اوایل که گزارش ها در مجلات و روزنامه ها منتشر می شد، تمام هدف از خرید و انتشار آنها تبلیغات بود. اما امروزه که دنیای تجارت مبتنی بر اینترنت است و سئو نقش مهمی در آن دارد. در اکثر موارد هدف از خرید گزارش بهبود سئو سایت است. با دستی بر ایران همراه باشید.
با این حال، اگر بتوانید گزارش خوبی بنویسید و آن را در مکان های مناسب منتشر کنید، می توانید روی تبلیغات آن نیز حساب کنید. البته پاسخ روشنی به این که این تبلیغ چقدر برای شما و کسب و کارتان بازخورد دارد، وجود ندارد.
اثربخشی گزارش به متغیرهای زیادی مانند تهیه وب سایت شما، متن گزارش، خود رسانه انتشار و غیره بستگی دارد. توصیه می کنیم حتما مقاله ما در مورد افزایش فروش اینترنتی را مطالعه کنید و از آنها برای افزایش مشتریان سایت خود کمک بگیرید.
هزینه یک گزارش تبلیغاتی چقدر است؟ خرید رپورتاژ آگهی
بحث اصلی مقاله در مورد ارزش گزارشات است. مهم ترین عاملی که ارزش یک رپورتاژ تبلیغاتی را تعیین می کند، اعتبار وب سایتی است که گزارش را منتشر می کند. مثلا خرید ریپورت در سایتی مثل دیجیاتو یکی از بزرگترین سایت های ایران تقریبا 10 میلیون تومان!
اما هزینه خرید رپورتاژ تبلیغات در وب سایت هایی مانند زومیت، هاو و استار که از محبوب ترین وب سایت های فارسی هستند بین 2 تا 5 میلیون تومان است. البته سایت هایی هستند که گزارش های 100 تومانی یا بیشتر را برای شما چاپ می کنند اما اعتبار کمی دارند و همین اعتبار کم قدرت سئوی کمتری را به وب سایت شما ارسال می کند.
مراقب باشید، هر سایتی که گزارش خود را با قیمت بالا ارائه می کند، سایت خوبی نیست. بنابراین قیمت گزارش را عامل اصلی انتخاب آن در نظر نگیرید.
چگونه یک گزارش تبلیغاتی بنویسیم؟
در ادامه مقاله می خواهیم نحوه خرید و نوشتن گزارشی را توضیح دهیم که بیشترین تاثیر سئو و تبلیغات را برای برند و وب سایت شما داشته باشد. بیایید به مرحله اول برویم:
1- انتخاب وب سایت مناسب
انتخاب سایت مناسبی که در آن گزارش را منتشر می کنید بسیار مهم است. اگر هدف شما از خرید ریپورت گرفتن بک لینک های قدرتمند و بهبود سئوی سایت شماست، باید سایت هایی با اعتبار سئوی بالا انتخاب کنید. دو راه برای بررسی اعتبار سئو وجود دارد.
۲- مطلب بنویسید
بعد از اینکه صفحه مناسبی را برای نیازها و اهداف خود انتخاب کردید، نوبت به نوشتن محتوای خوب می رسد. ما نمی دانیم که هدف شما خرید گروه های تبلیغاتی، سئوی وب سایت یا هر دو است. اما در هر صورت بر اساس تجربه به شما توصیه می کنیم این مسیر نوشتن محتوا را طی کنید.
3- بک لینک های مناسب را انتخاب کنید
خب تا الان سایت خوبی انتخاب کردی و مطالب خوبی نوشتی. اما کدام کلمات کلیدی را باید به کدام صفحات محتوا پیوند دهیم؟ ببینید پاسخ صحیح به این سوال مستلزم بررسی سئوی خاص سایت و شرایط شماست. اما به طور خلاصه باید این نکات رعایت شود.
اول از همه بهتر است در گزارش بیشتر از سه لینک به وب سایت خود ندهید.
در صورت امکان، پیوندی به صفحه اصلی با نام تجاری خود ارائه دهید.
دو لینک با کلمه کلیدی از هر صفحه به صفحات مهم سایت خود ارائه دهید.
دوبار به یک صفحه پیوند ندهید. زیرا ارزش خاصی ایجاد نمی کند.
بهتر است حداقل یک پیوند به صفحه دسته بندی محصول در وب سایت های فروشگاه ارائه دهید.
به ویژه، سایت هایی را برای پیوند انتخاب کنید که ارزش سئوی خوبی دارند و در صفحات 1-3 گوگل قرار دارند.
4- پس از انتشار گزارش
در حال حاضر، شما به خوبی می دانید که "بک لینک" چیست. اما نکات بسیار مهمی در مورد خرید بک لینک وجود دارد که شما به خوبی نمی دانید و نمی توانیم در این مقاله کوتاه برای شما توضیح دهیم. اما یکی از آنها را در رابطه با بحث گزارش توضیح می دهیم.
چیزی که من می خواهم در مورد آن صحبت کنم «گره زدن چندگانه» نام دارد. با ایجاد چندین لینک، ما شروع به ایجاد بک لینک های ارزشمند و گاهی گران قیمت برای سایت خود می کنیم. در ادامه بک لینک های قوی بین همان بک لینک های قوی و چند بک لینک برای لینک های نوع دوم می سازیم!