مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

مجله گزارشگران

سایتی پر از گزارش های به روز

همه چیز درباره پکیج ایران رادیاتور و نمایندگی ایران رادیاتور


یکی از مشکلات پایه های دیواری هزینه بالای نگهداری است.

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه کاری، این روزها بسیاری از مشتریان می گویند که به تعمیرکاران دیوار اعتماد ندارند و معتقدند تعمیرکاران خارجی بی کیفیت هستند، بدون توجه به اصالت کالا، قطعات آسیب دیده پکیج را با قطعات تعویض کنید. این مشکل خیلی زود برای صاحب پک به مشکل جدیدی تبدیل می شود و باعث درد مکرر او می شود.

تجربه تلخ مشتری، آغاز نارضایتی در اصلاح پکیج

این تجربیات تلخ تعمیر و سرویس، اعتبار و برند بسیاری از کیت های ایرانی مانند ایران رادیاتور را خدشه دار کرده است. اگر خدمات زیادی وجود داشته باشد که به طور منظم و منظم انجام شود، هزینه ای جز حق سرویس سالیانه ندارد و هیچ مشکل جانبی وجود ندارد. در این زمینه کارشناس تعمیر کیت های رادیاتور ایرانی نکات جالبی را بیان کرد

خدمات رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور

به گفته این کارشناسان تعمیر پکیج، رسوب زدایی یا رسوب زدایی رایج ترین خدمات پکیج سالانه است. خدمات شکستن لوله ها و جابجایی رسوبات از نقطه ای در لوله به محل دیگر در صورت عدم انجام حرفه ای; پس چرا این کار را به بعد موکول کنیم که بتوانیم آن را به یک تعمیرکار مجرب بسپاریم و از مشکل جلوگیری کنیم؟! وی ادامه داد: اگر پکیج شما عیب را به درستی تشخیص دهد، باید در کمتر از دو ساعت مشکل را حل کند. مگر اینکه مشکل مربوط به سیستم آنبرد پکیج ایران رادیاتور شما باشد.

شناخت مشکل بخشی از راه حل است

تشخیص مشکلات پکیج ایران رادیاتور نیمی از راه حل است. زیرا تشخیص اشتباه می تواند منجر به تعویض قطعه و تعویض قطعات تحتانی شود. همچنین مشکل پکیج حل نشده است. فراموش نکنید که این یکی از دلایل اصلی عدم اعتماد مردم به تعمیرکاران پک دیواری است. تعمیرات پکیج خود را به نمایندگی ایران رادیاتور  بسپارید.


دستورالعمل پیش تعمیر در نمایندگی ایران رادیاتور

نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران وظیفه ارائه خدمات مشاوره را بر عهده دارد. یکی از تولیدکنندگان رادیاتور ایرانی به ما گفت که یک روز خانمی با اورژانس تماس گرفت و گفت که پکیج داخل خانه بسیار داغ است و نگران منفجر شدن آن است. اگرچه بسته‌سازان در کمتر از نیم ساعت به محل رسیدند، اما کارشناس توانست نگرانی‌های این زن را از طریق تلفن در میان بگذارد. این مزیت منجر به تماس های زیادی با آژانس تهرانسر از تمام نقاط تهران شد.

در صورت نارضایتی خدمات مرجوعی

به گفته یکی از مشتریان، وقتی شخصی به کیفیت کار خود اعتماد کند، تضمین کار او آسان تر خواهد بود. اتفاقی که در رادیو ایران در غرب تهران افتاد. علاوه بر این، تمامی قطعاتی را که بر روی پکیج شما نصب می کنیم از نظر کیفیت و سطح خدمات ضمانت می کنیم. بنابراین دیگر لازم نیست نگران آسیب دیدن کوله دیواری خود باشید.

قبل از خروج تعمیرکار چه مواردی را چک کنم؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که مردم از طراحان ما می پرسند این است که قبل از ترک به دنبال چه چیزی باشند. در این حالت فریم واحدی وجود ندارد و هر مدل از پک های رادیاتور ایرانی علائم خاص خود را دارد اما به طور کلی می توانید با کمک این راهنما احتمال خرابی ورودی را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که سیستم پکیج تنها سیستمی در خانه است که از سه ورودی آب، برق و گاز تغذیه می شود و از نظر عملکرد با ترکیب هر سه ورودی کار می کند. در بین اجزای پکیج، برد مهم ترین و سخت ترین کار را انجام می دهد و در صورت خرابی تعمیر آن به زمان نیاز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد