یافتن سریع نکات اصلی گزارش یا مقاله ای که روی آن کار می کنند استفاده می کنند و یا در صورت نیاز مقالات مفید و مختصر را خلاصه می کنند.

این سایت می تواند به سرعت ارقام و یادداشت های کلیدی را از متن استخراج کند و به شما امکان می دهد خلاصه ای از متن یا مقاله خود را در قالب Word یا PDF داشته باشید.

سایت Scholarcy پیوندهایی به سایت های فهرست شده در متن اصلی که رایگان و منبع باز هستند ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تنظیمات سایت را برای استخراج جداول، شکل ها و تصاویر پیکربندی کنید.

علاوه بر این، Scholarcy به شما کمک می کند تا استدلال ها و استدلال ها را در یک متن دنبال کنید، مطالب را به سرعت بخوانید و نکات اصلی را در چند دقیقه درک کنید.

Scholarcy همچنین دارای افزونه هایی برای مرورگرهای Edge و Chrome با مخازن باز است. علاوه بر این، Scholarcy Library، یک سرویس پولی با اشتراک ماهانه، به شما امکان می دهد از هر دستگاهی در کارت های خلاصه مقاله یا متن جستجو کنید. این ابزار خلاصه‌سازی فعالیت‌ها همچنین موضوعات آموزش پایه (کارهای مرتبط با متون و مقالات) را گزارش می‌کند و متون و مقالات شما را خلاصه می‌کند و همچنین جداول و شکل‌ها را از آنها استخراج می‌کند. همچنین می توانید هر جدولی را که این ابزار در سند Word یا PDF خود پیدا می کند دانلود کنید و محاسبات خود را روی نتایج انجام دهید.

Scholarci همچنین توانایی جستجو در سایت ها برای یافتن مراجع در مقاله شما را دارد. با استفاده از UnPaivall API، این سایت فایل‌های PDF دسترسی باز را از بایگانی‌ها (arXiv)، Google Scholar و منابع دیگر پیدا می‌کند.

3- وب سایت QuillBot

QuillBot یکی دیگر از سایت های خلاصه سازی متن است که به شما امکان می دهد انواع محتوای متنی را خلاصه کنید. با این سایت می توانید اطلاعات مهم و نکات اصلی متون خود را تنها با یک کلیک استخراج کنید.

این سایت از الگوریتمی مبتنی بر هوش انسانی برای انتخاب مهمترین قسمت متن طولانی استفاده می کند تا به یاد داشته باشید که خلاصه ای که دریافت می کنید با متن اصلی مطابقت دارد و درست است.

این سایت به شما امکان می دهد مطالب مورد نیاز خود را در پاراگراف ها یا نکات اصلی خلاصه کنید. به این ترتیب می توان به راحتی یک مقاله طولانی و طولانی را خلاصه کرد.

الگوریتم هوش مصنوعی مورد استفاده در این سایت از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) برای یافتن اطلاعات لازم و حفظ متن اصلی متن استفاده می کند.

QuillBot دو راه برای خلاصه کردن مطالب شما، عبارات کلیدی و پاراگراف ها ارائه می دهد. روش عبارت کلیدواژه محتوای شما را می گیرد و عبارات کلیدی مهم را ارائه می دهد. با استفاده از نوار لغزنده داخلی کوتاه می توانید تعداد جملاتی را که دریافت می کنید تغییر دهید.

از طرف دیگر، حالت پاراگراف را داریم. اگر این حالت را انتخاب کنید، Quillbot محتوای متن شما را پس از دریافت به یک پاراگراف کوتاه و مختصر تبدیل می کند.

به این ترتیب می توانید متنی مختصر و مفید داشته باشید. در حالی که متنی که دریافت می کنید کوتاه و مختصر است، اطلاعات مهم و مهمی را نیز نشان می دهد. در این حالت می توانید طول پاراگراف را با استفاده از خط تیره کم و زیاد کنید.

QuillBot معتبرترین سایت جمع بندی است و هوش مصنوعی آن به شما کمک می کند مطالب مورد نظر خود را در چند ثانیه خلاصه کنید. میلیون ها دانش آموز، نویسنده و متخصص در سراسر جهان از Quillbot استفاده می کنند و شما باید یکی از آنها باشید!

4- سایت فشرده ساز متن

Text Compactor یکی دیگر از سایت های فشرده سازی رایگان است که به شما امکان می دهد هر قسمت از متن را که می خواهید فشرده کنید، فقط باید درصد متنی را که می خواهید فشرده کنید بین 1 تا 100 وارد کنید تا شروع به فشرده سازی محتوای خود کنید.

اگر از نتیجه راضی نیستید، می توانید نسبت فشرده را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید. این وب سایت رایگان هیچگونه تبلیغاتی پخش نمی کند و برای استفاده نیازی به ثبت نام ندارد. با این حال، امکان قرار دادن URL یا فایل در این سایت وجود ندارد و نمی توانید نتایج کار خود را در قالب رایج ذخیره کنید.

این صفحه قابلیت ترجمه به زبان های مختلف را دارد و یک اسلایدر در اختیار شما قرار می دهد که در آن می توانید درصدی را که می خواهید برای جمع بندی مطالب وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر محتوای شما بیش از 500 کلمه باشد، Text Compactor جملات طولانی تر و پیچیده تری ایجاد می کند. پس بهتر است از این وب سایت برای جمع بندی مقالات کوتاه استفاده کنید.

Text Compactor برای کمک به کسانی که با حجم زیادی از محتوا سر و کار دارند و نیاز به پردازش آن دارند، طراحی شده است، اما همچنین برای همه از معلمان گرفته تا دانش آموزان و هر کس دیگری که مشغول است مناسب است.

وقتی مقاله خود را در سایت Text Compactor قرار می دهید، ابزار سایت به هر کلمه و تعداد دفعات استفاده از آن در بخش شما امتیاز می دهد و سپس هر جمله بر اساس تعداد دفعات استفاده از کلمه در آن است.

هر جمله ای که بیشتر کلمات را به تنهایی ارائه کند، جمله ای ضروری محسوب می شود با این حال، برخی ممکن است با مخفف آن موافق نباشند در بیشتر موارد، این صفحه برای خلاصه کردن منابع و مقالات یا سایر اسناد توضیحی مناسب است علاوه بر این، تعداد اختصارات در این سایت محدود است و بنابراین برای خلاصه کردن داستان‌های تخیلی مانند مکان‌ها، افراد یا داستان‌های تخیلی و غیرداستانی به خوبی کار نمی‌کند.

5- ابزار SummarizeBot

SummarizeBot در واقع نه تنها یک صرفه جویی در زمان است، بلکه خلاصه های متنی دقیقی را نیز ارائه می دهد و به متراکم کردن تکه های بزرگ محتوای متن شما برای درک آسان تر کمک می کند.

این ابزار به شما این امکان را می دهد که زمان خود را بهتر صرف تجزیه و تحلیل مطالب مهم و مهم کنید. بنابراین، با صرف زمان کمتر برای خواندن، بیشتر به دست می آورید و متن را درک می کنید.

این ابزار دارای هوش مصنوعی است و می تواند یک سند، فایل چند رسانه ای یا آدرس وب سایت را تجزیه و تحلیل کند و ایده ها و مضامین اصلی آن را استخراج کند. سپس خلاصه ای کوتاه از این موضوعات ارائه می کند.

با این ربات می توانید مطالب را با لینک های سایت های دیگر خلاصه کنید و نتایج خوب و مفیدی بگیرید. اگر یک کسب و کار خصوصی دارید، SummarizeBot به شما کمک می کند تا با ایجاد نسخه های بهتر از داده های مختلف، شکل و ساختاری به اطلاعات بدون ساختار بدهید.

این ابزار همچنین از فناوری‌های مختلفی برای ارائه بهترین نتایج کوتاه‌سازی استفاده می‌کند و نه تنها بدون آگهی است، بلکه استفاده از آن آسان است و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.

علاوه بر این، پس از اتمام خلاصه‌سازی محتوای خود، می‌توانید آن را به فرمت‌های PDF، DOC، mp3، JPG، TXT و بسیاری از فرمت‌های دیگر صادر کنید. این سایت تقریباً از همه زبان ها پشتیبانی می کند.

SummarizeBot محدودیتی برای کاراکتر ندارد و به شما امکان می دهد هر فایل یا آدرسی را که می خواهید وارد کنید.

فقط SummarizeBot وب سایت ندارد و برای استفاده از آن باید وارد اکانت فیسبوک یا اسلک خود شوید در غیر این صورت نمی توانید از امکانات آن استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد