مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

خرید ملک در قبرس شمالی


شرایط خرید آپارتمان در قبرس شمالی بسته به آماده یا پیش فروش بودن خانه می تواند متفاوت باشد، بنابراین برای خرید اولین آپارتمان در قبرس شمالی می توانید 30 درصد پیش پرداخت کنید و مابقی را طی 36 تا 80 ماه با بهره پرداخت کنید. . -پرداخت رایگان اما شرایط خرید آپارتمان در قبرس شمالی برای آپارتمان های آماده متفاوت است، ابتدا باید 40-70% و بقیه را ظرف 24 ماه پرداخت کنید.

بسیار مهم است، شرایط خرید آپارتمان در قبرس شمالی در هر پروژه مختص آن پروژه است و به همین دلیل کارشناسان ما در Ornest شرایط خرید در قبرس شمالی را مطابق با خواسته و بودجه شما ساده و هموار می کنند تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه و بدون دردسر را تجربه کنید.

خرید ملک در قبرس شمالی

هنگامی که تصمیم به سرمایه گذاری در قبرس شمالی دارید، مطمئن شوید که در بودجه ای که برای خرید خانه در قبرس شمالی در نظر می گیرید، هزینه ها و مالیات های محلی را در نظر بگیرید. متاسفانه گاهی برخی مشاوران به این مشکل اشاره نمی کنند و برنامه های مالی خریداران را به هم می ریزند! euromy.info


اما هزینه های ثانویه خرید آپارتمان در قبرس شمالی شامل موارد زیر می شود.

6% از هزینه ثبت املاک در دفتر املاک قبرس شمالی

0.5% هزینه ابطال تمبر

مالیات خرید ملک 5 درصد

شعبه 1,000 1,000 تا 3,000 3,000

6% از هزینه دریافت سند یک صفحه ای (اختیاری)

این هزینه فقط یک بار پرداخت خواهد شد.

چرا قبرس شمالی یکی از جذاب ترین نقاط جهان است؟

برای درک دقیق این موضوع، شایان ذکر است که دلایل منطقی اثبات شده در قبرس شمالی، این که چرا این جزیره بهشتی توجه سرمایه گذاران از سراسر جهان را به خود جلب کرده است، امروزه قبرس بسیار محبوب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد