مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

چه کسانی باید در آزمون GRE شرکت کنند؟


اینکه میگن بدون کنکور میتونی وارد دانشگاه های برتر آمریکا و کانادا بشی درسته؟ باید بگوییم بله! خلاصه امتحان نداره! اما به منظور ثبت نام در برخی مناطق برای مثال، بیشتر رشته های فنی و مهندسی نیاز به نمره آزمونی به نام GRE دارند. حال سوال این است: این آزمون GRE چیست؟

آزمون جی آر ای  نحوه تفکر شما را در برنامه های تحصیلات تکمیلی امروزی، از جمله تجارت و حقوق، منعکس می کند. استدلال کلامی، استدلال کمی، تفکر انتقادی و مهارت های نوشتاری تحلیلی شما را می سنجد. مهارت هایی که در مدت زمان طولانی ایجاد کرده اید و مربوط به رشته تحصیلی خاصی نیست. اما آنها برای آموزش مهم هستند.


در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه این مهارت ها ارزیابی می شوند و منابع GRE چه دوره هایی را هدف قرار می دهند و همچنین آزمون GRE برای چه حوزه هایی طراحی شده است.

راهنمای کامل آزمون GRE

آزمون GRE چیست؟ GRE یک آزمون آنلاین و چند گزینه ای است که اغلب برای پذیرش در برنامه هایی مانند مقاطع کارشناسی ارشد، دکترا و فوق دکترا و رشته هایی مانند مدیریت بازرگانی (MBA)، حقوق و غیره در سراسر جهان مورد نیاز است.

این آزمون در ارزیابی متقاضیان توسط بسیاری از مدارس آمریکایی و کانادایی پذیرفته می شود، به عنوان مثال، یک دانشکده حقوق در ایالات متحده نیاز به نمره GRE برای پذیرش دارد. همچنین می توانید برای اخذ پذیرش تحصیلی در کانادا و ایالات متحده با کارشناسان پشتیبانی مهاجرت تماس بگیرید. مهم است که بدانید نمره بالا در GRE تأثیر مستقیم و مثبتی بر درخواست شما برای پذیرش دارد.

GRE توسط آژانس تست ETS اداره می شود که برای ارائه معیارهای مشترک برای مقایسه آمادگی متقاضیان برای تحصیل و کار دانشجویی ایجاد و اداره می شود. کمیته های پذیرش به نمرات GRE شما همراه با سوابق تحصیلی و تجربه شما نگاه می کنند تا آمادگی شما را برای سختی های تحصیلات تکمیلی بسنجند.

هزینه آزمون GRE هوم ادیشن برای آزمون عمومی GRE 220 دلار و برای آزمون موضوعی GRE 150 دلار است. هزینه تغییر مراکز آزمون یا برنامه ریزی مجدد 50 دلار است. با توجه به اینکه پرداخت دلاری در ایران سخت است می توانید این قسمت را در اختیار حامیان مهاجرت قرار دهید تا کارشناسان ما ثبت نام کرده و هزینه این آزمون را برای شما پرداخت کنند و بدون نگرانی برای آزمون شما آماده شوند. برای راهنمایی فقط با شماره 02148000957 تماس بگیرید!

انواع آزمون GRE

برای اطلاع از الگوی آزمون GRE لازم است بدانید که دو نوع آزمون GRE وجود دارد. آزمون عمومی GRE و آزمون موضوعی GRE. علاوه بر این، آزمون GRE General یک آزمون کامپیوتری و آنلاین است و آزمون GRE Subject به صورت کاغذی است.

GRE جنرل امتحان

احتمالاً شنیده اید که GRE برای ارزیابی جامع متقاضیان استفاده می شود. سوال این است که این پری به چه معناست؟ به بیان ساده، GRE استدلال کیفی را ارزیابی می کند. (بخش لغات و درک مطلب) و مهارت های زبان انگلیسی مهارت های نوشتاری تحلیلی و توانایی های استدلال ریاضی و کمی شما.

سه بخش ذکر شده در آزمون با نام های زیر ارائه می شود:

بخش اول سوالات ارزیابی نوشتاری تحلیلی است.

پس از آن، سوالات استدلال شفاهی ارزیابی می شود.

این را می توان در بخش بعدی در مورد استدلال کمی یافت.

در ادامه هر قسمت توضیح داده شده است مانند مقاله تست yos چیست که مقاله ای جامع و تخصصی می باشد.

آزمون موضوعی GRE

خوب، اگر می خواهید با نشان دادن توانایی خود در یک رشته خاص، دانشگاه ها را متقاعد کنید که شما را بپذیرند، آزمون GRE Subject به شما کمک می کند! اگرچه آزمون GRE General به اندازه آزمون GRE General جامع نیست، اما توانایی متقاضی را در زمینه های تحصیلی خاص می سنجد.

آزمون های GRE آزمون های پیشرفته ای هستند که سطح دانش و مهارت ها را در یک رشته تحصیلی خاص اندازه گیری می کنند. آنها برای دانشجویانی در نظر گرفته شده اند که به دنبال مدرک کارشناسی ارشد یا فارغ التحصیل در هر زمینه ای از ریاضیات، فیزیک، روانشناسی، زیست شناسی، ادبیات انگلیسی یا روانشناسی هستند.

نمرات GRE توسط پذیرش یا هیئت های آموزشی برای تکمیل رونوشت های فارغ التحصیل، توصیه نامه ها و سایر مدارک دانشگاهی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی استفاده می شود.

توجه داشته باشید که این آزمون به صورت کاغذی به همراه آزمون GRE General برگزار می شود. نه در عوض!

در قدیم معمولاً این آزمون 2 ساعت و 50 دقیقه ای GRE فرصت خوبی برای نشان دادن برتری در یک موضوع خاص می داد، اما در سال 2023 تغییراتی در آزمون موضوعی ایجاد می شود که داوطلبان را خوشحال می کند. این تغییر به شرح زیر است:

برنامه GRE اعلام کرده است که آزمون های موضوعی GRE در ریاضیات، فیزیک و روانشناسی تا سپتامبر 2023 در اکثر کشورها به صورت کامپیوتری ارائه می شود. همچنین مدت زمان آزمون فیزیک و روانشناسی به 2 ساعت کاهش می یابد.

این تغییرات در نظر گرفته شده است تا دسترسی، راحتی و گزینه‌های بیشتری را برای دانشجویانی در سراسر جهان فراهم کند که می‌خواهند برجسته باشند و به افسران پذیرش نشان دهند که جدی گرفته می‌شوند و آماده ورود به برنامه‌های رقابتی فارغ‌التحصیل هستند.

علاوه بر این، پس از دولت آوریل 2023، آزمایش های شیمیایی متوقف شد. نمرات آزمون به مدت 5 سال پس از تاریخ آزمون گزارش و معتبر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد